Previzualizare subiecte:

Extras din subiecte:

1. Caror angajati li se face instruire periodica?

a) personalului nou angajat;

b) intregului personal;

c) conducatorilor locurilor de munca

2. Ce reprezinta garantia?

Garantia reprezinta o recunoastere a faptului ca produsele corespund unuianumit nivel calitativ.Responsabilitati in garantarea produselor alimentare au producatorul si comerciantul. Garantarea calitatii produselor si serviciilor se asigura prin termenul de valabilitate si termenul de garantie.

Biletul nr.2

1.Enumerati trei elemente ale comunicari nonverbala:

- limbajul trupului,

- limbajul spatiului,

- limbajul vestimentatiei,

- limbajul timpului,

- limbajul tacerii,

- limbajul culorii.

2. Care dintre urmatoarele documente insotesc marfurile pe timpul transportului ?

a) monetarul,

b ) ordinul de plata

c) avizul de insotire a marfii,

d) nota de receptie si constatare de diferente

Biletul nr.3

1.Documentul justificativ pentru evidentierea la sfarsitulzilei a numerarului existent incasierie, corespunzator marfurilor comercializate este:

a)monetarul

b)facturafiscala,

c)bonul de consum ,

d)registrulstocurilor.

2. Care sunt componentelecalculatorului ?

a)- monitor

b)- carcasa

c)-CD

d)- mouse-ul

e) - tastaura

Biletul nr. 4

1. Ce contine mesajul ?

Mesajul cuprinde ansamblul de cuvinte , imagini si simboluri transmise de emitator catre receptor

2.Care dintre urmatoarele documente insotesc marfurile pe timpul transportului ?

a) factura fiscala,

b ) chitanta

c) avizul de insotire a marfii,

d) nota de receptiesiconstatare de diferente

Biletul nr. 5

1. Enumerati patru elemente obligatorii cuprinse intr-o factura:

- numarul de ordine unic si data emiterii facturii;

- denumire, adresa si CIF vanzator si cumparator;

- denumire si cantitate bunuri livrate sau servicii prestate;

- pretul unitar, valoarea fara TVA, TVA, total.

2. Produse de stingere din clasa A - incendii de materiale solide: (lemn, hartie, rumegus, materiale textile, piele, cauciuc, materiale plastice care nu se topesc la caldura etc.) sunt:

a) apa

b) spuma

c) benzina

d) dioxidul de carbon (CO2)

Biletul nr. 6

1. Enumerati cativa factori de atractie a clientilor.

Factori de atractie :

-Preturi foarte mici,

-Publicitatea si promovarea produselor,

-Oferte promotionale,

-Modalitati diverse de plata,

-Amabilitate si respect din partea vanzatorilor.

2. Alege schema corecta in procesul de comunicare:

a) emitator-mesaj-receptor

b) mesaj-emitator-receptor

c) receptor-emitator mesaj

Biletul 7

1. Ce se intelege prin termen de valabilitate?

Termenul de valabilitate este limita de timp stabilita de producator, in care produsul poate fi consumat si in care trebuie sa-si pastreze caracteristicile calitative prescrise, daca au fost respectate conditiile de transport, manipulare, depozitare, consumstabilite.

2.Elementul de baza pentru identificarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala este:

a) intocmirea instructiunilor de lucru

b) analiza locului de munca

c) delimitarea spatiului de aplicare

Biletul nr. 8

1.Cine poate fi antreprenor?

Antreprenor poate fi orice persoana, indiferent de gen sau varsta, care are idee despre modul in care poate face ceva mai bine intr-un anumit domeniu de activitate si care este dispusa sa-si asume riscuri.

2. Accidentele de munca se clasifica, in raport cu urmarile produse si cu numarul persoanelor accidentate, in:

a) accidente care produc incapacitate temporara de munca de cel putin 3 zile calendaristice;

b) accidente care produc invaliditate;

c) accidente mortale;

d) accidente colective, cand sunt accidentate cel putin 3 persoane in acelasi timp si din aceeasi cauza

e) accidente de circulatie.

Biletul nr. 9

1. Cum se expune carnea?

Se expune in vitrine frigorifice si pe carlige, in vrac, portionata sau preambalata; expunerea se face grupat, pe sortimente, respectandu-se vecinatatile admise; carnea de pasare se va expune in vitrine frigorifice separate.

2. Mijlocul de comunicare este:

a) Partea care trimite un mesaj unei alte parti

b) Canalele de comunicare prin care mesajul ajunge de la emitator la receptor

c) Partea care primeste mesajul trimis de o alta parte

d) Reactiile pe care le are receptorul

Biletul nr. 10

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Comert.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2015
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
10 pagini
Imagini extrase:
10 imagini
Nr cuvinte:
2 258 cuvinte
Nr caractere:
12 725 caractere
Marime:
25.01KB (arhivat)
Publicat de:
Maria V.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Subiecte
Domeniu:
Comerț
Tag-uri:
facturi, produse
Predat:
la facultate
Materie:
Comerț
Sus!