Analiza de marketing Coca - Cola

Extras din proiect:

Produsul care a dat cel mai cunoscut gust s-a nascut in Atlanta, Georgia, la data de 8 mai 1886.

Dr. John Styth Pemberton, un farmacist local, a produs conform legendei siropul pentru Coca-Cola intr-un vas de arama pe un trepied, in curtea din spatele casei sale. A dus un borcan cu noul produs la farmacia "Jacob's" de pe aceeasi strada, unde a fost testat, declarat "excelent" si pus in vanzare cu cinci centi paharul.

In mod intentionat (sau in mod accidental,nu se cunoaste exact), noului sirop i-a fost adaugata apa carbonatata pentru a produce o bautura care a devenit dintr-o data " Delicioasa si Racoritoare", o tema ce continua sa se auda astazi oriunde se savureaza Coca-Cola

Misiunea companiei Coca-Cola este aceea de a aduce un minut de placere oamenilor de peste tot din lume, de a le darui gustul racoritor.

Coca-Cola nu este doar o bautura, ea a devenit un simbol al prieteniei, prezenta in viata oamenilor in fiecare zi, dar in special de sarbatori.

Micromediul firmei Coca-Cola cuprinde o multime de factori externi care afecteaza in mod direct compania, influentand deciziile, strategiile si tacticile de marketing.

Componentii principali ai micromediului sunt: furnizorii, clientii, intermediarii, concurentii, etc.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza de marketing Coca - Cola.pptx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
10/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2017
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
21 pagini
Marime:
6.16MB (arhivat)
Publicat de:
Nadea C.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
coca-cola, firma, produse, marketing
Predat:
Facultatea de Business , Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca
Specializare:
BAA
Materie:
Marketing
An de studiu:
II
Nota primită:
Nota 10
Sus!