Alternative strategice de pătrundere pe piața internațională a companiei DHL

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Introducere 4
Capitolul I: Prezentarea companiei DHL 6
I.1. Istoricul companiei
I.2. Diviziile si reteaua DHL
I.3. Produse si servicii DHL
I.4. Responsabilitatea sociala
Capitolul II: Piata internationala a serviciilor de curierat 20
II.1. Caracteristici generale ale pietei
II.2. Principalele piete de destinatie a serviciilor DHL

Extras din proiect:

.1. Istoricul companiei

DHL este liderul global al pietei de curierat expres si logistica, specializat in furnizarea de solutii inovative si adaptate cerintelor specifice, provenite printr-o singura sursa. DHL ofera expertiza globala in transportul expres, transportul de marfa aerian si maritim, transportul pe uscat, solutii logistice contractuale, precum si in servicii postale internationale, expertiza combinata cu o larga acoperire mondiala si o intelegere profunda a pietelor locale. Reteaua internationala DHL leaga peste 220 de tari si teritorii din intreaga lume. 300.000 de angajati se dedica furnizarii de servicii rapide si de incredere care depasesc asteptarile clientilor. DHL este o marca a Deutsche Post World Net. Grupul a inregistrat venituri de peste 63 miliarde euro in 2007.

Portretul companiei DHL

Sunt initialele celor trei fondatori ai companiei, Adrian Dalsey, Larry Hillblom si Robert Lynn. in 1969, la cateva luni dupa ce lumea a fost incantata de primii pasi pe luna ai lui Neil Amstrong, cei trei parteneri au facut un alt mic pas care va avea un impact profund asupra modului in care lumea va face afaceri.

Fondatorii au inceput sa expedieze personal documente cu avionul din San Francisco in Honolulu, incepand vamuirea marfii din nave inainte de sosirea acestora, reducand astfel dramatic timpul de asteptare in port. Clientii erau siguri ca vor economisi o avere. Cu acest concept, s-a nascut o noua industrie: curieratul expres aerian, livrarea rapida a documentelor si a coletelor cu avionul.

Reteaua DHL a continuat sa se extinda intr-un ritm incredibil. Compania s-a extins spre vest, din Hawai in Extremul Orient si Coasta Pacificului, apoi Orientul

Mijlociu, Africa si Europa. Pana in 1988, DHL era deja prezent in 170 de tari si avea 16.000 de angajati.

La inceputul anului 2002, Deutsche Post World Net a devenit actionarul majoritar al DHL. Pana la sfarsitul anului 2002, DHL era detinuta 100% de Deutsche Post World Net.

in 2003, Deutsche Post World Net si-a reunit toate activitatile sale de curierat expres si logistica sub o singura marca, DHL. Experienta DHL se bazeaza pe mai multe companii achizitionate de Deutsche Post World Net. Pentru a numi cateva:

Exel: la data achizitiei de catre Deutsche Post World Net, in Decembrie 2005, Exel avea aproximativ 110.000 de angajati in 135 tati. Exel ofera in principal solutii de transport si logistice pentru clienti cheie.

Deutsche Post Euro Express: in functiune din 1997, prin cresterea interna si investitii in principale companii europene, retea pentru servicii de curierat rapid si colete in peste 20 de tari, lider de piata pentru clientii comerciali din Europa.

Danzas: fondata in 1815, cu sediul in Basel, Elvetia, cumparata de Deutsche Post World Net in 2000, lider mondial in transportul aerian de marfa si a doua in transportul maritim. Transportul pe uscat si administrarea lanturilor de distributie completeaza portofoliul de servicii al companiei Danzas.

Air Express International: largest American air freight provider, integrated into the Danzas group in 2001.

I.2. Diviziile si reteaua DHL

Servicii complete de curierat expres si logistica

DHL este liderul pietei mondiale de curierat expres international, terestru si aerian. De asemenea, este numarul 1 mondial in transport cargo naval si logistica contractuala. DHL ofera o gama completa de solutii personalizate - de la expedieri expres de documente pana la managementul lanturilor de distributie.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Alternative strategice de patrundere pe piata internationala a companiei DHL.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2009
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
27 pagini
Imagini extrase:
23 imagini
Nr cuvinte:
6 165 cuvinte
Nr caractere:
32 247 caractere
Marime:
43.31KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, firma, comert
Predat:
la facultate din Bacau
Materie:
Marketing
Profesorului:
Lect.univ.dr. Nichifor Bogdan
Sus!