216 de seminarii pentru Facultate din domeniul Marketing

Forma de invatamant

Seminarii / Marketing / Facultate

  • Imagine document Grile cercetări de marketing

    Grile cercetări de marketing

    Seminar / Marketing / Facultate

    Capitolul I 1.Conform Comitetul de Definitii al Asociatiei Americane de Marketing,cercetarea de marketing reprezinta : a)Culegerea ,masurarea si inregistrarea datelor referitoare la aspecte legate de marketingul bunurilor; b)Culegerea,analiza si interpretarea sistematica a datelor...

    13 pagini docx
  • Imagine document Cercetarea Pieței Magnebeep

    Cercetarea Pieței Magnebeep

    Seminar / Marketing / Facultate

    Cercetarea de marketing a produsului magnet de frigider 1.Problema decizională ”MGT World” doreşte să atragă cumpărătorii printr-o inovaţie care să spargă tiparele clasicului produs magnet de frigider, aducând îmbunătăţiri în ceea ce priveşte utilitatea acestuia, fiind conceput cu...

    10 pagini doc
  • Imagine document Analiza pieței unui produs - piața detergenților de rufe

    Analiza pieței unui produs - piața detergenților de rufe

    Seminar / Marketing / Facultate

    CAPITOLUL I. PRODUSUL 1.1. Scurt istoric al detergenţilor de rufe la nivel mondial şi naţional. În această lucrare ne-am propus să analizăm piaţa detergenţilor de rufe, ce aparţine pieţei produselor de curăţare. În societatea primitivă, chiar şi în zilele de azi, hainele erau...

    22 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Mic.ro

    Mic.ro

    Seminar / Marketing / Facultate

    Mic.ro este o retea de magazine infiintata de omul de afaceri, Dinu Patriciu, prin intermediul companiei Mercadia Holland. Primul magazine marca Mic.ro a aparut in aprilie 2010 in Bucuresti, zona Dorobanti.La finalul primului an de existenta , reteaua era formata din mai mult de 150 de...

    6 pagini docx
  • Imagine document Impactul Comunicării Interpersonale Asupra Comportamentului de Cumpărare

    Impactul Comunicării Interpersonale Asupra Comportamentului de Cumpărare

    Seminar / Marketing / Facultate

    Indiferent de locul pe care îl ocupă în viaţa noastră, persoanele din jurul nostru ne influenţează deciziile de cumpărare. Apartenenţa la un grup ne conturează preferinţele atunci când ne dorim cu tot dinadinsul să ne potrivim grupului respectiv şi să fim acceptaţi de ceilalţi. Uneori...

    7 pagini docx
  • Imagine document Efectele strategiei de promovare a vânzărilor, caracteristicile produselor și ale consumatorilor asupra comportamentului de cumpărare impulsiv de apel

    Efectele strategiei de promovare a vânzărilor, caracteristicile produselor și ale consumatorilor asupra comportamentului de cumpărare impulsiv de apel

    Seminar / Marketing / Facultate

    Acest articol îşi propune să investigheze factorii comunicaţionali şi trăsăturile consumatorilor ce induc un comportament de cumpărare impulsiv. Pentru atingerea acestui scop este necesară realizarea a două studii ce îndeplinesc obiective diferite, dar care sunt esenţiale pentru...

    8 pagini docx Bibliografie
  • Imagine document Shampoo Market Analysis

    Shampoo Market Analysis

    Seminar / Marketing / Facultate

    1. Market Capacity At the origin, shampoo means “head massage” in different north-Indian languages. The concept has been introduced in Britain by Colonial India. In the incipient phase, the British hair-stylists were making a rudimentary shampoo by boiling pieces of soap with all kinds...

    15 pagini docx Bibliografie
  • Imagine document Strategii în achiziții și desfacere

    Strategii în achiziții și desfacere

    Seminar / Marketing / Facultate

    1. Intreprinderea comerciala DEG-S.A. are ca obiect de activitate asigurarea aprovizionarii cu 5 produse a unui numar de N beneficiari. Cele 5 produse sunt notate cu A, B, C, D, E. 2. Deoarece in ultima perioada a anului precedent nu s-a reusit satisfacerea solicitarilor fiecaruia...

    18 pagini doc
  • Imagine document Fericirea

    Fericirea

    Seminar / Marketing / Facultate

    Fericirea este o stare mentala de bine, fiind caracterizata de emotii pozitive sau placute, de la multumire la bucurie intensa. Cuvantul "fericire "poate fi asociat cu o multitudine de trairi cum ar fi : iubirea, implinirea sufleteasca , reusita in cariera sau in viata privata,...

    18 pagini pptx
  • Imagine document Organizarea unui Hypermarket Raionul Alimentar

    Organizarea unui Hypermarket Raionul Alimentar

    Seminar / Marketing / Facultate

    Raionul Alimentar 1. Introducere Raionul alimentar ocupă cea mai mare suprafață dintre toate raioanele cu o suprafață efectivă de 1575 m2. Raionul alimentar este cel mai complex dintre raioane, el conținând atât gondole, coșuri pentru produse, lăzi si vitrine frigorifice. Acestea sunt...

    10 pagini docx
  • Imagine document Piața turistică

    Piața turistică

    Seminar / Marketing / Facultate

    Piaţa turistică prezintă o serie de particularităţi importante, rezultate din particularităţile cererii şi ofertei în acest domeniu: 1. Contactul cu oferta turistică se ia numai la locul consumului. Decizia de achiziţionare a produsului turistic este luată în raport cu „imaginea”...

    26 pagini ppt
  • Imagine document Transportul Paletizat și Containerizat

    Transportul Paletizat și Containerizat

    Seminar / Marketing / Facultate

    CONSTITUIREA UNITĂŢII DE SARCINĂ ÎN TRANSPORTUL DE MĂRFURI Cei care au intuit, creşterea volumului de schimburi comerciale, eficienţa transportului pe mare, perfecţionarea, diversificarea, modernizarea şi specializarea continuă a navelor, urmărind permanent rentabilitatea crescută, au...

    9 pagini doc
  • Imagine document Piața vinurilor din România

    Piața vinurilor din România

    Seminar / Marketing / Facultate

    Romania este o importanta tara europeana producatoare de vin, dispunand de un mare trecut istoric si de bogate traditii culturale legate de productia si consumul de vin. Inceputurile viticulturii pe teritoriul tarii noastre dateaza de cel putin 4000 de ani. Abundenta si faima vinului...

    21 pagini pptx
  • Imagine document Brandingul de Țară

    Brandingul de Țară

    Seminar / Marketing / Facultate

    Rezumat: În prezent, destinaţiile tuistice sunt din ce în ce mai determinate să îşi construiască o identitate competitivă, unică, în faţa consumatorilor. Când vine vorba de un brand de ţară, nu trebuie să ne concentrăm atât de mult pe logo, reclame şi site-uri, cât pe servicii, totul...

    8 pagini doc
  • Imagine document Cota de piață

    Cota de piață

    Seminar / Marketing / Facultate

    Printre indicatorii financiari utilizaţi frecvent de către firme în stabilirea obiectivelor comerciale se numără şi cota de piaţă, alături de profit şi cifră de afaceri. Deseori există o corelaţie pozitivă între cota de piaţă, economiile de scară şi profituri, de aceea, firmele acordă o...

    12 pagini pptx

Sus!