Proiect / Marketing / Facultate
Cuprins: Prezentați noul produs/serviciu propus: identificați o nevoie nouă de consum pe piața din România și propuneți un nou produs/serviciu, care să satisfacă această nevoie; prezentați caracteristicile intrinseci comune categoriei de produse/servicii; prezentați caracteristicile...
Proiect / Marketing / Facultate
Apărută pe agenda de lucru europeană la începutul anilor 1970, preocuparea pentru mediu dobândește un caracter distinct odată cu semnalarea, de către Clubul de la Roma , a nevoii diminuării consumului de resurselor naturale observându-se rata cu care unele rezerve sunt exploatate și...
Proiect / Marketing / Facultate
Puncte tari - Calitatea serviciilor; - O imagine bună într-un timp foarte scurt; - Raportul calitate- preț favorabil; - Tarife avantajoase: diversitatea abonamentelor pe o perioadă de 60 de zile; - Locație centrală a salonului; - Nivelul performant al dotărilor; - Se lucrează cu...
Capitolul 1. Prezentare firmei Coca-Cola HBC România este lider în industria băuturilor nonalcoolice din România și face parte din Grupul Coca-Cola Hellenic Bottling Company - al doilea cel mai mare îmbuteliator de produse ale The Coca-Cola Company în ceea ce privește volumul - cu...
Proiect / Marketing / Facultate
BULGARIA Informații economice: Bulgaria este un stat european în dezvoltare ce numără o populație de aproximativ 7 milioane de locuitori și cu potențial economic destul de mare pentru companiile noi, interesate să pătrundă sau să se extindă pe piața est-europeană. De asemenea, în...
Proiect / Marketing / Facultate
ANALIZA ASOCIAȚIEI AUTISM TRANSILVANIA Descriere Asociația Autism Transilvania Asociația Autism Transilvania (AAT) este o organizație nonguvernamentală înființată în anul 2006 de câțiva părinți care nu au acceptat realitatea acelor vremuri când serviciile adresate copiilor cu tulburări...
Proiect / Marketing / Facultate
CAPITOLUL 1 ANALIZA PIEȚEI GEANTĂ DE VOIAGE CU TROLER 1.1 Identificarea pieței Separarea consumatorilor de nonconsumatori 1.2 Caracterizare - Material de calitate -Superioară: poliuretan sau piele ecologică -Medie: bumbac, vascoza și poliester - Capacitate și dimensiune -...
Proiect / Marketing / Facultate
I. Studiul consumatorilor Cine sunt ? -Copii , Varsnici , Adulti ,deci putem spune mai clar ,totalitatea persoanelor care doresc sa consume produsul “Zuzu” Ce cumpara? Cumpara produsul fabriact de zuzu, in special lapte care are diferite sortimente in functie de preferintele clientilor...
Proiect / Marketing / Facultate
Introducere După cum se observă și din titlul ales, în acest proiect am să încerc să vă familiarizez cu un nou concept de gel de duș, unul care oferă protecție pielii împotriva poluării din aer. Suntem toți conștienți de faptul că acțiunile noastre ca și companii, ca și oameni, ca și...
Proiect / Marketing / Facultate
Scurt Istoric La sfârșitul secolului al XII-lea, viticultura apare ca îndeletnicire economică de bază, aflată sub protecția statului în Valahia și Moldova, cnezate pe teritoriul vechii Dacii. Ulterior, se va descoperi că, deși toate aceste teritorii sunt prielnice pentru viticultură,...
Proiect / Marketing / Facultate
Introducere Actualitatea și importanța temei abordate. Tema aleasă este una importantă și actuală, dat fiind faptul că săpunurile, detergenții și produsele de îngrijire, cât cosmeticele și parfumeria au devenit o parte din viața zilnică a femeilor cât și a bărbaților. Importanța...
Proiect / Marketing / Facultate
CE ESTE SEO? SEO reprezintă optimizarea motorului de căutare, care este un set de practici concepute pentru a îmbunătăți aspectul și poziționarea paginilor web în rezultatele căutării organice. Deoarece căutarea organică este cea mai proeminentă modalitate de a descoperi și accesa...
Proiect / Marketing / Facultate
1. Descrierea problemei ce va fi rezolvata cu ajutorul cercetarii de marketing Descrierea cercetarea de marketing a atitudinii consumatorilor ploiesteni cu privire la alegerea marcii unui parfum utilizat se va realiza in mai multi pasi: I - descrierea locatiei. II - descrierea...
Proiect / Marketing / Facultate
Turismul a atins niveluri ridicate înainte de izbucnirea pandemiei, dar a fost, de asemenea, unul dintre cele mai afectate sectoare din punct de vedere economic, oamenii fiind nevoiți să renunțe la călătorii și să își petreacă tot timpul acasă, în 2020, când a existat un colaps real...
Capitolul 1. Prezentarea firmei SC ONLINESHOP SRL 1.1. Date de identificare a SC ONLINESHOP SRL Ca o scurtă trecere prin istoria firmei SC ONLINESHOP SRL, aceasta a fost înființată în anul 2004, de către cei doi proprietari din Piatra Neamț. Compania a început cu vânzarea de...