Pentru un pod de cale ferata simpla, avand suprastructura alcatuita din 2 tabliere cu grinzi metalice cu inima plina in conlucrare cu o cuva de balast din beton armat, cu deschideri simplu rezemate L1=L2=L si calea in aliniament si palier, se cer:
A. PIESE SCRISE:
A.1. Coformarea podului (amplasarea podului in raport cu profilul albiei, stabilirea cotei caii pe pod, stabilirea cotelor relative si absolute de nivel pentru cuzinetii si fundatiile pilelor);
A.2. Evaluarea greutatilor permanente ale suprastructurii si stabilirea diagramelor caracteristice de momente si forte taietoare din greutati permanente (punctele 0,1,2,3,4 si 5);
A.3. Diagrame de momente si forte taietoare maxime din actiunea convoiul LM71 (punctele 0,1,2,3,4 si 5);
A.4. Evaluarea actiunii directe si indirecte a vantului si stabilirea diagramelor de momente si forte taietoare caracteristice din actiunea indirecta a vantului;
A.5. Stabilirea eforturilor de calcul din actiuni verticale la SLU, SLO si SLS pentru suprastructura;
A.6. Verificarea pilei (ipoteza EQU).
B. PIESE DESENATE:
B.1. Sectiune Trasnversala Tablier (Sc.1:20)
B.2. Plan cofraj pila (Sc. 1:50);
DATE TEHNICE:
A. SUPRASTRUCTURA
- Suprastructura este alcatuita din 2 deschideri, egale, simplu rezemate:
L1=L2=L=21.00+0.15?N [m], unde N este numarul de ordine
- Nivelul caii:
NST=113,5+0,05?N[m], unde N este numarul de ordine
- Tablierele sunt identice si vor avea o sectiune compusa cu 2 grinzi in sectiune transversala, de tip ,,inima plina", cu inaltimea inimii hw=(112)?L, rotunjit in plus la 50mm, in conlucrare cu o cuva de beton conform datelor din ANEXA temei. - Sectiunile platbandelor talpilor inferioare: o 400x30 si 350x30, pentru L<=23.00m o 500x30 si 450x30, pentru L>23.00m
- Grinzile metalice sunt realizate din otel S355 N.
- Convoiul de calcul utilizat este LM71 (conf. SR EN 1991-2:2005).
- Amplasamentu podului este pe linia c.f. Bucuresti - Timisoara , langa Radna.
B. INFRASTRUCTURA
- Podul are o infrastructura alcatuita din 2 culei si 1 pila din beton armat, fundate direct.
- Aparatele de reazem utilizate vor fi de tip III conform STAS 4031-1:1974, avand inaltimea aparatului de reazem hap=300 [mm].
- Adancimea de fundare a elementelor infrastructurii fundate direct este de cel putin 0.50 m in stratul portant si 2.50 m sub nivelul afuierilor generale+locale.
C. ALBIA
- Profilul transversal prin albia raului traversat este prezentat in ANEXA Temei.
- Debit de calcul al raului (Q1%) este de 550 mc/s.
- Inaltimea de libera trecere sub pod, pentru rauri cu debite <1000 mc/s, hl=1.00 [m], conform normativului PD 95:2002.
- Nivelul maxim al apelor pentru debitul de calcul cu asigurarea de 1% este:
NQ1%=109.60+0.01?N, unde N este numarul de ordine.
- Nivelul afuierilor maxime generale+locale va fi la 1.00m + 0.1N masurat de la nivelul terenului din axul pilelor.
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.