22 de seminarii pentru Facultate din domeniul Merceologie

Seminarii / Merceologie / Facultate

  • Imagine document Milano - Centru Turistic European

    Milano - Centru Turistic European

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Tara : Italia Regiune: Lombardia Provincie: Milano (MI) Suprafata: 182 km2 Locuitori: aproximativ 1,5 mil Turismul a devenit in zilele noastre o activitate la fel de importanta precum cea desfasurata în alte sectoare-chei din economia mondiala (industrie, agricultura, comert)....

    7 pagini doc
  • Imagine document Caracteristici de Calitate

    Caracteristici de Calitate

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Experienta mondiala si orientarea economiilor statelor spre globalizare demonstreaza cresterea în ritm alert a interesului pentru calitate astfel ca pentru societatea moderna ridicarea continua a calitatii produselor si serviciilor constituie conditia de baza a cresterii economice....

    5 pagini doc
  • Imagine document Bazele Merceologiei - Seminar 4 - Etichetarea

    Bazele Merceologiei - Seminar 4 - Etichetarea

    Seminar / Merceologie / Facultate

    - Etichetarea marfurilor textile Eticheta marfurilor textile - orice text scris, imprimat, litografiat sau ilustrat, care contine elemente privind denumirea, compozitia fibroasa a produsului, elemente de identificare, marca de fabrica sau de comercializare, instructiuni de întretinere...

    8 pagini doc
  • Imagine document Analiză comparativă telefoane

    Analiză comparativă telefoane

    Seminar / Merceologie / Facultate

    In analiza comparativa a calitatii se vor urmari 9 etape. Etapa 1 Analiza comparativa a calitatii marfurilor este realizata pentru urmatoarea grupa de marfuri: TELEFOANE MOBILE Valorile caracteristicilor au fost extrase din prospecte sau din cataloagele marfurilor respective....

    15 pagini doc
  • Imagine document Amplasamentul Magazinului

    Amplasamentul Magazinului

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Problema amplasarii unui magazin nu se pune pentru un comerciant deja instalat intr-un loc care poate fi excelent sau mediocru, ci se pune comerciantului care vrea sa creeze o noua afacere fie prin cumpararea unui spatiu deja existent, fie prin constructia altuia. Fundamentarea...

    10 pagini doc
  • Imagine document Șampania

    Șampania

    Seminar / Merceologie / Facultate

    I. Caracterizarea merceologica a sampaniei 1. Prezentarea produsului Sampania face parte din grupa produselor alimentare gustative, incadrandu-se in categoria vinurilor spumante. Acesta este un produs “special” din punctual de vedere al frecventei cu care se consuma, in sensul ca...

    12 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Fabricare Cognac-ului

    Fabricare Cognac-ului

    Seminar / Merceologie / Facultate

    TEHNOLOGIA DE OBTINERE A CONIAC-ULUI Strugurii reprezinta materia prima pentru prelucrare in industria vinicola,fiind folositi la obtinerea unor produse ca:must,vin,distilate,suc. Stiinta care se ocupa cu studiul strugurelui ca materie prima pentru transformarea lui intr-un produs...

    15 pagini ppt
  • Imagine document Marcarea la piață a proiectelor Futures

    Marcarea la piață a proiectelor Futures

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Cumparatorul este favorizat de cresterea pretului,deci va avea profit.Vanzatorul este favorizat de scaderea pretului- profit.Marcarea la piata este specif. contractelor F. si consta in actualiazarea zilnic a val acestora pe baza pretului pietei.Firmele de brokeraj calc profiturile sau...

    3 pagini doc
  • Imagine document Studiu de caz - calitatea mărfii la Orbit Professional Mint

    Studiu de caz - calitatea mărfii la Orbit Professional Mint

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Analiza calitatii marfii “Orbit Profesional Strong Mint; guma de mestecat fara zahar cu indulcitori si arome de menta si mentol” – WRIGLEY’S. I. Analiza sortimentului pentru marfa “Orbit Profesional Strong Mint; guma de mestecat fara zahar cu indulcitori si arome de menta si mentol” –...

    2 pagini doc
  • Imagine document Produse Cosmetice

    Produse Cosmetice

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Produse cosmetice si de parfumerie sunt amestecuri de substante chimice naturale sau sintetice, care se folosesc in scopul ingrijirii corpului omenesc,in vederea asigurarii mentinerii echilibrului fiziologic si a starii de sanatate corespunzatoare. Denumirea lor deriva de la cuvantul...

    7 pagini doc
  • Imagine document Determinarea indicatorului sintetic al calității și eficienței economice

    Determinarea indicatorului sintetic al calității și eficienței economice

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Determinarea Icqe propune parcurgerea unor succesiuni de etape: - Alegerea produselor oferite pe piaţă de mai multe firme concurente, dar care se află în aceeaşi grupă sau subgrupă, în funcţie de destinaţie şi o caracteristică de bază (exemplu: maşini automate de spălat rufe care au...

    9 pagini doc
  • Imagine document Analiza calității serviciilor de alimentație în cadrul restaurantului Casa Cornu

    Analiza calității serviciilor de alimentație în cadrul restaurantului Casa Cornu

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Introducere În lucrarea de față vom realiza un studiu pe tema calității serviciilor de alimentație în cadrul restaurantului „Casa Cornu”. În urma acestui studiu vom determina nivelul la care se ridică serviciile de alimentație din acest restaurant din punct de vedere calitativ, dacă se...

    6 pagini doc
  • Imagine document Bazele Merceologiei

    Bazele Merceologiei

    Seminar / Merceologie / Facultate

    1. BAZELE MERCEOLOGIEI 1.1.OBIECTUL, CONŢINUTUL ŞI SARCINILE MERCEOLOGIEI, CLASIFICAREA, COMPONENŢA ŞI STRUCTURA MĂRFURILOR 1. Prezentaţi sortimentul mărfurilor (gama sortimentală): noţiune, semnificaţia şi rolul social-economic, tipurile şi definiţia lor, laturile şi principiile...

    38 pagini doc
  • Imagine document Caracteristica merceologică a fructelor sâmburoase

    Caracteristica merceologică a fructelor sâmburoase

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Fructele simburoase se caracterizeaza printr-un colorit placut, sunt suculente, bogate in glucide, usor asimilabile. Fructe din aceasta grupa sunt valoroase datorita continutului in substante minerale (Fe, P, K, Na, Ca) si in vitaminele A,C si E. Pe linga aceasta ele mai sunt si o “arma...

    19 pagini pptx
  • Imagine document Caracteristica merceologică a pomușoarelor

    Caracteristica merceologică a pomușoarelor

    Seminar / Merceologie / Facultate

    Arbusti fructiferi se cultivă pentru fructele sale deosebit de apreciate atât pentru consumul în stare proaspătă, cât şi pentru industrializare sub formă de dulceaţă, compot, gem, sirop, suc, îngheţată etc.fiind foarte apreciate datorită calităților gustative ale fructelorDeasemenea au...

    25 pagini pptx
  • 1(current)
  • 2
  • »
Sus!