Analiza SWOT - Baza fundamentarii unei strategii elaborate de agentul economicdetailist la societatea comerciala Corina SRL

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

Argument.3
CAPITOLUL 1: PREZENTAREA GENERALA A SC ,,CORINA" S.RL.5
CAPITOLUL 2: MEDIUL EXTERN AL SC ,,CORINA ,, S.R.L.8
2.1 Micromediul firmei.8
2.1.1 Furnizorii.8
2.1.2 Clientii.10
2.1.3 Concurentii.10
2.1.4 Alti actori.11
2.2 Macromediul firmei.11
2.2.1 Mediul economic.11
2.2.2 Mediul cultural.12
2.2.3 Mediul social si demografic.12
2.2.4 Mediul natural.13
2.2.5 Mediul juridic si politic .14
Capitolul 3: ANALIZA SWOT -BAZA FUNDAMENTARII UNEI STRATEGII ELABORATE DE AGENTUL ECONOMICDETAILIST SC ,,CORINA" S.R.L.15
3.1.Apartia si structura analizei SWOT.15
3.1.1.Aparitia si proveninta analizei SWOT.15
3.1.2.Structura analizei SWOT.16
3.1.3.Probleme care trebuie urmarite in intocmirea analizei SWOT a SC ,,CORINA'' S.R.L.17
3.2.Analiza SWOT a SC ,,CORINA'' S.R.L.19
o Punctele tari si punctele slabe.19
o Oportunitatile si amenintarile.21
CAPITOLUL 4: ANALIZA ACTIVITATII SC ,,CORINA" S.R.L SI A CIRCULATIEI DOCUMENTELOR .25
CAPITOLUL 5: CONCLUZII SI PROPUNERI.28
Bibliografie.30
Anexe.31

Extras din atestat:

ARGUMENT

Marketingul este "un proces social si managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obtin ceea ce le este necesar si doresc prin crearea, oferirea si schimbul de produse si servicii avand o anumita valoare". Simplist, marketingul reprezinta "arta si stiinta de a vinde".

Datorita caracteristicilor proceselor de marketing, modalitatilor de implementare a deciziilor de marketing, acceptiunilor si viziunilor noi asupra elementelor care compun o actiune de marketing precum si ca urmare a nivelurilor diferite de perceptie si abordare a acestei componente a economiei de piata, definitiile si explicatiile aduse termenului de marketing sunt variate si permanent adaptate noilor realitati ale mediului economic.

Tema aleasa este ,,Analiza SWOT - baza fundamentarii unei strategii elaborate de agentul economic detailist, deoarece aceasta este cea mai importanta tehnica manageriala utilizata pentru intelegerea pozitiei strategice a fiecarei Intreprinderi. Aceasta tehnica se foloseste atat pentru factorii care pot fi controlati cat si pentru cei care nuse afla in sfera de control si actiune a organizatiei.

Firma aleasa ca suport pentru aceasta tema este SC ,,CORINA'' S.R.L.

Proiectul este structurat in cinci capitole. Capitolul 1: Prezentarea generala a SC ,,CORINA'' S.R.L.'' prezinta firma incepand cu momentul inceperii activitatii in luna septembrie a anului 2000. De asemenea, lucrarea mai cuprinde si date de identificare a societatii comerciale, obiectul sau de activitate, precum si structura sa organizatorica redata sugestiv in orgranigama din atestat.

Capitolul 2 : Mediul extern al SC ,, CORINA'' S.R.L. cuprinde detalii referitoare la micromediul si macromediul in care activeaza firma, relatiile sale cu furnizorii, clientii si concurentii.

Capitolul 3: Analiza SWOT - baza fundamentarii unei strategii elaborate de agentul economic detailist cuprinde fundamentele teoretice ale unei analize SWOT, intrebarile la care trebuie aflate raspunsuri in cadrul unei astfel de analize si probleme care trebuie urmarite, dar nu in ultimul rand si analiza SWOT a firmei SC,,CORINA'' S.R.L. .

Capitolul 4:Analiza activitatii societatii comerciale SC ,,CORINA'' S.R.L. prezinta activitatea firmei in utimi 9 ani, evolutia cheltuielilor, a veniturilor si a profitului precum si prezentarea principalelor documente folosite in contabilitatea intreprinderii.

Capitolul 5: Concluzii si propuneri cuprinde o serie de constatari finale referitoare la activitatea firmei, dar si propuneri pentru imbunatatirea activitatii desfasurate si pentru cresterea eficientei in unitatea supusa studiului.

La sfarsitul lucrarii sunt prezentate bibliografia si anexele atestatului.

