Campanie sportivă

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Numarul redus de tineri care practica sportul, in contextul unei vieti dominate de din ce in ce mai mult de sedentarism, de o alimentatie inadecavata, stres si tehnologia avansata.

2. Coordonatele campaniei:

Target: 18-35 ani, mediu urban

Locatie: Bucuresti, Iasi, Cluj, Constanta

Perioada: mai - septembrie 2008

Buget disponibil: 150.000 euro, plus sponsorizari si parteneriate

3. Modalitati de abordare a problemei prin campanii, in Romania:

-Campania "Alege sa fii sanatos!" - Asociatia "Pentru o viata Sanatoasa"

-Campania "Sport pentru Viata!" - Federatia Romana de Atletism

-Campania "Invata sa traiesti! Traieste sa inveti!" - A.N.S. Campanie de -atragere a -tinerilor in activitati sportive si culturale, -ca o alternativa la consumul de droguri, fumat si alcool

4. Viziunea PRimeTeam:

Sa schimbam patternul pe care il are sportul in mintea tinerilor din mediul urban. Sa nu accentuam atat sanatatea si conditia fizica, cat distractia, provocarea, competitia si libertatea pe care sportul le poate aduce.

Avem nevoie de ceva nou, o revolutionare a imaginii sportului care sa functioneze ca un stimul pentru implicarea in sport a targetului vizat.

Solutia propusa: reorientarea tinerilor catre sport prin schimbarea imaginii cu privire la acest domeniu

Argument pentru abordarea din campanie : cercetarea sociologica pe un esantion de 107 de subiecti din target, prin chestionare aplicate face-to-face sau pe internet (prin e-mail si online, pe blogul PRimeTeam). Tema chestionarelor a fost prezenta in viata fiecaruia dintre noi a sportului, in diferite forme, si importanta acestuia in viata noastra, in modul in care ne petrecem timpul liber si in felul in care ne simtim. Rezultatele sunt descrise in Anexa 1.

5. Elementele de identitate ale campaniei "Revolutia Sportiva"

Conceptul campaniei

-Campania isi propune sa schimbe imaginea pe care sportul o are in mintea tinerilor din mediul urban.

-In primul plan apar provocarea, competitia, libertatea. Revolutia sportiva uramreste sa generalizeze imaginea sportului ca:

-O miscare libera, care sa ne placa, spre un stil de viata care sa ne faca sa ne simtim bine!

Overview al Campaniei:

Campania incepe cu un teasing puternic, in paralel cu dezvoltarea unui website pentru infomare cu privire la evenimentele din cadrul campaniei. Mesajul in aceasta etapa este acela de instigare la "revolutie".

Lansarea campaniei propriuzise este marcata de un eveniment de proprtii mari, derulat concomitent in cele 4 orase. Parcurile si / sau complexele sportive devin spatii in care se desfasoara simultan tot felul de sporturi, de la cele populare pana la cele mai neconventionale. In aceeasi zi se lanseaza spotul video si audio. Campania va avea sustinerea pe toata durata,a unor mari personalitati din lumea sportului romanesc si a unor peroane publice admirate de target.

Urmeaza activitati interactive si concursuri si in mijlocul sezonului estival, o caravana porneste din celelalte trei orase inspre Constanta, unde se va desfasura un alt eveniment de amploare, cu activitati sportive specifice litoralului.

Campania se bucura de sustinerea Asociatilor Sportive din Romania, a unor lanturi de farmacii, companii producatoare de interes pentru target, de sali de fitness, si a unui trust media. Vom creea un card de fidelitate pentru membrii Revolutiei Sportive, cu bonusuri si reduceri din partea partenerilor.

Campania isi propune sa faca lobby pentru modernizarea terenurilor si facilitatilor sportive si sa fidelizeze tagetul fata de ideea de a face sport ca un hobby, in mod cotidian.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Campanie sportiva.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
9 pagini
Imagini extrase:
9 imagini
Nr cuvinte:
1 891 cuvinte
Nr caractere:
11 512 caractere
Marime:
132.63KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Mass Media
Tag-uri:
promovare, media, campanie
Predat:
la facultate
Materie:
Mass Media
Sus!