Progedura pentru rezolvarea reclamațiilor

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

1. Definitia procedurii

2. Scop si domeniu de aplicare

3. Definitii,abrevieri

4. Referinte

5. Atributii si responsabilitati

6. Descrierea procedurii

7. Documente

1. Definitia procedurii

Procedura descrie modul in care in Farmacia EFIMED este asigurata primirea, inregistrarea, validarea, investigharea si rezolvarea reclamatiilor.

2. Scop si domeniu de aplicare

Scopul procedurii este de a asigura servicii de calitate , oferite de Farmacia EFIMED populatiei. Procedura se aplica in Farmacia EFIMED, de catre personalul farmaciei, utilizand documente specifice.

3. Definitii, abrevieri

Reclamatie, sesizare: exprimarea insatisfactiei, adresata verbal, sau in scris prin care solicitantul se refera la nemultumiri, observatii, sau recomandari in legatura cu calitatea unui produs ,sau cu serviciile farmaceutice oferite de personalul farmaciei.

Reclamant, petent: persoana identificabila ,care a inaintat o reclamatie conducerii farmaciei;

Caiet de sesizari si reclamatii: caiet afisat la loc vizibil in oficina farmaciei, impreuna cu instrumente de scris;

Registrul de inregistrare a reclamatiilor: registru in care se inregistreaza reclamatiile, raspunsul si modul de rezolvare a acestora.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Progedura pentru Rezolvarea Reclamatiilor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 092 cuvinte
Nr caractere:
6 628 caractere
Marime:
14.02KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Farmacie
Tag-uri:
reclamatii, procedura
Predat:
la facultate
Materie:
Farmacie
Sus!