In intocmirea acestei lucrari am fost indrumata de doamna profesoara Scarlat Alice care a fost alaturi de mine in anii de liceu si careia as vrea sa ii multumesc pentru efortul depus, pentru rabdarea dansei si pentru tot ceea ce m-a invatat.

De asemenea, as vrea sa ii multumesc si doamnei Varga Corina, administratoarea SC ,,Corina" S.R.L., care m-a ajutat in realizarea acestei lucrari, cu informatii si documentele de care am avut nevoie pentru realizarea acestui atestat.

CAPITOLUL 1: PREZENTAREA SOCIETATII COMERCIALE ,,CORINA" S.R.L.

Denumirea si sediul societatii

SOCIETATII COMERCIALE CORINA S.R.L.actualizat in baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare: Varga Corina-Ramona - cetaten roman, nascuta la data de 03.08.1971 in Oradea, jud.Bihor, domiciliata in Oradea, str. A.Cazaban, nr.34, bl.R113, ap.10, jud.Bihor, posesoare a C.I. seria XH nr. 126226, eliberata de Pol.Oradea la data de 24.10.2000, CNP 2710803054657 - in calitate de asociat unic, am hotarat reactulizarea Actului constitutiv al societatii (vezi ANEXA NR.1 Actul Constitutiv) conform prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare.

Baza legala a constituirii societatii comerciale cu raspundere limitata este reglementata prin dispozitiile cuprinse in Titlul II, Capitolul II, Art. 8-13 din Legea Nr.31-1990, Legea societatilor comerciale.

La baza constituirii societatii este S.C ,,CORINA" S.R.L., societate cu raspundere limitata.In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile si alte acte emise de societate, denumirea societatii va fi precedata de cuvintele ,,societate cu raspundere limitata" sau S.R.L. .

Sediul societatii este in Oradea, str.Ogorului, nr.2 B, iar punctul de lucru este pe str.Sucevei nr.14. Sediul ei poate fi schimbat in alta localitate din Romania pe baza hotararii AGA, conform legii. Societatea poate avea sucursale, filiale, reprezentante si agentii situate si in alte localitatii din tara si strainatate.

Societatea comerciala S.C ,,CORINA" S.R.L. Oradea a luat fiinta in anul 2007 in conformitate cu prevederile Legii 31-1990. Aceasta este inscrisa la Registrul Comertului Bihor sub numarul 12925671.

Capitalul social subscris la data constituirii societatii a fost de 200 lei, fapt pentru care societatea poate emite un numar de 20 parti sociale in valoare nominala de 10 lei.

Bibliografie:

1. http://www.economica.md/articole/descrierea-afacerii.html

2. http://www.plandeafaceri.eu/?PLAN_DE_AFACERI:Descrierea_afacerii

3. http://www.manager.ro/articole/plan-de-afaceri/descrierea-afacerii-si-clientii-concurenta-intr-un-plan-de-afaceri-75.html

4. http://tech.rol.ro/content/view/944/2/

5. http://www.desteptarea.ro/topul-firmelor-2007-sarbatoarea-maturitatii-afacerilor-bacaului.html

6. http://rom-invest.eu/oportunitati/proiecte/secaria/plan%20de%20investitie.doc

7. http://www.cciat.ro/eic/uploads/files/PLANDEAFACERI.doc

8. http://209.85.129.132/search?q=cache:FmZ-rmdvDFwJ:www.cciat.ro/eic/uploads/files/PLANDEAFACERI.doc+etapele+evolutiei+unei+afaceri&hl=ro&ct=clnk&cd=4&gl=ro&client=firefox-a

9. http://209.85.129.132/search?q=cache:yEH9SLTPEiQJ:www.editurauranus.ro/marketing-online/21/pdf/9.pdf+maturitate+produs+caracterizata&hl=ro&ct=clnk&cd=6&gl=ro

10. http://www.e-referat.net/referate/COMPORTAMENTUL%20CONSUMATORULUI%20-%20caracteristicile%20si%20implicatiile%20lor%20asupra%20activitatii%20de%20marketing%20a%20firmei%20-%20www.e-referat.net.doc

11. http://www.e-referat.net/referate/Analiza%20performantelor%20firmei%20-%20www.e-referat.net.doc

12. http://www.preferatele.com/docs/marketing/4/macromediul-firmei-micromediul-firmei-analiza-mediului-de-marketing-relatiile---firmei-cu-mediul-extern[www.preferatele.com]i8l10li.html.ZIP

