Politica de produs în raport cu concurența

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

CAPITOLUL I :
- obiectul de activitate ;
- organigrama firmei S.C. SUPER MOTO S.R.L. ;
- fisa tehnica a firmei S.C. SUPER MOTO S.R.L. ;
CPITOLUL II :
- cifra de afaceri a firmei ;
- grafic ;
- structura pietei ;
- segmentarea pietei ;
- potentialu pietei ;
- structura stocurilor in functie de pret ;
- consumatorii individuali si/sau organizationali ;
- analiza ciclului de viata a produselor ;
- diferentierea si pozitionarea serviciului ;
- factorii ce influenteaza pretul ;
CAPITOLUL III :
- concluzii ;
- obiective ;
- ipoteze ;
- propuneri si strategii propuse

Extras din proiect:

.OBIECTUL DE ACTIVITATE :

Pentru a porni o afacere trebuie facut un studiu de piata despre consumatori si concurenta pietei

Acest studiu de piata cuprinde mai multe informatii, cum ar fi:

- date structurale : cote de piata ;

- pozitionarea concurentei (produse , comunicare );

- puncte tari si slabe ale concurentei ;

- gradul de comunicare, tipuri de comunicare ;

- imaginea concurentei si a marcilor concurentiale ;

- gradul de acoperire al pietei/al concurentei ;

- distributie nationala, regionala, zone neacoperite ;

- structurile preturilor in piata ;

Despre consumatori mai putem afla :

- care sunt nevoile consumatorilor din piata;

- cat de bine sunt ele satisfacute;

- care sunt asteptarile consumatorilor (produse, pret, comunicare, distributie )

- identificarea nevoilor nesatisfacute;

- care sunt preferintele lor fata de produse, ambalaje ;

- care sunt elementele de comunicare a caror prezenta este absolute necesara sau binevenita ;

- canalele de distributie preferate si structura acestora ;

- care este nivelul de pret pentru un anumit produs care sa maximizeze vanzarile, profitul

Toate aceste informatii ne vor ajuta la o mai buna prezentare a firmei noastre S.C. SUPER MOTO S.R.L.

Firma "S.C. SUPER MOTO S.R.L.'' face parte dintr-o retea de firme ce functioneaza in diferite tari europene, ce are ca obiect de activitate distribuirea si

-1-

comercializarea de motociclete de diferite categorii in special enduro si cross

Ea este o societate care a pornit de la un capital de 65000Eu si urmand ca pe viitor sa-si extinda domeniul de activitate. Fiind la inceput de drum, firma isi desfasoara activitatea in cele mai puternice judete din punct de vedere economic ale Romaniei

in ceea ce priveste concurenta, in Romania aceasta este slab manifestata in acest domeniu, intrucat in repertoriul firmei se gasesc motoare de o inalta calitate la preturi cat mai accesibile si la motociclete nu se platesc taxe de prima inmatriculare , ceea ce reprezinta un punct forte impotriva concurentei

Principalii clienti ai firmei sunt persoanele fizice cu venituri medii si mari, in mod deosebit barbatii. Ei pot alege expuse in vanzare sau pot comanda si alte modele dintr-un catalog de aproximativ 1000 de pagini

Firma ofera certificat de calitate pentru produsele vandute si respecta prevederile legii protectiei consumatorului.

Societatea este de marime medie, cu un numar de cinci angajati, si anume:

- directorul general care indeplineste rolul de manager si marketer al firmei; de asemenea incheie contracte cu furnizorii si onorifica comenzile clientilor.

- un contabil

- doi vanzatori, cu un program de lucru de noua ore, de la 10 la 19,

in cursul saptamanii, iar sambata de la 10 la 14,

- un sofer/mecanic pentru distributie.

Nr crt.Nume angajatProfesieSalar netData nasterii

AdresaNumar telefonData angajariiNumar copii

1.Oarga LucianDirector general, manager, marketer

1500 RON21.08.1952ARAD,str.Milan Tabacovici, nr 35025727143212.02.20040

2.Szida AttilaContabil1200RON16.06.1979ARAD, str. Alba Iulia, nr.42074193216317.02.20041

3.Mielu DoinaVanzatoare1000RON26.06.1985ARAD, str.Mioritei ,nr.6,bl. 181,et 3025723487122.02.20042

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Politica de produs in raport cu concurenta.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
16 pagini
Imagini extrase:
16 imagini
Nr cuvinte:
2 589 cuvinte
Nr caractere:
14 997 caractere
Marime:
41.71KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Management
Tag-uri:
produse, concurenta, marketing, piata
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!