Produsul care a dat cel mai cunoscut gust s-a nascut in Atlanta, Georgia, la data de 8 mai 1886.
Dr. John Styth Pemberton, un farmacist local, a produs conform legendei siropul pentru Coca-Cola intr-un vas de arama pe un trepied, in curtea din spatele casei sale. A dus un borcan cu noul produs la farmacia "Jacob's" de pe aceeasi strada, unde a fost testat, declarat "excelent" si pus in vanzare cu cinci centi paharul.
In mod intentionat (sau in mod accidental,nu se cunoaste exact), noului sirop i-a fost adaugata apa carbonatata pentru a produce o bautura care a devenit dintr-o data " Delicioasa si Racoritoare", o tema ce continua sa se auda astazi oriunde se savureaza Coca-Cola
Misiunea companiei Coca-Cola este aceea de a aduce un minut de placere oamenilor de peste tot din lume, de a le darui gustul racoritor.
Coca-Cola nu este doar o bautura, ea a devenit un simbol al prieteniei, prezenta in viata oamenilor in fiecare zi, dar in special de sarbatori.
Micromediul firmei Coca-Cola cuprinde o multime de factori externi care afecteaza in mod direct compania, influentand deciziile, strategiile si tacticile de marketing.
Componentii principali ai micromediului sunt: furnizorii, clientii, intermediarii, concurentii, etc.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.