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc, docx, ppt, jpg, bmp
Diacritice:
Da
Nota:
10/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2009
Nr fișiere:
75 fisiere
Pagini (total):
45 pagini
Imagini extrase:
115 imagini
Nr cuvinte:
24 448 cuvinte
Nr caractere:
153 307 caractere
Marime:
21.03 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Economie
Data publicare:
09.08.2017
Structură de fișiere:
  • anexe
    • ANEXA NR.1.docx
    • ANEXA NR.10.docx
    • ANEXA NR.11.docx
    • ANEXA NR.12.docx
    • ANEXA NR.13.docx
    • ANEXA NR.14 Partidele politice.docx
    • ANEXA NR.15 Ponderea partidelor politice in Judetul Bihor.docx
    • ANEXA NR.16 oferta.docx
    • ANEXA NR.16 oferta1.docx
    • ANEXA NR.17.doc
    • ANEXA NR.18.docx
    • ANEXA NR.19.docx
    • ANEXA NR.2.doc
    • ANEXA NR.20.doc
    • ANEXA NR.21.docx
    • ANEXA NR.22 chesionar atestat.docx
    • ANEXA NR.23 Ordin de deplasare.doc
    • ANEXA NR.25 Factura fiscala de la firma DISTRICOM.docx
    • ANEXA NR.26 Factura fiscala de la firma LANET&CRIS.docx
    • ANEXA NR.27 Factura fiscala de la firma Farmec.docx
    • ANEXA NR.28 Factura 1.docx
    • ANEXA NR.29 FACTURA 2.docx
    • ANEXA NR.3.docx
    • ANEXA NR.30 FACTURA 3.docx
    • ANEXA NR.31 Nota de receptie si constatare de diferente a magazinului.docx
    • ANEXA NR.32 Nota de receptie si constatare de diferente DISTRICOM.docx
    • ANEXA NR.33 Nota de receptie si constatare de diferente FARMEC.docx
    • ANEXA NR.34 Nota de receptie si constatare de diferente LANET&CRIS.docx
    • ANEXA NR.35 NOTA DE RECEPTIE SI CONSTATARE DE DIFERENTE.docx
    • ANEXA NR.36 NOTA DE RECEPTIE SI CONSTATARE DE DIFERENTE.docx
    • ANEXA NR.37 NOTA DE RECEPTIE SI CONSTATARE DE DIFERENTE.docx
    • ANEXA NR.38 NOTA DE RECEPTIE SI CONSTATARE DE DIFERENTE.docx
    • ANEXA NR.39 JURNAL PENTRU CUMPARARI.docx
    • ANEXA NR.4.docx
    • ANEXA NR.40 FISA DE MAGAZIE.docx
    • ANEXA NR.41 Bon de consum.docx
    • ANEXA NR.42 Raport zilnic de gestiune.doc
    • ANEXA NR.43 Registru de stocuri.docx
    • ANEXA NR.44 Aviz de insotire a marfii.docx
    • ANEXA NR.45 Aviz.docx
    • ANEXA NR.46 Ordin de plata.docx
    • ANEXA NR.47 stat de salarii.docx
    • ANEXA NR.48 Stat de salarii.docx
    • ANEXA NR.49 Calculul salariilor.docx
    • ANEXA NR.5 Micromediul SC ,,CORINA'' S.R.L..docx
    • ANEXA NR.50 Extras de cont.doc
    • ANEXA NR.6 Macromediul S.C. ,CORINA" S.R.L..docx
    • ANEXA NR.7 Ponderea locuitorilor din judetul Bihor in functie de mediu din care provine.docx
    • ANEXA NR.8.doc
    • ANEXA NR.9.docx
  • atestat grafice
    • as.bmp
    • ce ii deranjeaza pe clienti.bmp
    • ce le place cumpa.bmp
    • dfdfsfsg.bmp
    • gradul de satis in rap cu prosu.bmp
    • gradul de satis in rap cu serv.bmp
    • harta corina srl.bmp
    • HARTA MAGAZIN.bmp
    • hghghghg.bmp
    • organograma sc coriana srl.bmp
    • puncte tari vs p slabe.bmp
    • venituri.bmp
  • imagini
    • 1182786790_smiley_face.jpg
    • imagine.html.jpg
    • thinking-smiley.jpg
  • Argumentul.docx
  • atestat.ppt
  • atestat capitolul I.docx
  • atestat capitolul II.docx
  • atestat capitolul III.docx
  • atestat capitolul IV.docx
  • bibliografie.docx
  • CONCLUZII.docx
  • CUPRINS.docx
  • pag de titlu.doc
Predat:
Colegiul Economic „Partenie Cosma” din Oradea
Profesorului:
Ec. Scarlat Alice

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Sus!