72 de proiecte pentru Facultate din domeniul Comunicare

Forma de invatamant

Proiecte / Comunicare / Facultate

  • Imagine document Campanie de PR

    Campanie de PR

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Tema/Oportunitatea Populatia roma din Romania constituie unul dintre grupurile etnice minoritare cele mai mari din tara. Populatie de etnie roma, a doua cea mai bine reprezentata in randul etnicilor minoritari din Romania, este de aproape 620.000 de persoane, in crestere cu 15,6% fata...

    7 pagini docx
  • Imagine document Arta de a Influența

    Arta de a Influența

    Proiect / Comunicare / Facultate

    "Orice cuvant este o incercare de influentare a celuilalt". Cu aceasta sintagma autorul incepe ancorarea noastra pe tainele influentarii. Cu totii am vrea sa asociam actiunilor noastre verbe precum a influenta, a persuada sau a manipula. Eficienta comunicarii depinde foarte mult de...

    4 pagini docx
  • Imagine document Analiza comparativă a mediului concurențial Irlanda versus Portugalia

    Analiza comparativă a mediului concurențial Irlanda versus Portugalia

    Proiect / Comunicare / Facultate

    In ultimele doua sute de ani, Irlanda a fost cea mai saraca regiune a arhipelagului britanic. Dupa intrarea Irlandei in CEE, in 1973, "ajungerea din urma" a devenit obiectivul zero, insa instrumentele initiale au fost tipice activismului guvernamental de tip keynesian: cheltuieli...

    11 pagini docx
  • Imagine document Campanie de promovare sală de fitness

    Campanie de promovare sală de fitness

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Prezentarea generala Suntem un club sportiv si am aparut pe piata in anul 2000. Oferim o gama larga de servicii pentru intretinerea si mentinerea sanatatii corpului. Oferim servicii precum: fitness,aerobic,kangoo jumps ,zumba, tae bo ,pilates,impachetari,masaj anticelulitic...

    7 pagini docx
  • Imagine document Noțiuni de Publicitate

    Noțiuni de Publicitate

    Proiect / Comunicare / Facultate

    1. PUBLICITATEA 1.1. Definitie Publicitatea (sinonima termenului englez advertising) este definita astfel de Asociatia Americana de Marketing : ,,Orice forma platita de promovare nonpersonala de idei, bunuri sau servicii, de catre un anuntator ( engl.announcer) identificat" (Agee,...

    121 pagini doc
  • Imagine document Comunicare - însușire de noi cunoștințe

    Comunicare - însușire de noi cunoștințe

    Proiect / Comunicare / Facultate

    DATA: 19 noiembrie 2007 CLASA: a XI-a A UNITATEA SCOLARA: Liceul ,,Gh. Asachi", Galati DISCIPLINA: Fizica TEMA: Descarcarea unui condensator (C) printr-o bobina ideala (L). TIPUL LECTIEI: Comunicare/insusire de noi cunostinte DURATA: 50 minute PROPUNATOR: student Aurel Tabacaru...

    9 pagini doc
  • Imagine document Negocierea Principala de Tip câstig-câstig

    Negocierea Principala de Tip câstig-câstig

    Proiect / Comunicare / Facultate

    In viata de zi cu zi, noi, oamenii luam parte,voit sau nu la anumite procese de negocieri.Fie purtam o negociere pentru a obtine un avantaj fie pentru a solutiona anumite divergente de opinie si toate acestea se intampla in functie de interesele personale apeland la diverse mijloace de...

    4 pagini doc
  • Imagine document Marchandisingul Vizual

    Marchandisingul Vizual

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Merchandising-ul (Mercantizare) cuprinde suma metodelor, practicilor si operatiunilor intreprinse in scopul promovarii si sustinerii activitatii comerciale la punctul de vanzare, in scopul optimizarii vanzarilor. Merchandisingul este un termen anglo-saxon al carui traducere propusa in...

    15 pagini ppt
  • Imagine document Influența comunicării în tehnici de negociere și contractare

    Influența comunicării în tehnici de negociere și contractare

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Oamenii comunica pentru ca au nevoie unii de altii. Nu toti recunosc sau constientizeaza ca au aceasta nevoie unii chiar neaga existenta ei si acest lucru duce la izolare, la retragerea in propria singuratate. Calea cea mai sigura insa spre o viata frumoasa, spre fericirea in plan...

    26 pagini docx Bibliografie
  • Imagine document Televiziunea - efecte negative asupra minții și comportamentului nostru

    Televiziunea - efecte negative asupra minții și comportamentului nostru

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Televiziunea...sa fie oare o modalitate de imbogatire a limbajului, a orizontului cultural? Nu! In cele ce urmeaza, voi statua asupra efectelor negative ale acestei "masini a visarii ", cu argumentele de rigoare. Pentru inceput, voi exemplifica, raportandu-ma la doua experimente,...

    7 pagini doc Bibliografie
  • Imagine document Ofertă vânzare Agricola Internațional Bacău către Metro

    Ofertă vânzare Agricola Internațional Bacău către Metro

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Istoricul firmei METRO METRO AG In istoria Metro Group, anul 1964 reprezinta anul fondarii companiei. Primul magazin bazat pe sistemul cash&carry reprezinta un nou mod de vanzare promovat de catre firma, prin care comerciantii se puteau aproviziona cu marfa platind cash. In Romania...

    30 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Efectele televiziunii asupra copiilor

    Efectele televiziunii asupra copiilor

    Proiect / Comunicare / Facultate

    I. NOTIUNI TEORETICE Televiziunea, in structura sa, poate fi definita ca un ansamblu de tehnici, metode si principii utilizate pentru transmiterea electrica, pe un canal de comunicatie, a imaginilor in miscare. Televizorul este considerat de unii, un obiect central. Din punct de...

    15 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Managementul activităților de relații publice

    Managementul activităților de relații publice

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Este foarte important ca in procesul de atingere a unor obiective, organizatia sa faca o distinctie clara intre cei trei termeni vizati, in caz contrar, planul realizat ,, se poate transforma intr-un haos daca nu se precizeaza ce se afla pe ordinea de zi - un eveniment, un program sau...

    15 pagini docx Bibliografie
  • Imagine document Managementul negocierilor în afaceri

    Managementul negocierilor în afaceri

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Capacitatea oamenilor de a comunica este vitala. Comunicarea poate avea forme foarte diferite - o dicutie, o scrisoare, o privire, un discurs, o compunere, notite, un e-mail, o imagine, o fotografie, etc. Oricat de diferite ar fi aceste forme ale comunicarii, principiul este...

    22 pagini pptx Cuprins
  • Imagine document Imortanța eticii în situațiile de criză

    Imortanța eticii în situațiile de criză

    Proiect / Comunicare / Facultate

    Conceptul de etică și criză Etica reprezintă un sistem de principii morale și de metode pentru aplicarea acestora, furnizând instrumentele pentru elaborarea judecății morale. Principiile etice se referă, în ansamblu, la conduita curentă, la obiceiurile și atitudinile oamenilor cu...

    12 pagini docx Cuprins Bibliografie
Sus!