Referat / Management / Master
1. INTRODUCERE Un studiu realizat în anul 2017 de către Frey și Osborne demonstrează faptul că 47% dintre locurile de muncă sunt predispuse la înlocuirea de mașini specializate în următoarele decenii. Există însă și alte studii care confirmă acest lucru, procesul în care se dorește cel...
Eseu / Management / Facultate
Necesitatea îmbunătățirii proceselor de guvernanță, pentru asigurarea îndeplinirii obiectivelor entităților publice, în condiții de transparență, eficiențăși eficacitate, reprezintă în continuare, un scop important al activității de audit din sectorul public. Introducerea auditului...
Referat / Management / Master
MANAGEMENTUL STRATEGIC Managementul strategic reprezintă un ansamblu de decizii și acțiuni care duce la dezvoltarea unei strategii ce ajută la realizarea obiectivelor organizației, asigurând realizarea unei formulări atente, a unei implementări corecte și a unei continue evaluări a...
Referat / Management / Facultate
1. INTRODUCERE Domeniul managementului comparat a fost și rămâne strâns conectat la evoluția „științei managementului” la nivel global; acesta din urmă, în decurs de circa 150 de ani, a transformat structura socială și economică din țările dezvoltate. Primele studii teoretice și...
Proiect / Management / Master
INTRODUCERE Michelin este lider internațional în fabricarea anvelopelor. Compania franceza are sediul central în Clermont-Ferrand. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001 prin achiziționarea uzinelor de anvelope de la Zalău și de la Florești. De atunci,...
Proiect / Management / Facultate
1. Descrierea organizației Societatea de Transport București (STB) este o companie de transport în regim de serviciu public, care are ca obiectiv principal transportul călătorilor în orașul București și în zonele limitrofe. Comportamentul economic al STB este influențat de factori...
Referat / Management / Facultate
Julius Meinl Sibiu Locatia: str. Lector, incinta Promenada Mall, etaj 1 Segmentarea pieței: B2C Vârsta medie: 15-35 ani Motivele pentru care clienții aleg Julius Meinl: Produse de calitate Diversitate Servire Terasă exterioară Nevoile clientului: Nevoia de cafea Socializare Recreere,...
Proiect / Management / Master
Performanța sectorului public este strâns corelată cu integritatea acestuia. Învățământul superior nu face excepție de la această regulă. În timp ce corupția la nivel administrativ și politic primește foarte multă atenție din partea Comisiei Europene și a presei, cea din domeniul...
Referat / Management / Master
1. INTRODUCERE Societatea cu raspundere limitata, este societatea in care obligatiile sociale sunt garantate cu patrimoniul social iar asociatii raspund pana la limita aportului lor. Caracteristici ale unei societati cu raspundere limitata (SRL) Legislatia care reglementeaza infiintarea...
Proiect / Management / Master
Capitolul 1. Prezentarea organizației. Identificarea contextului în care se propune proiectul 1.1. Descrierea societății - www.amylon.ro S.C. Amylon S.A. este o societate pe acțiuni, cu capital integral privat românesc, cu sediul social în Sibiu, sos. Alba Iulia nr.70, jud. Sibiu,...
Referat / Management / Facultate
SCURT ISTORIC. Leadership-ul , atât ca domeniu de cercetare, cât și ca abilitate practică, cuprinde capacitatea unui individ, grup sau organizație de a „conduce”, influența sau ghida alți indivizi, echipe sau organizații întregi . Cuvântul „conducere” este adesea privit ca un termen...
Proiect / Management / Facultate
Preambul Într-o eră în continuă evoluție tehnologică, industria de comunicații este una dintre cele mai dinamice și competitive domenii de activitate. În acest context, satisfacția clienților devine un element esențial pentru succesul și durabilitatea unei companii. Compania Telekom,...
Ghid de studiu / Management / Facultate
TEMA 1 - Repere conceptuale și practice ale marketingului în sec. al XXI-lea (Conceptul - definiția; Ce este marketingul ? Entitățile marketingului; Cine face marketing ? - Marketerii și potențialii clienți; Marketingul astăzi) ÎNTREBĂRI: 1) Care sunt principalele două forțe care...
Proiect / Management / Facultate
Capitolul 1. Prezentara organizației Porsche 1.1. Scurt istoric Istoria mărcii Porsche începe în 1948. Cu toate acestea, fundația producătorului de mașini sport se bazează pe munca de viață a profesorului Ferdinand Porsche - activitate pe care a continuat-o apoi fiul său Ferry....
Proiect / Management / Facultate
Prezentare generala Lidl are peste 300 de magazine și aproximativ 10.000 de angajați în România. 2021 2011 Primele magazine Lidl au fost inaugurate în România în anul 2011 1930 Povestea Lidl a început în Germania. Piatra de temelie pentru expansiunea internațională Lidl a fost în...