CAPITOLUL 1. PREZENTAREA MAGAZINULUI DE "CIOCOLATA SI PRODUSE DIN CIOCOLATA
1.1.Amplasarea magazinului
Punctul de vanzare se poate defini ca fiind locul de vanzare permanent in care patrunde clientul si unde el isi efectueaza cumparaturile. Magazinul nostru este un sistem constructiv, proiectat pentr a etala, a depozita si a vinde marfuri consumatorilor finali, respectiv clientelei noastre.
intrebati cum apreciaza personalitatea magazinului nostru , consumatorii vor raspunde folosind termeni ca: cinstit, corect, demn de incredere, captivant, foarte interesant, etc. tot astfel descriind si facilitatile fizice oferitede magazinul nostru: curatenie, usor de gasit, loc de parcare, etc.
Noi am luat in considerare faptul ca ca reusita comerciala a magazinului v-a depinde de:
- amplasamentul sau;
- alegerea sortimentului de marfuri si servicii oferite spre vanzare;
- ambianta si organizare (amenajarea) interioara.
Magazinul este un adevarat "vanzator" unde progresele inregistrate in prezentarea marfurilor ca si aspectul modern al acestuia preiau unele atribute in munca vanzatorului.
Magazinul de ciocolata si produse din ciocolata "Charmy"este amplasat pe Bulevardul 1 Decembrie 1918 ,in zona sectorului 3,Bucuresti.
A fost construit de profesionalisti cu buna cunoastere a factorilor care conditioneaza volumul si structura cererii marfurilor a populatie din perimetrul ariei de atractie a magazinului.
Magazinul se afla in proxemitatea unei piete publice,unui supermarket ,unui minimarket,unui oficiu postal
Schema magazinului "Charmy" - - - - - - - - - - - - - - - - - - ---------- vedeti anexa 1
1.2.Design-ul magazinului
Pentru Magazinul "Charmy" am ales si am construit o ambianta deosebita deoarece este o componenta majora a imaginii magazinului si poate fi definita ca efectul senzorial creat de design-ul sau.
Design-ul magazinului se refera la stilul acestuia pus in valoare de catre caracteristicile fizice ale cladirii in care functioneaza magazinul nostru. Atributele magazinului care contribuie conjugat la crearea stilului particular sunt:
- pentru design-ul exterior - fatada, firma, vitrina, accesul in magazin;
- pentru design-ul interior - peretii interiori, pardoseala, iluminarea.
Configuratia de baza a fatadei este in linie dreapta, realizata paralel cu axul strazii dar este in acelasi timp atractiva si relaxanta de aceea am ales culoarea alb
Emblema "Charmy" este mijlocul de comunicare eficienta a magazinului cu mediul sau extern. Ea ajuta oamenii sa gaseasca magazinul, sa cunoasca ce vinde acesta. Stabilind numele si tipul afacerii comerciale, firma corespunde cu
- "Merceologia si tehnica vanzarii marfurilor" - manual pentru licee economice profilul economic pentru comert.- Editura Didactica si Pedagogica- Bucuresti,1989.
Autorii: Istratoaie Dumitrana,Patrutescu Emil.
- ,,Merceologie Alimentara''. - Editura Oscar Print - ,Bucuresti 1999
Autor :Bologa N.
- ,,Merceologie Alimentara''. - Editura Eficient - , Bucuresti 1998
Autor : Ristea M.
- ,,Tehnologie Comerciala''. - Editura Expert - , Bucuresti 1999
Autor :Ana Lucia Ristea
- "Manual pentru pregatire practica" clasa a IX a SAM. - Editura Oscar Print -
Bucuresti , 2005
Autor : Suzana Camelia Ilie
- ,,Manual Protectia Muncii''. - Editura Didactica si Pedagogica - ,Bucuresti 2004 Autor: M Popovici
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.