Seminar / Comunicare / Facultate
Sinopsis Filantropica În Bucureştiul secolului XXI, a ieşi în oraş sâmbătă seara la braţul unei femei frumoase, o investiţie financiară riscantă,OVIDIU (Mircea Diaconu), modest profesor de liceu, pe care nu şi-ar putea-o permite. Şi totuşi trebuie, căci s-a îndrăgostit până peste cap...
Seminar / Comunicare / Facultate
Curriculum vitae. Redactarea unui curriculum vitae Un curriculum vitae (CV) este o schita biografica întocmita de un candidat care solicita un post sau o pozitie. În general, informatia continuta de un CV trebuie atent selectata, ordonata si inclusa în sectiuni bine cîntarite si...
Seminar / Comunicare / Facultate
Particularităţi ale comunicării comunicarea are rolul de a pune in legătură oamenii; are loc într-un anumit spatiu psihologic, fizic, temporal, social şi cultural; prin conţinutul mesajului se urmăreşte realizarea scopurilor; procesul de comunicare are un caracter dinamic, orice...
Seminar / Comunicare / Facultate
1.1 Influenta comunicarii Pentru a putea intelege ce inseamna “influenta comunicarii”, trebuie, mai intai de toate, sa stim ce presupune conceptul de comunicare. Comunicarea este chiar prima etapa de dezvoltare a unui lucru, in sens larg. Asa cum un copil se dezvolta invatand sa...
Seminar / Comunicare / Facultate
“În management, lipsa de comunicare este sursa greşelilor” 1. Conţinutul şi semnificaţia comunicării manageriale Comunicarea este un proces de transfer de informaţii între emiţător şi receptor printr-un anumit canal. Ea poate fi privită din perspectiva relaţiilor de comunicare dintre...
Seminar / Comunicare / Facultate
NIVEL UMAN NIVEL PROFESIONAL STRATEGII DE COLLECTION PROCEDURI SI APLICATIA DE COLLECTION 1. Formula de salut potrivita la inceputul apelului. 2. Atentia acordata clientului. 3. Foloseste numele clientului. 4. Pastreaza un ton profesional si curtenitor. 5. Incheiere pozitiva a...
Seminar / Comunicare / Facultate
„ Excelența morală este un rezultat al felului în care trăim. Devenim corecți, făcînd fapte corecte, devenim temperați comportandu-ne temperat și devenim curajoși făcînd acte curajoase.” Aristotel Cultura imaginii in programele de stiri Definirea conceptelor generale Conform...
Seminar / Comunicare / Facultate
Motivarea temei Reputaţia şi succesul în afaceri sunt determinate în mare măsură de comportamentul, atitudinile şi modul de prezentare a echipei care conduce acele afaceri. Bunele maniere garantează profitabilitatea afacerilor pe termen lung. Maniere ale unui bun director 1. Nu...
Seminar / Comunicare / Facultate
Dacia este cel mai cunoscut brand romanesc, cu o cota de recunoastere spontana de 68% (respondentii au mentionat Dacia ca prima mentiune sau una dintre primele mentiuni), reiese din cercetarea realizata de compania Synovate la cererea revistei Biz de aceea pentru studiul de caz am ales...
Seminar / Comunicare / Facultate
1.Gasiti exemple care sa ilustreze fiecare strategie de comunicare in situatii de criza. Printre scopurile majore ale comunicarii se afla si refacerea imaginii, in mod special atunci cand o persoana sau o institutie este preocupata de protejarea propriei reputatii, in aceste situatii,...
Seminar / Comunicare / Facultate
Teoria proceselor de comunicare Comunicarea – definiţii Ca şi cea mai mare parte a cuvintelor unei limbi, verbul a comunica şi substantivul comunicare sunt ambele polisemantice. Dicţionarul enciclopedic oferă termenului „comunicare“ o definiţie deosebit de complexă, acoperind...
Seminar / Comunicare / Facultate
Tema propusă pentru această cercetare vizează atitudinea studenților față de sistemul universitar. Atitudinile sunt tipare de gândire care sunt dezvoltate în timp, care îți dezvoltă o modalitate de a gândi despre lucruri și îți arată un mod de a aborda viața. De aceea este importantă și...
Seminar / Comunicare / Facultate
Negocierea este o formă concentrată şi interactivă de comunicare care cuprinde două sau mai multe părţi aflate în tabere diferite şi care ajung la o înţelegere şi la rezultate satisfacătoare ambelor părţi. În Dicţionarul Explicativ al Limbii Române ne este oferită următoarea definiţie...
Seminar / Comunicare / Facultate
Argumentarea este considerată a fi constructivă. Ea implică o dorință a individului de „a ataca” argumentele unei alte persoane cu scopul de a-și susține poziția. Prin comparație cu oamenii ce nu au o capacitate dezvoltată de argumentare, cei cu astfel de înclunații sunt mai doritori să...
Seminar / Comunicare / Facultate
Data: 04.02.2016 Grădinița: P.P. Nr. 45 Constanța Educatoare: Grupa: mare ”Iepurașii cei isteți” Tema: Evaluare sumativă semestrială Subtema: ”Ce mai știm, ce-am învățat?” Tipul activității: Activitate pe domenii experiențiale Domeniul: Limbă și comunicare Obiectul: Activitate de...