Elaborarea și implementarea unei campanii de promovare a vânzărilor

Cuprins proiect:

CAPITOLUL 1. Prezentarea generala a firmei ORANGE ROMANIA
CAPITOLUL 2. Locul si rolul promovarii vanzarilor in cadrul firme
CAPITOLUL 3. Principalele tehnici de promovare a vanzarilor in cadrul firmei ORANGE Romania
CAPITOLUL 4. Elaborarea si implementarea unei campanii de promovare a vanzarilor la ORANGE Romania: LG Shine - Best Deal
CONCLUZII

Extras din proiect:

Orange Romania este filiala romaneasca a operatorului global de telefonie mobila Orange SA, divizia de telecomunicatii mobile a France Telecom. Orange Romania este detinuta in proportie de 96,8% de France Telecom, unul dintre liderii mondiali in servicii de telecomunicatii, cu peste 170 de milioane de clienti pe cinci continente.

Orange este lider pe piata telecomunicatiilor mobile din Romania, cu o cota de piata de 44%, (10 milioane de clienti, cifra atinsa in martie 2008), urmata indeaproape de Vodafone, principalul competitor al companiei.

Orange anticipeaza ca, la finele anului 2009, va avea un portofoliu de 10,8 milioane de clienti si venituri de 1,3 miliarde de euro. Pana in noiembrie 2008, Orange a investit aproximativ 1,4 miliarde euro, de la intrarea pe piata romaneasca.

Grupul Orange are o strategie de responsabilitate corporativa bine definita, prin care se asigura ca activitatea se desfasoara intr-o maniera responsabila. Brandul Orange este valoarea lor cea mai de pret si este necesar sa ii protejeze integritatea.

"Responsabilitatea sociala inseamna dezvoltare continua si mai inseamna a tine cont de parerea fiecaruia. Credem ca o comunicare deschisa si transparenta este cea mai buna modalitate de a progresa si de aceea va rugam sa folositi toate caile de comunicare pentru a ne trimite sugestii si pareri pe care sa le includem in activitatea noastra."

(Richard Moat - CEO, Orange Romania)

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Elaborarea si implementarea unei campanii de promovare a vanzarilor.ppt
Alte informații:
Tipuri fișiere:
ppt
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
12 pagini
Marime:
163.97KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Management
Tag-uri:
firma, promovare, Venituri, prodse, vanzari
Predat:
la facultate
Specializare:
Marketing
Materie:
Management
Sus!