Marca si imaginea firmei

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

Argument 4
Capitolul I Generalitati despre marca si imaginea unei fierme 6
1.1Marca unei firme 6
1.2Imaginea unei firme 9
1.3Legaturi intre marca si imaginea unei firme 11
Capitolul II Mod de formare a marcii si imaginii unei firme 12
2.1Modalitati de construire a imaginii unei firme 12
2.2Modalitati de construire a marcii unei firme 15
Capitolul III Studiu de caz Coca Cola 19
Concluzii 25
Bibliografie 26

Extras din atestat:

Ca tema a lucrarii mele de atestat am ales Marca si Imaginea firmei deoarece eu cred ca aceste doua elemente sunt foarte importante si de baza in creearea si dezvoltarea unei firme, cu ajutorul marcii si imaginii unei firmei sunt atrasi cat mai multi clienti si astfel firma poate ajunge renumita pe piata.

In lucrarea de mai jos am prezentat informatii esentiale si foarte importante despre marca si imaginea firmei, dar si un studiu de caz pe aceasta tema:

Capitolul I Generalitati despre marca si imaginea unei firme - O marca este un semn capabil sa distinga bunurile si serviciile produse sau furnizate de o intreprindere de cele provenite de la alte intreprinderi. Functia principala a unei marci este aceea de a permite consumatorilor sa identifice un produs al unei anume companii, astfel incat sa-l poata distinge de alte produse similare furnizate de catre companii concurente. Marcile stimuleaza companiile sa investeasca in mentinerea sau imbunatatirea calitatii produselor pentru a se asigura ca produsele care poarta marca respectiva au o reputatie pozitiva.Imaginea este data de toate activitatile desfasurate in unitate, de stilul de conducere si de sistemul ei de comunicare. Imaginea dorita corespunde obiectivelor vizate in legatura cu produsul sau institutia respectiva si cuprinde toate valorile declarate de nucleul strategic tuturor celor care ar putea influenta atingerea acestor obiective. Orice produs oferit spre vanzare se afla intr-o stransa legatura cu imaginea pe piata pe care o are in ochii clientilor firma care ofera respectivul produs. Nimeni nu va cumpara de la o firma care nu ii inspira incredere, oricat de atractiva ar fi oferta acesteia. Legaturi intre marca si imaginea firmei, imaginea se poate defini si ca felul in care se reprezinta un produs, o marca sau o intreprindere, respectiv, ideea pe care o are consumatorul despre un anumit produs, chiar si atunci cand nu il are in fata.

Capitolul II Mod de formare a marcii si imaginii unei firme - Construirea rapida a unei imagini de firma puternica si serioasa, stabila financiar si, deci, demna de incredere implica insa niste cheltuieli sanatoase. Nu este la indemana oricui sa-si ridice un sediu impunator sau sa plateasca bani grei pentru realizarea si difuzarea repetata la TV a unor clipuri publicitare super profesioniste.O buna imagine a firmei pe piata de afaceri se poate obtine si prin alte mijloace, care sunt la indemana oricarui intreprinzator si nu sunt deloc costisitoare. Aceste mijloace tin de aspectul materialelor de promovare a unei afaceri pe care le folositi, precum si de felul in care managerul si angajatii se prezinta (ca persoane) in relatia directa cu clientii. Pentru ca o marca sa fie o sursa de valoare pentru o organizatie, pozitionarea pe piata si in mintea consumatorilor este esentiala pentru valoarea reala creata. Marca reprezinta acel element de imagine care identifica produsele sau serviciile unei organizatii, genereaza recunoastere si satisfactie in randul consumatorilor. In jurul unei marci se tese un sistem complex de legaturi ce contribuie la comunicarea valorilor pe care o companie/organizatie le creaza. O marca bine construita presupune intelegerea si administrarea efectiva a tuturor interactiunilor dintre aceasta si potentialii clienti.

