1. Identificati punctele forte si slabe (riscuri de implementare) ale planului formulat de Interwatch si analizati cauzele acestora.
Interwach este o societate comerciala care a fost infiintata acum 3 ani.
Domeniul sau de activitate este importarea si comercializarea pe piata romaneasca a ceasurilor japoneze numite Citizen si a pieselor de schimb pentru acestea.
Un prim punct forte al firmei il reprezinta modul in care s-a facut remarcata pe piata romaneasca prin prestanta de serviici si livrari a unor produse de calitate, prin imaginea de marca a formei Citizen, prin faptul ca este cel mai mare producator de ceasuri din lume, si totodata fiind prima care a adus inovatii cum sunt ceasul automatic, ceasul subacvatic, ceasul extraplat, ceasul cel mai precis din lume.
Firma a reusit sa acaparaze rapid un procent semnificativ al pietei inca de la inceput, ca dovada ca romanii erau deja familiarizati cu marca Citizen sau auzisera de performantele acesteia, dupa 3 ani ocupa, locul 3 intre marcile de piata romaneasca cu o cota de 20%.
Un al doielea punct forte il reprezinta portofoliul de produse al firmei care, este unul complex, structurandu-si oferta pe mai multe colectii (dintre care Interwach a adus pe piata romaneasca circa 200 de modele) :
- Titanium Champion - este un model cu design original,sportiv, inimitabil;
- Citizen Titanium electronice - sunt adresate persoanelor cu venituri foarte mari deoarece sunt bazate pe aur si sunt prevazute cu geamuri din cristal si safir;
- Citezen Plus sunt din otel inoxidabil si sunt destinate tuturor tipurilor de piete;
- New Star - ceasuri de dama cu placaj de aur
- Citizen Nobila- sunt cele mai scumpe fiind dotate cu carcase din aur si cadrane de cristale, sau safir si se adreseaza segmentului de varf;
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.