Comentarea spotului samsar la vârsta a treia

Previzualizare seminar:

Extras din seminar:

Spotul publicitar ce urmeaza a fi comentat face parte din gama de reclame a firmei Volksvagen,care ofera clientilor sai masini noi germane Volksvagen, acesta fiind si emitatorul mesajului.

Compania VW a fost fondata in 1937 de regimul nazist cu scopul fabricarii unei masini ieftine accesibile categoriilor sociale cu venituri mici. Insusi numele companiei reflecta scopul ei, in traducere numele insemnand ,,masina a poporului". Primul model produs de companie a fost VW Kafer tradus ,,VW Gandac" (in engleza: ,,Broscuta"), conform planurilor realizate de marele constructor de automobile austriac Ferdinand Porsche. Dupa al Doilea Razboi Mondial, in 1945, armata britanica a preluat controlul asupra fabricii si a repornit productia de Kafer-uri. In 1948 guvernul britanic a retrocedat Germaniei compania Volkswagen, iar conducerea a fost preluata de Heinrich Nordhoff, fost manager al companiei Opel.

Acest spot publicitar a fost lansat in anul 2010 pentru a ajuta publicul tinta format din persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani ,sa cumpere noul volksvagen golf si nu masini second hand ferindu-se de asa numiti "samsarii".

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Comentarea Spotului Samsar la Varsta a Treia.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
6/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
2 pagini
Imagini extrase:
2 imagini
Nr cuvinte:
487 cuvinte
Nr caractere:
2 361 caractere
Marime:
11.16KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Seminar
Domeniu:
Comunicare
Tag-uri:
spot, client
Predat:
la facultate
Materie:
Comunicare
Sus!