Capitolul III Studiu de caz Coca Cola- The Coca-Cola Company este cea mai mare companie producatoare de bauturi racoritoare din lume, cel mai mare producator, distribuitor si comercializant de bauturi ne-alcolice si siropuri din lume, si una dintre cele mai mari corporatii din SUA. Compania este cunoscuta in special datorita produsului ei cel mai renumit Coca-Cola, inventat de John Stith Pemberton in 1886. Putem spune fara teama ca brandul Coca-Cola este unul dintre cele mai cunoscute si mai influente marci din intreaga lume, este, poate, cel mai de succes produs din istoria comertului. Mentinerea unei imagini puternice pe piata pentru Coca-Cola si clientii sai, prin campanii promotionale si de reamintire este foarte importanta. Coca-Cola cel mai omniprezent produs de consum din lume. In fiecare zi, Coca-Cola isi intareste pozitia de batura racoritoare a lumii. De milioane de ori pe zi,oamenii traiesc un moment delicios si racoritor pe care numai Coca-Cola il poate oferi. In decursul a peste un secol de schimbari si pasind intr-o noua era care promite si mai multe schimbari, Coca-Cola ramane un simbol fara varsta al bauturilor racoritoare de calitate Compania si-a completat gama de produse prin introducerea de noi arome in cadrul gamei FANTA, prin schimbarea Brand-ului, dorind sa realizeze o interactiune rationala, o conexiune emotionala si o provocare a entitatiolr tinere sa experimenteze noua imagine Coca-Cola.

Capitolul I. Generalitati despre marca si imaginea firmei

1.1 Marca unei firme

O marca este un semn capabil sa distinga bunurile si serviciile produse sau furnizate de o intreprindere de cele provenite de la alte intreprinderi.

In general, orice cuvinte, litere, numere, desene, imagini, forme, culori, logo-uri, etichete sau combinatii distinctive utilizate pentru a deosebi bunuri sau servicii, pot fi considerate marci. In unele tari, sloganurile publicitare sunt considerate de asemenea marci si pot fi inregistrate ca atare la oficiile nationale de marci.

O marca aleasa si dezvoltata cu grija constituie un capital valoros pentru majoritatea companiilor. Pentru unele, ea poate constitui averea cea mai de pret pe care o detin.

Estimari ale valorii unora dintre cele mai cunoscute marci din lume, cum ar fi Coca-Cola, sau IBM, depasesc 50 de miliarde de dolari fiecare. Acest lucru se intampla deoarece consumatorii pretuiesc marcile, reputatia si imaginea lor, precum si un set de calitati pe care ei le asociaza cu marca, fiind gata sa plateasca mai mult pentru un produs purtand o marca pe care ei o recunosc si care le intruneste asteptarile.

Bibliografie:

Clifton, R., Simmons J., Brands and Branding, The Economist&Profile Books ltd., London, 2003

Serbulescu, L., Bondrea A. A., Gardan, D. A., Geangu I. P., Managementul marcii si al imaginii de marca, Editura Fundatiei ,,Romania de Maine", Bucuresti, 2007,

http://www.vacarescu.ro/inregistrare-marci http://www.manager.ro/articole/cum-sa-pornesti-afaceri http://conspecte.com/Marketing/marca.html http://www.referatele.com/referate/marketing/ http://www.afacerilacheie.net/articole http://www.scribd.com/doc/74488098/Analiza-campaniilor-de-promovare-Coca-Cola#scribd http://documents.tips/documents/80631361-coca-cola-referat.html

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2016
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
26 pagini
Imagini extrase:
26 imagini
Nr cuvinte:
7 405 cuvinte
Nr caractere:
37 233 caractere
Marime:
329.93 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Economie
Data publicare:
01.11.2017
Structură de fișiere:
  • Marca si imaginea firmei.docx
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Fiecare om are o umbra, dar si o stralucire in ochi, care sunt numai ale lui. Fiecare femeie are...
CAP.1. Prezentare generala a firmei McDonald's McDonald's este o societate cu raspundere...
CAP I. POLITICA DE PRODUS Daca veti intreba un cercetator din orice alt domeniu ce este un...
Comunicarea in interiorul sau in exteriorul organizatiei are loc pe doua planuri: pe plan strict...
Adolf Dassler este considerat fondatorul industriei sportive moderne Rol important in cresterea...
Sus!