Strategii, forțe și avantaje concurențiale

Cuprins proiect:

Prezentarea societatii , respectiv a domeniilor de activitate
Forte Concurentiale
Strategia de afaceri a societatii
Avantaje Concurentiale
Concluzii Generale

Extras din proiect:

Societate infiintata in 2006, care si-a inceput activitatea in mod organizat conform licentei de functionare nr. 1093/T si codurilor CAEN 4321,4531.

Societate prestatoare de servicii, mai precis ofera clientilor sai solutii integrate de sisteme de securitate, completate de alte servicii adiacente.

Societate infiintata in 2006, care si-a inceput activitatea in mod organizat conform licentei de functionare nr. 1093/T si codurilor CAEN 4321,4531.

Societate prestatoare de servicii, mai precis ofera clientilor sai solutii integrate de sisteme de securitate, completate de alte servicii adiacente.

2.Puterea de negociere a furnizorilor- redusa, deoarece numarul ridicat de furnizori de pe piata, ii permite societatii RSS GROUP sa aleaga mai multi furnizori si sa negocieze dur conditiile contractuale

3.Amenintarea produselor substituente-practic nu exista o amenintare directa din partea produselor de substitutie, singura amenintare ar fi din partea sistemelor tehnice care inlocuiesc treptat factorul uman, dar tocmai spre aceasta directie s-a orientat RSS GROUP

4. Amenintarea noilor concurenti intrati pe piata-in crestere, achizitiile si investitiile facute de noii concurenti cu intentia sporirii cotei de piata, arata tendinta de crestere in permanenta a concurentei.

5.Rivalitatea existenta intre concurenti-semnificativ in crestere, concurenta acerba se datoreaza numarului mare de acest profil si varietatii serviciilor/produselor.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Strategii, forte si avantaje concurentiale.ppt
Alte informații:
Tipuri fișiere:
ppt
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
11 pagini
Marime:
1.66MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Master
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
concurenta, marketing, Economie
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor , Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca
Materie:
Marketing
Profesorului:
Prof.univ.dr.Anca Borza
Sus!