Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. CE ESTE ACELA UN ,,TWEET" SI LA CE NE FOLOSESTE TWITTER? 3
2. TWITTER PE PLANETA 5
3. APLICATII PENTRU FOLOSIREA TWITTER-ULUI 6
4. TWITTER IN ROMANIA ANULUI 2009 9
5. CE SE TRANSMITE PE TWITTER? 10
6. CE TE MOTIVEAZA SA URMARESTI O PERSOANA? 11
7. UNDE SE VA DUCE TWITTER IN 2010? 12
BIBLIOGRAFIE 14

Extras din proiect:

Follow, follower, twitter, tweet, update, hashtag; termeni dintr-un jargon pe care il vedem scris si il auzim din ce in ce mai des. Dar ce inseamna?

Pe zi ce trece Twitter se regaseste tot mai mult in mainstreamul social media. Pe scurt, Twitter e o retea sociala de microblogging si networking in care utilizatorii se exprima in maxim 140 de caractere.

Totusi cum si-a facut intrarea pe site-uri, blog-uri, telefoane mobile, carti de vizita si prezentari aceasta retea sociala si cum o folosim.

Un punct de plecare

Daca in anul 2008 tot mai multe companii au incorporat conceptul de blog in strategia de comunicare si au inceput sa publice pe blog-uri,2009 a venit cu o alta provocare: social media si mesajele in 140 de caractere.

Din diverse motive, multe firme au decis sa nu faca acest pas si sa stea departe de Twitter. De ce? Reticenta lor de a investi timp si resurse pentru a comunica intr-un astfel de mediu se datoreaza necunoasterii domeniului si dificultatii de a evalua rezultatele obtinute prin acest tip de comunicare. Principala sursa a aceste reticente este dispersarea informatiilor si statisticilor pentru acest mediu de comunicare. Companiile nu au gasit inca raspunsuri pentru intrebarile cheie: Pe cine gasesc aici? Ce informatii sa ofer? Ce trebuie sa stiu?

Acest ghid doreste sa ofere o perspectiva cuprinzatoare si sa reuneasca cele mai importante informatii cu privire laTwitter: notiuni de ansamblu, statistici pentru anul 2009 in lume si in Romania, studii de caz referitoare la companiile care au folosit mai mult sau mai putin inspirat acest mediu, tendintele platformei Twitter in 2010 si recomandari pentru o comunicare cat mai eficienta in acest mediu pretentios.

Infiintat in 2006 de Jack Dorsey si Evan Williams, Twitter este cea mai importanta retea internationala de microblogging si networking online. Initial, acest serviciu a fost implementat pentru telefonia mobila si permite utilizatorilor sa transmita mesaje scurte catre un cerc restrans de prieteni. Prima oara s-a chemat Twttr, numele fiind inspirat de Flickr si de faptul ca utilizatorii serviciului SMS in SUA folosesc de regula coduri scurte de cinci caractere.

Bibliografie:

http://blog.compete.com/2009/02/09/facebook-myspace-twitter-social-network/

http://blog.nielsen.com/nielsenwire/online_mobile/twitters-tweet-smell-of-success/

http://blog.nielsen.com/nielsenwire/global/led-by-facebook-twitter-global-time-spent-on-social-media-sites-up-82-year-over-year/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+NielsenWireOnlineMobile+%28Nielsen+Wire+%C2%BB+Online+%26+Mobile%29&utm_content=Google+Feedfetcher

http://www.daedalus.ro/social_networks.pdf

http://www.esurvey.ro/rotwitter

http://www.pearanalytics.com/wp-content/uploads/2009/08/Twitter-Study-August-2009.pdf

http://twitter.pbwiki.com/Apps

http://www.sysomos.com/insidetwitter/

http://twitter.com/republika

http://www.zoomxsolution.com

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Twitter.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
19 pagini
Imagini extrase:
19 imagini
Nr cuvinte:
3 935 cuvinte
Nr caractere:
19 735 caractere
Marime:
979.94KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Comunicare
Tag-uri:
Twitter, aplicatii
Predat:
la facultate
Materie:
Comunicare
Sus!