Participarea unei agenții de turism la un târg

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Firma a luat fiinta in anul 2001 in Iasi, avand ca activitate turismul, oferind pachete turistice in tara si strainatate si servicii de ticketing (vanzari de bilete de calatorie cu avionul si autocarul de linie).

Serviciile turistice oferite de firma imbraca diferite forme:

-calatorii de placere - reprezinta pentru societate activitatea principala, avand o pondere de peste 75% din cifra de afaceri. Agentia, ce detine licenta de turism de tip A, creaza si organizeaza "produse de vacanta" pe care le vinde atat prin intermediul agentiei sale, cat si prin intermediul unei retele de agentii de turism partenere

-business travel

-incoming - presupune derularea de calatorii de afaceri si de agrement pentru grupuri si pentru turisti individuali din strainatate

-ticketing - vanzari de bilete- incepand cu luna august 2002 societatea a fost acreditata IATA ( Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni), in acest scop fiind necesara depunerea unei garantii de 115.000 USD conform standardelor internationale de parteneriat. Aceasta acreditare ofera posibilitatea operarii cu tarife concurentiale ale tuturor companiilor aeriene afiliate IATA si eliberarea pe loc a biletelor de avion.

Managementul societatii este asigurat de Burlui Cristina, directorul general fiind Bosnosanu Rodica.

Capitolul 1: Analiza preliminara a agentiei de turism "IASAIR EXPRESS S.R.L"

Analiza conjuncturii de macromediu (PEST)

POLITIC

Din punct de vedere politic, se observa in ultima perioada o activitate intensa a Ministerului Turismului si a Doamnei Ministru Elena Udrea de promovare a turismului intern. S-a creat chiar un imn al turismului tarii (lansat pe 1 mai) si un brand "Romania The Land of Choise", ce va fi difuzat atat in tara, cat si pe canalele media din strainatate. Turismul romanesc fusese promovat, pana acum, prin sloganul "Simply surprising".

De asemena, pe langa imn si brand, Ministerul Turismului promoveaza o serie de programe prin care urmareste sa evidentieze frumusetile Romaniei. Printre acestea se numara: sustinerea turismului rural, "Bursa Litoral 2009", construirea de centre balneare si turistice in Covasna si Harghita, oferirea de tichete de vacanta, promovarea orasului "Alba Iulia" (despre care Elena Udrea crede ca poate trai doar din turism), proiectul "Destinatii Europene de Execelenta", "Schi in Romania" si multe altele.

Prin programul "Bursa Litoral 2009" s-a urmarit punerea fata in fata a hotelierilor de pe litoral cu agentiile de turism, in vederea stabilirii tarifelor pentru anul viitor. Oficialii anunta scaderi la tarifele de cazare, hotelierii insa ii contrazic.

in ceea ce priveste construirea de centre balneare si turistice, Elena Udrea a declarat ca din bugetul ministerului, 50 milioane de euro sunt destinati pentru investitii in infrastructura specifica de turism, in Harghita, Covasna, Praid, Tusnad.

Oficialii considera ca circulatia turistica din Romania ar fi scazut cu 15-20% in anul 2009, pe fondul crizei economice mondiale, daca nu s-ar fi introdus tichetele de vacanta. Acest lucru va permite si fiscalizarea unui "mare numar" de vacante care, in prezent, nu contribuie la bugetul de stat.

Ministerul Turismului a declarat ca va sprijini promovarea internationala a cetatii Alba Carolina, din Alba Iulia, la targurile de turism, precizand ca exista un trend in ceea ce priveste turismul istoric si cultural, fiind un loc de atractie mai ales pentru turistii straini.

Ministerul pentru IMM, Comert, Turism si Profesii Liberale va promova toate cele 15 destinatii care au obtinut peste 70 de puncte in cadrul proiectului pilot "Destinatii Europene de Excelenta". Ocupantul locului I va participa la trei targuri internationale, cel

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Participarea unei agentii de turism la un targ
    • Participarea unei agentii de turism la un targ.doc
    • PRIMA PAGINA.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2009
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
20 pagini
Imagini extrase:
20 imagini
Nr cuvinte:
5 903 cuvinte
Nr caractere:
30 848 caractere
Marime:
44.09KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
agentie, targ, turism
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Specializare:
Marketing
Materie:
Marketing
Profesorului:
Adrian Monoranu
Sus!