Atestat contabilitatea creanțelor

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

Argument................................................................................pag.3

Capitolul1. Introducere in contabilitatea clientilor..............pag.5

Capitolul2. Structura creantelor............................................pag.7

Capitolul3. Contabilitatea decontarilor cu clienti................pag.10
3.1Contul 411 ,,Clienti"..........................................pag.10
3.2Contul 418 ,,Clienti - facturi de intocmit".......pag.14
3.3Contul 413 ,,Efecte de primit"..........................pag.15
3.4 Contul 419 ,,Clienti - creditori".......................pag.16

Capitolul4. Formulare tipizate folosite in contabilitatea
clientilor...................................................................................pag.18

Capitolul 5. Monografia contabila..........................................pag.19
5.1 Prezentare generala a S.C. FARMEC S.R.L....pag.19
5.2 Monografia contabila........................................pag.20

Bibliografie ..............................................................................pag.22

Anexe........................................................................................pag.23

Extras din atestat:

Plecand de la premiza, clientii nostri , stapanii nostri m-am gandit sa fac o lucrare in care sa arat de ce clientii sunt atat de importanti si mai ales indispensabili pentru orice entitate comerciala.

Este bine stiut faptul ca fara clienti nu ar exista desfacere, nu ar exista motivul principal al executarii de produse sau servicii si nici o entitate comerciala nu ar avea un scop pentru a se infiinta sau intra si supravietui pe piata.

Bineinteles ca tot ce tine de o entitate comerciala este important si anume productia, prezentarea, desfacerea, ofertele speciale si tehnologia cat mai avansata, insa toate acestea au rost doar atunci cand exista un cumparator sau consumator, un beneficiar , cu alte cuvinte - un client.

La o prima analiza mentala a cuvantului client ne vine in gand cumparator. Insa, pentru ca o entitate comerciala sa ajunga sa aiba clienti trebuie ca aceasta sa stie cum sa-i castige si sa-i pastreze, ceea ce nu este deloc usor si presupune multa munca din partea ofertantului de produse sau servicii.

Intr-o economie de piata prospera doar cei ce stiu sa atraga clienti noi, sa-i pastreze si sa-i faca sa cumpere mai mult. Odata devenit client, persoana sau entitatea comerciala respectiva trebuie tratata cu grija si respect pentru a nu o pierde.

Este mult mai usor sa pierzi un client decat sa atragi altul. Pe langa fiecare client pierdut ca urmare a nesatisfacerii acestuia, se mai pierde un numar considerabil de posibili clienti care vin in contact cu acesta si aud de nemultumirile sale in ceea ce priveste entitatea comerciala in discutie.

Pentru orice entitate comerciala clientul este intotdeauna prioritatea numarul -Fara clienti entitatea comerciala nu poate exista. Acesta este motivul pentru care clientii trebuie manipulati cu atentie si luati in calcul in cazul oricarei modificari in ceea ce priveste entitatea comerciala. Astfel de schimbari ar putea fi: in cazul diversificarii gamei de produse sau modificarii acesteia, scoaterii de pe piata a unui produs existent, introducerea pe piata a unui produs nou, schimbarea amplasamentului entitati comerciale, etc.

Pentru a-si cunoaste bine clientii o entitate comerciala trebuie sa dispuna de o baza de date cat mai ampla astfel incat gestionarea acestora sa fie bine pusa la punct, iar datele importante sa poata fi accesate la orice ora de utilizatorii autorizati.

In activitatea comerciala, este de sase ori mai scump sa castigi un client nou decat sa pastrezi unul existent de aceea o mare atentie trebuie indreptata catre clientii din evidenta entitati.

Este foarte necesara comunicarea in fiecare luna cu clientii, aducandu-le la cunostinta noutatile si promotiile astfel incat acestia nu vor avea nevoie sa considere alt retailer pentru oferte sau servicii mai bune. Daca entitatea comerciala doreste sa afle opinia clientilor sai in legatura cu stabilirea pretului pentru un produs nou, sau pozitionarea unui nou magazin sau chiar programul de functionare, este de ajuns accesul la baza de date si trimiterea de scrisori, e-mail-uri sau fax-uri catre acestia si cererea opiniei intr-un mod cat mai profesional. Cu astfel de informatii foarte actuale, sau la cald, cum au mai fost numite, entitatea va stii ce decizii sa ia, fiind ajutata in mod direct de clienti.

Datorita globalizarii si cresterii continue a concurentei, tot mai multe firme pun o valoare din ce in ce mai mare pe clienti , nu pe produse sau productivitate.

Putem afirma ca valoarea unei companii consista in clientii pe care ii gestioneaza.

Desi modul de interactiune cu clientii difera atat in functie de tipul de activitate cat si de politica proprie a companiei, intelegerea valorilor si comportamentului unui client este un element esential pentru succesul oricarui tip de firma.

Eficienta gestiune a clientilor nu este importanta doar pentru firma ci si pentru clientii sai. Astfel, pentru a satisface cerintele clientilor compania trebuie sa poata raspunde la intrebarile acestora cu rapiditate si exactitate. Clientii pot solicita informatii in legatura cu disponibilitatea anumitor produse, sau situatia comenzilor efectuate, termene de plata etc.

Reactivitatea la solicitarile clientilor depinde in mod esential de existenta unor informatii-client complete si exacte. Atunci cand aceste informatii-client sunt accesibile cu usurinta si disponibile, reactivitatea creste spectaculos.

O buna metoda de a oferi clientilor acces la informatii la orice ora este crearea unui site al firmei, unde fiecare client poate accesa pe baza de parola baza de date, unde sunt cuprinse comenzile, facturile, termene de plata etc. Acest site trebuie sa ofere o securitate maxima a datelor atat a clientilor cat si a entitati comerciale.

Bibliografie:

Iacob Petre Pantea -,,Contabilitatea financiara a agentilor economici din Romania" Editura Intel Creda Deva 1995

Vasilie Darie, Vasile Patrut - ,,Manualul expertului contabil si al contabilului autorizat" Editura Angora Bacau 1998

Victor Munteanu - ,,Contabilitatea financiara a intreprinderii" Editura Lucman Bucuresti 1998

Iacob Petre Pantea - ,,Bazele Contabilitatii" Editura Eficient Bucuresti 1999

I. Nicoara, C. Sabau - ,,Contabilitatea societatilor comerciale" Editura Evcont Consulting SRL, Suceava 1997

Mihai Ristea - ,,Noul sistem contabil al agentilor economici din Romania", CECCAR, Bucuresti 1993

Descarcă atestat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Atestat Contabilitatea Creantelor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
10/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
23 pagini
Imagini extrase:
23 imagini
Nr cuvinte:
5 312 cuvinte
Nr caractere:
29 774 caractere
Marime:
39.22KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Economie
Tag-uri:
comerciala, entitate, desfacere
Predat:
la liceu
Profil:
Umanist
Specializare:
Ştiinţe sociale
Profesorului:
Luchian Adeline
Sus!