Mediul Extern al Firmei

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

ARGUMENT......................................................................................................................................4
CAPITOLUL 1
CONTINUTUL SI STRUCTURA MEDIULUI EXTERN AL INTREPRINDERII.................................5
1.1. MICROMEDIUL INTREPRINDERII......................................................................................5
1.1.1 COMPONENTELE MICROMEDIULUI.................................................................................5
1.1.2. RELATIILE INTREPRINDERII CU MICROMEDIUL............................................................7
1.2. MACROMEDIUL INTREPRINDERII.....................................................................................8
CAPITOLUL 2
ANALIZA MEDIULUI EXTERN.......................................................................................................10
2.1. SCOPUL PROCESULUI DE ANALIZA A MEDIULUI EXTERN..............................................10
2.2. ANALIZA MACROMEDIULUI INTREPRINDERII...................................................................10
2.2.1. CATEGORIILE DE FACTORI AI MACROMEDIULUI...........................................................11
2.2.2. ETAPELE ANALIZEI MACROMEDIULUI.............................................................................12
2.3. REZUMATUL ANALIZEI MEDIULUI EXTERN AL INTREPRINDERII..............................13
CAPITOLUL 3
ANALIZA MEDIULUI UNEI FIRME PRODUCATOARE DE VOPSEA DE PAR.............................15

Extras din atestat:

Orice intreprinderea functioneaza in conditiile concrete pe care i le ofera mediul sau extern. Asta

inseamna ca rezultatele activitatii sale vor depinde, pe de o parte, de masura cunoasterii fizionomiei si mecanismului de functionare a mediului, iar pe de alta parte, de posibilitatile si priceperea intreprinderii de a fructifica oportunitatile si de a evita primejdiile pe care acesta i le furnizeaza.

Cunoasterea caracteristicilor si a mutatiilor intervenite in structura mediului extern este o conditie fundamentala a satisfacerii cantitative si calitative a unei anumite categorii de trebuinte de catre intreprindere, necesitati aflate in continua crestere si diversificare, care trebuie sa stea la baza elaborarii unor strategii realiste, bine fundamentate stiintific.

Lucrarea de fata este structurata asfel:

- in primul capitol am prezentat notiuni privind continutul si structura mediului extern al intreprinderii;

- in cel de-al doilea capitol am abordat modul de analiza a mediului extern,

- iar in ultiumul capitol am prezentat analiza mediului extern al unei firme producatoare de vopsea de par.

Capitolul 1 : CONTINUTUL SI STRUCTURA MEDIULUI EXTERN AL INTREPRINDERII

Mediul de marketing in cadrul caruia intreprinderile isi desfasoara activitatea, cuprinde un ansamblu de factori alcatuind o structura complexa.

De regula, este vorba de factori de natura economica, demografica, sociala, culturala, juridica, politica, ecologica, etc.

Descarcă atestat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Mediul Extern al Firmei.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
21 pagini
Imagini extrase:
21 imagini
Nr cuvinte:
6 382 cuvinte
Nr caractere:
36 959 caractere
Marime:
63.27KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Economie
Tag-uri:
management, Economie
Predat:
la liceu
Sus!