1. Definitia procedurii
2. Scop si domeniu de aplicare
3. Definitii,abrevieri
4. Referinte
5. Atributii si responsabilitati
6. Descrierea procedurii
7. Documente
1. Definitia procedurii
Procedura descrie modul in care in Farmacia EFIMED este asigurata primirea, inregistrarea, validarea, investigharea si rezolvarea reclamatiilor.
2. Scop si domeniu de aplicare
Scopul procedurii este de a asigura servicii de calitate , oferite de Farmacia EFIMED populatiei. Procedura se aplica in Farmacia EFIMED, de catre personalul farmaciei, utilizand documente specifice.
3. Definitii, abrevieri
Reclamatie, sesizare: exprimarea insatisfactiei, adresata verbal, sau in scris prin care solicitantul se refera la nemultumiri, observatii, sau recomandari in legatura cu calitatea unui produs ,sau cu serviciile farmaceutice oferite de personalul farmaciei.
Reclamant, petent: persoana identificabila ,care a inaintat o reclamatie conducerii farmaciei;
Caiet de sesizari si reclamatii: caiet afisat la loc vizibil in oficina farmaciei, impreuna cu instrumente de scris;
Registrul de inregistrare a reclamatiilor: registru in care se inregistreaza reclamatiile, raspunsul si modul de rezolvare a acestora.
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.