24 de seminarii din domeniul Mass Media

Seminarii / Mass Media

  • Imagine document Relația cu mass-media și funcțiile purtătorului de cuvânt

    Relația cu mass-media și funcțiile purtătorului de cuvânt

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Rolul mass-media in societate a devenit foarte important. Informatiile reprezinta o sursa vitala pentru orice tip de decizie, iar mass-media este principalul mediu de difuzare a acestora. Dincolo de rolul de informare, prin intermediul mass-media se contureaza opinii, ideii si se...

    3 pagini doc
  • Imagine document Dezbaterea Televizată Punerea în Scenă a Cuvântului

    Dezbaterea Televizată Punerea în Scenă a Cuvântului

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Există specialişti care vorbesc despre o perioadă a paleoteleviziunii, încadrată în timp în anii 1950-1960. Această perioadă, dincolo de mijloacele tehnice puţin evoluate, caracteristice vremii şi, evident, de viteza destul de redusă cu care se transmiteau ştirile sau de subiectele care...

    7 pagini pdf
  • Imagine document Imagine publică

    Imagine publică

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Imaginea publicã poate fi definitã ca un complex de reprezentãri colective ale unui grup, generate de rememorarea sau reactualizarea unor imagini legate de trãirile sale efective. Acestea sunt fixate sau selectate pe retina timpului prin imagi-narul social ca „expresie nemijlocitã a...

    9 pagini doc
  • Imagine document Relația dintre Jurnaliști și Specialiștii în Relații Publice

    Relația dintre Jurnaliști și Specialiștii în Relații Publice

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Numeroasele situaţii de comunicare de criză au arătat rolul major al cooperării dintre jurnalişti şi specialiştii în relaţii publice în eliminarea consecinţelor negative ale crizelor. Cu toate acestea, experienţa de zi cu zi, precum şi o bogată bibliografie de specialitate subliniază...

    13 pagini doc
  • Imagine document Reflectarea tematicii confesiunilor religioase minoritare și a religiei în paginile ziarului Viața Studențească

    Reflectarea tematicii confesiunilor religioase minoritare și a religiei în paginile ziarului Viața Studențească

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Comunicarea este interacţiune, interpretare comună, relaţie, acţiune, efect de reducere a incertitudinii într-o situaţie dată, echivalentă dintre codificare (la sursă) si decodificare (la destinatar). Ea presupune cel puţin trei elemente – comunicator, mesaj, receptor. În acest...

    5 pagini doc
  • Imagine document Istoria presei - analiză rubrică Revista Urzica

    Istoria presei - analiză rubrică Revista Urzica

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Rubrica “Scrisori dela cititori” Revista “Urzica” este una din multele apariţii ale vremii comuniste în care se glumeşte pe seama celor de la putere şi a conflictelor ce apar între aceştia. În primul numǎr cei de la conducerea revistei îşi justificǎ apariţia, nu pentru cǎ s-ar fi...

    6 pagini doc
  • Imagine document Istoria presei - Revista Urzica - umor studențesc anul 1949

    Istoria presei - Revista Urzica - umor studențesc anul 1949

    Seminar / Mass Media / Facultate

    “Umor studenţesc” Revista de umor “Urzica” a apărut în anul 1949, când comunismul era deja bine instalat în România. Toate instituţiile statului erau refăcute după şablonul URSS: justiţia, securitatea, academia, cultele şi învaţământul. Învăţarea limbii ruse era obligatorie în şcoli,...

    6 pagini doc
  • Imagine document Fotografia în Presă

    Fotografia în Presă

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Fotojurnalismul poate fi definit ca o realitate vizuală a informaţiei care devine mai credibilă pentru cititor dacă este însoţită de imagine. Consumatorul de informaţie are tendinţa de a da crezare dacă şi vede: „cred ceea ce văd”. Însă fotografia nu înlocuieşte informaţia, ea o...

    6 pagini doc
  • Imagine document Exemplu de dosar de presă

    Exemplu de dosar de presă

    Seminar / Mass Media / Facultate

    În data de 12 Decembirie 2009, în Sala Gaudeamus a Casei de Cultură a Studenţilor invităm toţi tinerii si nu numai, să asiste la concertul de muzică organizat de noi, ONG-ul naţional « Young And Happy ». Vom pregăti concursuri cu premii, piese de comedie şi multă distracţie. Ca invitaţi...

    6 pagini doc
  • Imagine document Relații mass-media

    Relații mass-media

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Tipuri de abordare a relatiilor cu mass media Principala atributie a biroului de presa este de a stabili si întretine o buna comunicare cu mass media, în interesul organizatiei pe care o reprezinta. Pentru a satisface atât nevoile de informare ale mass media, cât si ale publicului,...

    13 pagini doc
  • Imagine document Influențele mass media asupra oamenilor

    Influențele mass media asupra oamenilor

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Revoluţia industrială care se produce în secolul al XIX-lea conferă comunicării mediatice o dimensiune strategică pentru dezvoltarea economică a societăţilor occidentale. Ea se prezintă ca un mijloc decisiv în modificarea mentalităţilor şi practicilor de consum ce trebuie adaptate...

    13 pagini doc
  • Imagine document Responsabilitatea Fotojurnalismului

    Responsabilitatea Fotojurnalismului

    Seminar / Mass Media / Facultate

    “În lumea de astăzi, plină de ziare de scandal de duzină şi de manipulare prin imagini, fotojurnaliştii sunt cei care trebuie să spună adevărul. Un fotojurnalist este într-o continuă vânătoare de imagini, care spun care sunt luptele şi realizările de zi cu zi ale comunităţii în care...

    6 pagini doc
  • Imagine document Genurile Presei Scrise

    Genurile Presei Scrise

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Genul – expresia concreta a jurnalismului Genurile presei, apartinand stilului publicistic, sunt comparabile cu genurile literare, specifice stilului publicistic. Daca in literatura intalnim genurile epic, liric si dramatic, si in jurnalism exista o clasificare generica a materialelor...

    5 pagini doc
  • Imagine document Etică și deontologia media

    Etică și deontologia media

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Protectia jurnalistului prin mijloace judiciare: intre limitele libertatii de exprimare si drepturile altor persoane Cine este jurnalistul? - Jurnalist este acea persoana care exercita dreptul inviolabil la libera exprimare si a carei principala sursa de venituri este obtinuta din...

    18 pagini doc
  • Imagine document Social Media Realese în Secolul XXI

    Social Media Realese în Secolul XXI

    Seminar / Mass Media / Facultate

    Scurta introducere Social Media Release (SMR) este o prelungire a comunicatului de pres ace include link-uri, elemente multimedia, etichete (tags) si multe altele. Aceste lucruri ajuta cititorii, blogerii sa explore in continuare comuniactul de presa si pentru a gasii cu usurinta mai...

    4 pagini docx
  • 1(current)
  • 2
  • »
Sus!