Mixul de marketing - Inimioare de Dragobete

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Cap. III. Mixul de marketing3
III. 1. Configurarea produsului3
1.1.Atribute3
1.2 Sistem de sustinere5
1.3. Diferentierea marcii6
III. 2. Configurarea pretului7
2.1. Strategia de pret7
2.2 Nivelul de pret7
2.3. Corelarea pretului cu elementele mix-ului8
III. 3 Configurarea promovarii9
3.1. Reclama (publicitatea)9
3.2 Promovarea vanzarii10
III.4 Configurarea distributiei11
4.1 Extinderea teritoriala a distributiei11
4.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor13

Extras din proiect:

In urma studiului realizat anterior, am putut sa ne formam o imagine de ansamblu asupra principalelor caraceristici alte produsului dorit de consumatori. Firma ,,1001 Cadouri" va tine cont de rezultatele acestui raport de cercetare si isi va mobiliza resursele in realizarea unui produs conform asteptarilor pietei tinta.

Dupa rezultatele obtinute in urma anchetei, vom lansa o inimioara decorativa, din material acrilic, personalizata, ce va avea un ceas in interior, cu un design modern si original, cu un pret cuprins intre 40 si 60 lei, produs care se va distribui in majoritatea magazinelor care comercializeaza astfel de produse decorative.

Aceasta cercetare ne va ajuta in continuarea lansarii si promovarii produsului ,,Inimioara decorativa" pe piata cu succes.

III. 1. Configurarea produsului

Produsul "Inimioara decorativa" este un produs nou pe piata romaneasca, un produs special atat prin partea de personalizare pe care o oferim, cat si prin materialul deosebit din care este confectionat.

1.1.Atribute

Acest produsul decorativ are o serie de atribute pe care le vom descrie in cele ce urmeaza.

in primul rand, acesta imbraca forma unei inimi, deoarece se stie ca inima este simbolul iubirii si acest produs este realizat pentru a fi daruit persoanei iubite, cu o ocazie deosebita. Ceasul incorporat in aceasta inimioara va fi rotund, de o dimensiune relativ mica.

Daca ne referim la culoare, pe de o parte, putem spune ca aceasta inima nu are o culoare propriu-zisa, ci este din material acrilic transparent. Am facut aceasta alegere din cauza faptului ca inimioara, daruita cu ocazia Dragobetelor simbolizeaza pe langa dragoste, si puritate, sinceritate, sau eleganta Iar acestea pot fi redate cel mai bine de un produs cristalin si transparent. si in plus, aceasta ,,culoare" daca se poate numi astfel, nu se demodeaza niciodata, va simboliza intotdeauna rafinament si finete. Pe de alta parte, insa, produsul va fi personalizat cu un scris de culoare alba, deoarece albul se vede foarte clar pe sticla si automat si pe acrilic. Pentru personalizarea produsului cu text alb, detinem un dispozitiv special de gravat pe baza se laser, achizitionat din Germania, care este destul de costisitor, dealtfel. Pe langa acel dispozitiv, procesul se realizeaza cu ajutorul unui calculator, si a unui scanner, unde vor fi procesate toate textele si pozele dorite de clienti, urmand sa fie imprimate pe acrilic. Ceasul va fi pe fundal alb, cu cifre romane, de culoare neagra, si functioneaza pe baza de baterii alcaline AA, de 1,5V.

Dimensiunile acestei inimi sunt de 12 cm - 12 cm (lungime si inaltime) si 2,5 cm grosime. Lungimea acesteia constituie de fapt suportul pe care se sprijina si de aceea se justifica dimensiunea de 1,25 cm in grosime, pentru a avea stabilitate. Aceasta cantareste aproximativ 0,454 kg, datorita materialului dur din care este facut si a ceasului incorporate. Ceasul are un diametru de 4 cm cu tot cu acea margine din acrilic ce o inconjoara.

Materialul din care este confectionat, acrilicul, este un material cu o rezistenta la impact mult mai ridicata decat sticla (de circa 30 de ori), este rigid, cu o suprafata plana, rezistenta la zgarieturi si intemperii, protejata la actiunea radiatiilor ultraviolete. Are un aspect foarte placut, o transparenta excelenta, suprafata de mare claritate si rezistenta in timp.

Inimioara decorativa din acrilic are ca utilizarea principala sa ofere placere estetica persoanei careia este daruita. Acesta are un design placut, in urma personalizarii va avea un mesaj semnificativ de la o persoana iubita si este un cadou perfect pentru romantici. insa, o utilizare secundara este determinata de ceasul integrat, ce asigura orientare in timp. Deci pe langa faptul ca este un obiect decorativ, este si util. Persoanele care-l vor folosi pentru functia lor de a arata ora, il vor aseza pe birou, pe mobila, sau in alte locuri frecventate zi de zi. Daca acest produs va fi expus in vitrina, in biblioteca sau intr-un dulapior de cadouri, doar ca obiect decorativ, peste ani, va trezi amintiri placute celor ce l-au primit

1.2 Sistem de sustinere

Marca

Marca are o importanta deosebita pentru imaginea firmei. Aceasta este semnul distinctiv folosit de intreprindere pentru a individualiza si identifica produsul fata de cele identice sau similare ale altor intreprinderi. Marca are capacitatea de a influenta continuu si regulat comportamentul celor care intra in contact cu ea, un articol de marca este

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Mixul de marketing - Inimioare de Dragobete.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2009
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
13 pagini
Imagini extrase:
13 imagini
Nr cuvinte:
3 226 cuvinte
Nr caractere:
17 300 caractere
Marime:
447.67KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, cadou, produs
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!