Marchandising

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Raionul "Confectii- incaltaminte" este amplasat in spatele supermarchetului "Bliss Market", avand forma unui dreptunghi de lungime 18,17m si latime 14,67m. Suprafata raionului se calculeaza pe baza urmatoarei formule: suprafata raionului= % din incasari * (suprafata magazin - suprafata hol).

in cadrul supermarchetului, acesta se invecineaza cu:

- raionul "Bazar" in Nord avand o suprafata de 133,32

- in partea de Sud perete de 18,17

- in partea de Est raionul "Alimentar" cu 1111

- in partea de Vest "Igiena, cosmetice si intretinere" de 444,4

Mobilerul de expunere ( rafturile si gondolele ) a marfurilor in suprafata de vanzare a raionului a fost asezata astfel incat sa faciliteze deplasarea si sa ofere accesibilitate la gama de produse oferite. Corespunzator cu suprafata raionuli am amplasat un numar de 8 gondole astfel:

- 6 gondole dreptunghiulare de lungime 10 m si latime 2 m

- 2 rafturi perete de lungime 10m si latime 1m

Distanta dintre gondola este 2 m, pentru a nu exista riscul tamponarii a doua persoane care vor circula in directii opuse avand un carucior cu marfa.

2. Grupele de marfuri

Grupele de marfuri al raionului "Confectii- incaltaminte" sunt urmatoarele:

- Textila dama: costume, fuste, pantaloni ocazii, casual, pret a porter, bluze, pantaloni, sacouri, geci

- Textile barbati: costume, geci, pantaloni, veste, bluze, tricouri

- Textile copii: costume, pantaloni, bluze, geci, sosete, fulare, manusi

- incaltaminte dama: pantofi, cizme, botine, ghete

- incaltaminte barbati: ghete, adidasi, bascheti, cizme, pantofi

- incaltaminte copii: ghete, cizme, adidasi

- Lenjerie dama: sosete, chiloti bumbac, tanga, costume de baie, echipament fitness, pijamale ( bumbac, satin ), dresuri

- Articole sportive: salopete, treninguri, echipamente ski, natatie, snowboarding, ciorapi, manusi, fulare.

3. Reguli de amplasare a mobilierului in suprafata de vanzare

Vom amplasa mobilerul in suprafata de vanzare tinand cont de urmatoarele reguli:

- Latimea culuarelor ( de minim 1,5 m ): latimea a 2 caruciare de marfa care circula unul langa celalalt sa nu se tamponeze

- in suprfata de vanzare a magazinului exista zone calde foarte frecventate de clienti si cu un potential al vanzarilor foarte ridicat, si zone reci, mai putin frecventate de clienti si cu un potential al vanzarilor scazut

- Se recomanda evitarea amplasarii marfurilor greu vandabile in zonele reci ale magazinului si a celor usor vandabile in zonele calde

Observații:

Universitatea "Al. I. Cuza", Iasi, FEAA, specializarea: ECTS

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marchandising.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
11 pagini
Imagini extrase:
11 imagini
Nr cuvinte:
1 111 cuvinte
Nr caractere:
8 100 caractere
Marime:
1.63MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, raion, marketing
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Materie:
Marketing
Sus!