Întreținerea și repararea instalației de alimentare a motoarelor cu aprindere prin compresiune

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Argument
CAPITOLUL I. FORMAREA AMESTECULUI LA MOTOARELE CU APRINDERE PRIN COMPRESIUNE SI
TIPURI DE INSTALATII DE ALIMENTARE - 2 -
I.1 FORMAREA AMESTECULUI LA M.A.C. - 2 -
I.2 TIPURI DE INSTALATII DE ALIMENTARE - 2 -
CAPITOLUL II. INJECTORUL - 4 -
II.1 CLASIFICARE - 4 -
II.2 INJECTOARE DE TIP DESCHIS - 5 -
II.3 INJECTOARE DE TIP INCHIS - 6 -
CAPITOLUL III. DEFECTELE DE EXPLOATARE ALE INSTALATIEI DE ALIMENTARE A MOTOARELOR
CU APRINDERE PRIN COMPRESIUNE - 9 -
SI INLATURAREA LOR - 9 -
III.1 DEFECTELE INJECTOARELOR - 9 -
III.2 INTRETINEREA INSTALATIEI DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL - 10 -
CAPITOLUL IV. REPARAREA INJECTOARELOR - 12 -
Bibliografie
Cuprins

Extras din proiect:

Strategia de dezvoltare a invatamantului profesional si tehnic are in vedere prevederile Legii

invatamantului, traditia invatamantului romanesc, experienta pozitiva din tara noastra in acest

domeniu, precum si realizarile si tendintele de dezvoltare a acestor forme de invatamant in tarile

Comunitatii Europene si pe plan mondial.

Concret in cazul nostru, mecanicul auto este calificat sa evalueze functional, calitativ si

cantitativ, starea partilor mecanice ale autovehiculelor. El executa operatii de reglare, ajustare,

instalare, intretinere si reparare la sistemele, mecanismele si instalatiile autovehiculelor, utilizand

aparate, utilaje si instrumente specifice. Este abilitat sa conduca si exploateze autovehicule inzestrate

pentru depanare la locurile solicitate de clienti. Mecanicul auto isi desfasoara activitatea principala in

unitati organizate ca service-uri auto, dupa standard.

Standardul de pregatire profesionala s-a axat pe relatia prestatorului de servicii cu clientul,

intr-un domeniu deosebit de dinamic si complex, in care sunt implicate valori materiale semnificative.

Lucrarea contribuie la gasirea si adoptarea celor mai bune metode de determinare a defectelor

precum si remedierea acestora in cazul instalatiei de alimentare la M.A.C.

Lucrarea constituie de asemenea un mijloc de cunoastere si intelegere a instalatiei de

alimentare la M.A.C deoarece prezinta principalele componente, accectuind faptul ca ea este o parte

foarte importanta in buna functionare a automobilului.

Colegiul Tehnic ,,Transilvania" Deva - 2007

Intretinerea si repararea instalatiei de alimentare a motoarelor cu aprindere prin compresiune - 2 -

CAPITOLUL I. FORMAREA AMESTECULUI LA MOTOARELE CU APRINDERE PRIN

COMPRESIUNE SI TIPURI DE INSTALATII DE ALIMENTARE

I.1 Formarea amestecului la M.A.C.

La motoarele cu aprindere prin compresie, aerul si combustibilul patrund separat in cilindri,

amestecul lor formandu-se in interiorul acestora.

La M.A.S. puterea motorului se regleaza prin pozitia clapetei de acceleratie. La M.A.C. ,

reglarea puterii se face numai prin modificarea cantitatii de combustibil injectate in interiorul

cilindrilor. Cantitatea de aer care se introduce in cilindri pe un ciclu, practic, nu se modifica.

La M.A.C., combustibilul se introduce in cilindru la sfarsitul cursei de compresiune, cand

presiune, cand presiunea aerului admis este foarte mare.

Presiunea de debitare a combustibilului este, de asemenea, ridicata, respectiv de

(200-350).105 N/m2.

Formarea amestecului la M.A.C. trebuie sa se produca intr-un timp foarte scurt, de aproximativ

10 ori mai mic decat la motoarele cu carburator.

Pentru asigurarea unei arderi complete si la timp a amestecului in M.A.C. coeficientul

excesului de aer are valori relativ mari: - = 1,2 1,75.

I.2 Tipuri de instalatii de alimentare

In functie de marimea presiunii de circulatie a combustibilului prin instalatia de alimentare,

aceasta se imparte in doua parti:

Partea de joasa presiune

Partea de inalta presiune

Partea de joasa presiune este formata din rezervorul de combustibil, pompa de combustibil,

filtrele, conductele de legatura dintre acestea si conductele de legatura a acestora cu pompele de

injectie. Presiunea de lucru a acestei parti este de ( 3-5).105N/m2.

Bibliografie:

Fratila Gh., Popa M.V. - Automobile sofer mecanic auto - manual pentru scolile profesionale

Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti - 1993

Ignat D. - Exploatarea automobilelor

Editura Tehnica, Bucuresti

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Intretinerea si repararea instalatiei de alimentare a motoarelor cu aprindere prin compresiune.pdf
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pdf
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2007
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
17 pagini
Imagini extrase:
17 imagini
Nr cuvinte:
4 184 cuvinte
Nr caractere:
24 303 caractere
Marime:
622.42KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Mecanică
Tag-uri:
instalatii, alimentare, motoare
Predat:
Colegiul Tehnic Transilvania din Deva
Profil:
Tehnic
Profesorului:
Herta Steluta
Sus!