Subiect / Management / Facultate
1. Scurtă istorie a conceptului de management. Etapele în apariția și consolidarea managementului ca disciplină. În literatura istorică de specialitate se arată că, în prima fază a producției din economiile bazate pe cerere și ofertă, conducerea a fost exercitată de patron. Acesta era...
Referat / Management / Facultate
Scurtă prezentare a companiei Toyota Motor Compania Toyota este prezentă pe piața producătorilor auto încă din anul 1937, în prezent fiind al doilea jucător în cadrul industriei construcțiilor de mașini, după compania Volkswagen. În timpul celui de al doilea război mondial, Toyota și-a...
Proiect / Management / Facultate
CAPITOLUL 1: Prezentarea Centrului de Fotbal Mogoșoaia - S.R.L. 1.1. Date generale despre Centrul de Fotbal Mogoșoaia - S.R.L. Centrul de Fotbal Mogoșoaia - S.R.L. este o bază sportivă compusă din: hotel de trei stele, restaurant, terasă, săli de conferință, sală de protocol, parcare,...
Proiect / Management / Facultate
Introducere Procesul de schimbare și dezvoltare permanent al economiei de piață se caracterizează, în principal, prin tendința de globalizare a competiției, prin schimbări majore și rapide ale tehnologiilor și forței de muncă. Prin urmare, acest fapt obligă firma Nike la eforturi...
Proiect / Management / Facultate
1. Despre managementul public Prima definitie franceza a „managementului” este oferita de catre Henry Fayol , care propunea in 1916 o structurare a functiei de conducere in cinci componente, astfel: „a conduce inseamna a prevedea si a planifica, a organiza , a comanda, a coordona si a...
Proiect / Management / Facultate
Introducere Organizația, ca parte sau element al sistemului , reprezintă cadrul social care se încadrează și se integrează fiecare membru al societății și care se constituie cu scopul realizării unui grup de obiective dinainte stabilite. Caracterul social al muncii determinat de faptul...
Eseu / Management / Facultate
Necesitatea îmbunătățirii proceselor de guvernanță, pentru asigurarea îndeplinirii obiectivelor entităților publice, în condiții de transparență, eficiențăși eficacitate, reprezintă în continuare, un scop important al activității de audit din sectorul public. Introducerea auditului...
Referat / Management / Facultate
1. INTRODUCERE Domeniul managementului comparat a fost și rămâne strâns conectat la evoluția „științei managementului” la nivel global; acesta din urmă, în decurs de circa 150 de ani, a transformat structura socială și economică din țările dezvoltate. Primele studii teoretice și...
Proiect / Management / Facultate
1. Descrierea organizației Societatea de Transport București (STB) este o companie de transport în regim de serviciu public, care are ca obiectiv principal transportul călătorilor în orașul București și în zonele limitrofe. Comportamentul economic al STB este influențat de factori...
Referat / Management / Facultate
Julius Meinl Sibiu Locatia: str. Lector, incinta Promenada Mall, etaj 1 Segmentarea pieței: B2C Vârsta medie: 15-35 ani Motivele pentru care clienții aleg Julius Meinl: Produse de calitate Diversitate Servire Terasă exterioară Nevoile clientului: Nevoia de cafea Socializare Recreere,...
Referat / Management / Facultate
SCURT ISTORIC. Leadership-ul , atât ca domeniu de cercetare, cât și ca abilitate practică, cuprinde capacitatea unui individ, grup sau organizație de a „conduce”, influența sau ghida alți indivizi, echipe sau organizații întregi . Cuvântul „conducere” este adesea privit ca un termen...
Proiect / Management / Facultate
Preambul Într-o eră în continuă evoluție tehnologică, industria de comunicații este una dintre cele mai dinamice și competitive domenii de activitate. În acest context, satisfacția clienților devine un element esențial pentru succesul și durabilitatea unei companii. Compania Telekom,...
Ghid de studiu / Management / Facultate
TEMA 1 - Repere conceptuale și practice ale marketingului în sec. al XXI-lea (Conceptul - definiția; Ce este marketingul ? Entitățile marketingului; Cine face marketing ? - Marketerii și potențialii clienți; Marketingul astăzi) ÎNTREBĂRI: 1) Care sunt principalele două forțe care...
Proiect / Management / Facultate
Capitolul 1. Prezentara organizației Porsche 1.1. Scurt istoric Istoria mărcii Porsche începe în 1948. Cu toate acestea, fundația producătorului de mașini sport se bazează pe munca de viață a profesorului Ferdinand Porsche - activitate pe care a continuat-o apoi fiul său Ferry....
Proiect / Management / Facultate
Prezentare generala Lidl are peste 300 de magazine și aproximativ 10.000 de angajați în România. 2021 2011 Primele magazine Lidl au fost inaugurate în România în anul 2011 1930 Povestea Lidl a început în Germania. Piatra de temelie pentru expansiunea internațională Lidl a fost în...