Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului de marfuri
Pe teritoritoriul unei regionale de cale feratÎ sunt amplasate 5 statii principale în care se executÎ operatii de formare, descompunere a trenurilor comerciale.
Informatiile cu privire la statiile Si de formare si statiile Sj de deformare a trenurilor la distanta dintre acestea notate cu dij (km) precum si cantitÎtile care urmeazÎ mÎrfuri a fi transportate între statiile Si si Sj notate cu Qij (mii tone) sunt prezentate în tabelul nr.1
Tab nr. 2 Viteze medii de circulatie a trenurilor comerciale (viteze tehnice)
Tab nr. 3 Timp de stationare pe parcurs a trenurilor exprimat în ore.
Tab nr. 4 Timpii medii de imobilizare a vagoanelor la o operatiune de încÎrcare formare (h)
Tab nr.5 Timpii de imobilizare a vagoanelor la o operatiune de descompunere descÎrcare (h)
Tab nr.6 Timpii medii de stationare a locomotivelor în statiile de depou, de domiciliu la reutilizare în h.
Tab nr.7 Coeficientul de utilizare a capacitÎtii de încÎrcare a vagoanelor.
- coeficientul serviciilor auxiliareale locomotivelor este 0,09;
- un vagon conventional are capacitatea de încÎrcare de 20 t;
- un tren are în compunere 60 de vagoane conventionale;
- tara medie a unui vagon conventional 8 tone;
- coeficientul mediu de neuniformitate în timp a traficului este 1.
SÎ se calculeze indicatorii de utilizare a materialului rulant.
Grupa 1. Indicatori privind utilizarea trenurilor.
Numarul total anual de trenuri care circulÎ între statiile Si si Sj
Ntaij = Qij / (Vg*qv*Kucîij)
Vg= nr. de vagoane conventionale a unui tren (60)
qv= capacitatea de încÎrcare a unui vagon (20)
Kucîij= coeficientul de utilizare a capacitÎtii de încÎrcare a vagonului= 0.78
proiectul a fost predat la disciplina Transporturi interne si internationale in cadrul FEEA, Iasi,
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.