1.DATE DE IDENTIFICARE A LECTIEI
UNITATEA: GRUP SCOLAR ,,COSTIN NENITESCU"BUZAU
MAISTU INSTRUCTOR:OLARU GHEORGHE
Data: 16.01.2008
Clasa: XI-D
Arie curiculara:Tehnologii
Disciplina:Modulul VI:circuite electrice
Unitatea de invatare : Legea lui Joule - Lenz, Aparate de protectie
Titlul lectiei:Relee termice si sigurante fuzibile
Scopul lectiei: Recunoasterea componentelor dupa aspect fizic, simbol si marcaj si dobandirea de deprinderi practice de utilizare a releelor termice
Tipul lectiei: Lectie de formare de priceperi si deprinderi
Locul desfasurarii: Laboratorul de electrotehnica
Durata lectiei: 2X50 minute
2.COMPETENTE SPECIFICE
-Identificarea parametrilor de functionare a releelor termice si sigurantelor fuzibile
-Dezvoltarea capacitatii de a sesiza caracteristicile releelor si sigurantelor
-Dobandirea deprinderilor practice de utilizare a releelor termice
3.COMPETENTE DERIVATE
3.1. COGNITIVE
CodCapacitatea care se formeaza la elevComportamentul care atestaConditii de realizareNivelul performantei
C1Sa recunoasca parametriiDefinirea parametrilorDesene pe tabla si pe suport de cursCorectitudinea descrierii
C2Sa stie sa interpreteze parametriExemplificare cu date concrete referitoare la parametriSuport de cursCorectritudinea interpretarii
C3Sa idetifice un releu sau o sigurantaPrezentarea componentelorSuport de cursCorectitudinea identificarii
3.2.AFECTIV - ATITUDINALE
C4. - Sa aiba capacitatea de a asculta atent
C5 - Sa manifeste interes fata de forma materializata a demersului proiectiv, implicandu-se activ in derularea orei;
C6 - Sa aiba capacitatea de a colabora frontal: profesor - elev, elev - elev ;
C7 - Sa se angajeze in dezbaterea/discutia individuala si in grup.
3.3. PSIHOMOTORII
C8 - Sa aiba capacitatea de a urmari desenele de pe tabla;
C9 - Sa aiba flexibilitatea de a sesiza diferente intre parametrii
C10 - Sa aiba indemanarea necesara efectuarii lucrarilor practice
4.CONTINUTURI
CODARIE DE CONINUT
A1Prezentarea parametrilor de functionarea al componentelor
A2Interpretarea schemei de montaj
A3Masurarea contactelor pentru verificarea functionarii
5.NECESARUL DE CUNOSTINTE SI DEPRINDERI ANTERIOARE
-cunostinte generale despre contactor
-cunostinte despre functionarea contactorului
-capacitarea de a identifica elementele componente
-competenta de a comunica in grup
6.RESURSE
CODRESURSE MATERIALECONTINUTURI
R1Manual aparate electrice A1
R2Desene pe tablaA2
R3Desenarea pe tabla a contactoruluiA3
7.METODE SI PROCEDEE DIDACTICE
CODMETODA
M1Conversatia euristica
M2Dialogul
M3Explicatia
8.FORMELE DE ORGANIZARE A CLASEI
CODFORMA DE ORGANIZARE
GPe grupe de elevi
FFrontal
IIndividual
9.DESFASURAREA IN TIMP A LECTIEI
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.