Orice intreprinderea functioneaza in conditiile concrete pe care i le ofera mediul sau extern. Asta
inseamna ca rezultatele activitatii sale vor depinde, pe de o parte, de masura cunoasterii fizionomiei si mecanismului de functionare a mediului, iar pe de alta parte, de posibilitatile si priceperea intreprinderii de a fructifica oportunitatile si de a evita primejdiile pe care acesta i le furnizeaza.
Cunoasterea caracteristicilor si a mutatiilor intervenite in structura mediului extern este o conditie fundamentala a satisfacerii cantitative si calitative a unei anumite categorii de trebuinte de catre intreprindere, necesitati aflate in continua crestere si diversificare, care trebuie sa stea la baza elaborarii unor strategii realiste, bine fundamentate stiintific.
Lucrarea de fata este structurata asfel:
- in primul capitol am prezentat notiuni privind continutul si structura mediului extern al intreprinderii;
- in cel de-al doilea capitol am abordat modul de analiza a mediului extern,
- iar in ultiumul capitol am prezentat analiza mediului extern al unei firme producatoare de vopsea de par.
Capitolul 1 : CONTINUTUL SI STRUCTURA MEDIULUI EXTERN AL INTREPRINDERII
Mediul de marketing in cadrul caruia intreprinderile isi desfasoara activitatea, cuprinde un ansamblu de factori alcatuind o structura complexa.
De regula, este vorba de factori de natura economica, demografica, sociala, culturala, juridica, politica, ecologica, etc.
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.