Analiza unei operațiuni de promovare a vanzarilor - Persil

Previzualizare tema de casa:

Extras din tema de casa:

I. MARCA (obiectul comunicarii):

Denumire: Persil

Logo:

II. EMITATORUL (compania care are in portofoliu marca analizata)

Grupul Henkel este o companie internationala, recunoscuta pe plan mondial ca lider cu marci si tehnologii, care fac viata oamenilor mai usoara, mai buna si mai frumoasa.

Henkel a fost fondata in 1876 si are companii in peste 75 de state, cu sediul central la Dusseldorf. Henkel are peste 35000 de angajati si este cel mai mare furnizor de tehnologii pentru toate domeniile de activitate (detergenti ,cosmetice, constructii masini, formula 1 ,etc).

Henkel este unul dintre cei mai mari producatori de bunuri de larg consum din lume, vanzandu-si produsele in peste 150 de tari, desfasurandu-si operatiunile in Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America de Nord si America de Sud. P&G vinde peste 300 de produse (marci), care sunt fabricate in 140 de fabrici si care deservesc 5 miliarde de consumatori de pe intreg globul, avand o cifra de afaceri de aproximativ 50 miliarde USD.

III. CAMPANIA DE PROMOVARE A VANZARILOR

(Titlul campaniei/ descrierea campaniei)

Aceasta campanie este folosita in perioada sarbatorilor, stiindu-se faptul ca, in perioadele premergatoare acestora, consumul de detergenti creste, atat in cadrul familiei, dar si pentru prestatorii de servicii de cazare si masa.

Prin politica de promovare a detergentului Persil, firma Henkel urmareste, pe langa obtinerea profitului, consolidarea pozitiei in cadrul segmentului de consumatori; sporirea gradului de raspandire pe piata a produsului prin atragerea de noi segmente de consumatori (si din alte categorii sociale, nu numai a celor cu venituri mari); diferentierea fata de produsele similare sau apropiate ale altor producatori; cat si o mai buna pozitionare in cadrul gamei din care face parte detergentul Persil si cresterea cotei sale de piata

IV. TEHNICA DE PROMOVARE A VANZARILOR

In cadrul campaniilor Henkel, orice activitate promotionala a vanzarilor (care nu este dictata de o reactie brusca la concurenta) este sustinuta permanent de campaniile publicitare cu scop de atragere a clientilor pentru produs si de crestere a cotei de piata. Bineinteles, nu este deloc marginalizata cresterea vanzarilor si a profitului in urma acestor campanii (se subliniaza atentia pe care Henkel o acorda cresterii loialitatii consumatorului fata de produsele sale si a cotei de piata).

Pentru promovarea campaniei Persil din luna Decembrie, pe langa tehnicile de promovare folosite pentru consumatori, Henkel a folosit de asemenea si tehnici de stimulare a fortei de vanzare si a distribuitorilor.

Astfel, pentru departamentul de vanzare Henkel responsabil pentru anumite zone sau lanturi de hipermarketuri, s-au dat stimulente de recunoastere generala a meritelor si profesionalismului angajatilor respectivi, in functie de vanzarile din zona / lantul de hipermarketuri a caror responsabilitate o aveau. Cat pentru distribuitori, acestora li s-a oferit un discount temporar la detergentii Persil pe perioada campaniei si un pret mai scazut pentru pachetele promotionale de 3,3kg, 6,6kg, 9,9kg.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza Unei Operatiuni de Promovare a Vanzarilor. Persil.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
3/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
1 009 cuvinte
Nr caractere:
5 216 caractere
Marime:
514.66KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Tema de casa
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, analiza
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!