Personalitatea specialistului în comunicare și relații publice

Extras din proiect:

Relatiile publice reprezinta functia manageriala distincta care ajuta la stabilirea si mentinerea unor limite reciproce de comunicare, la acceptarea reciproca si la cooperarea dintre o organizatie si publicul ei; ele implica managementul problemelor, ajutandu-i pe manageri sa fie informati asupra opiniei publice si sa raspunda cererilor opiniei publice; ele definesc si accentueaza obligatiile managerilor de a anticipa tendintele mediului; ele folosesc ca principale instrumente de lucru cercetarea si comunicarea bazate pe principii etice.

"PR-ul este o perpetua activitate de creatie. PR-ul comunica, genereaza strategii, mesaje, instrumenteaza contexte, salveaza situatii, previne sau anuleaza crize".

"Relatiile publice sunt un element esential in sistemul de comunicare. Orice om aplica principiile relatiilor publice atunci cand cauta cooperarea si intelegerea semenilor".

"PR-ul reprezinta 'arhitectul reputatiei'. - Regula de aur as imprumuta-o din medicina ('sa previi e mai usor decat sa tratezi') si se refera cu precadere la situatiile delicate, care pot umbri o reputatie greu castigata in timp".

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Personalitatea specialistului in comunicare si relatii publice.ppt
Alte informații:
Tipuri fișiere:
ppt
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
31 pagini
Marime:
269.15KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Comunicare
Tag-uri:
relatii publice, comunicare
Predat:
la facultate
Materie:
Comunicare
Sus!