Agenția de marketing media vision

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Agentia Media Vision isi propune a furniza servicii de marketing mediilor de afaceri pe plan local. Activitatea principala a agentiei va fi pentru inceput aceea de monitorizare a presei, urmand a se largi gama de activitati cu cele de analiza de imagine si cercetare de piata.

Monitorizarea consta in redactarea unor rapoarte zilnice, saptamanale sau lunare ce contin rezumatul stirilor dintr-un anumit domeniu din presa scrisa, precum si informatii calitative si cantitative despre acestea.

Rapoartele elaborate vor fi de doua tipuri :

- Rapoarte generale ,care au in structura lor urmatoarele rubrici :politic, social, economic, si diverse. Stirile sunt selectate in urma trierii tuturor aparitiilor din presa. Ziarele monitorizate sunt: Curentul, Adevarul, Curierul National, Cronica Romana, Cotidianul, Romania Libera, Bursa, Ziarul Financiar, Ziua, Libertatea, Jurnalul National, Evenimentul Zilei, saptamanalul Capital si Monitorul Oficial. Se aleg atat stirile care se regasesc in toate mediile de informare cat si cele care prezinta un potential interes pentru perioada imediat urmatoare( stiri ce isi pot gasi continuarea in zilele urmatoare)

- Rapoarte dedicate-sunt cele care cuprind pe langa rubricile mentionate anterior o rubrica speciala de interes pentru client ( stiri referitoare de exemplu la taxe, impozite sau orice alte reglementari ce pot influenta activitatea clientului)

Rapoartele de monitorizare pot fi trimise in varianta electronica, prin e-mail sau tiparite, prin fax

Obiective

Oferirea unui produs de calitate, la un pret accesibil, in special firmelor de contabilitate si firmelor de import - export. Aceste firme actioneaza intr-un mediu afectat in mai mare masura de instabilitatea legislativa, reactia rapida la schimabarile survenite in structura mediului fiind esentiala pentru dezvoltarea firmei, mai ales in cazul celor de intermediere.

Misiunea

Conjunctura economica este in general nefavorabila, investitiile si cheltuielile fiind foarte atent supravegheate in fiecare firma. Pe deplin constienta de aceasta situatie, agentia noastra isi propune a atrage organizatiile ce realizeaza faptul ca o mai buna cunoastere a mediului in care actioneaza va duce la o mai buna gestionare a resurselor intreprinderii si la cresterea ratei de succes a investitiilor efectuate.

Clientii

In principal acestia vor fi firmelor mici si mijlocii ce actioneaza pe piata intermedierilor, firmelor de import-export si firmelor de contabilitate. Acestia se caracterizeaza prin faptul ca bugetele alocate cercetarii pietei sunt relativ reduse, dar sunt interesati in a avea la dispozitie periodic o imagine cat se poate de detaliata a schimbarilor ce au loc in mediu. Ca si strategie : acestia vor fi direct abordati de echipa de vanzari inca de la inceput. Se urmareste incheierea cu acestia a unor contracte de lunga durata care sa asigure agentiei o baza de pornire a activitatii Aceste contracte nu vor fi insa extrem de avantajoase din punct de vedere financiar. In prezent, aceste firme nu apeleaza la servicii de acest gen decat periodic datorita tarifelor ridicate.

Beneficiile oferite cumparatorului fata de competitori

- Competitorii directi : pe piata monitorizarii presei din Romania nu exista, in prezent, o concurenta puternica, multe firme mici si mijlocii nici nu avand cunostinta despre acest instrument. Principalii concurenti, in functie de marime, sunt : ACNielsen, Gallup, MediaTrust, Mediafax Database, Media Image, GFK-Romania alaturi de un numar de free-lanceri. In comparatie cu aceste firme , agentia are avantajul unui:

- pret accesibil

- accesibila din punct de vedere al distributiei

- permanenta raportare la nevoile clientului

- Competitorii indirecti : acestia sunt reprezentati de personalul firmelor ce are alaturi de responsabilitatile de serviciu si responsabilitatea realizarii unor rezumate a stirilor de intereseaza firma respectiva. In comparatie cu rapoartele de presa elaborate de agentia Media Vision, acestea sunt dezavantajate de :

- o obiectivitate relativa

- structurare mai putin riguroasa

- lipsa unei continuitati

Strategia de promovare

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Agentia de marketing media vision.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2002
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
921 cuvinte
Nr caractere:
5 598 caractere
Marime:
10.85KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
clienti, agentie, servicii
Predat:
Facultatea de Comert , Academia de Studii Economice din Bucuresti
Materie:
Marketing
Sus!