Program de marketing privind promovarea unei agenții

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

INTRODUCERE...........................................................................................3

CAPITOLUL I : Misiunea firmei si obiective generale

1.1 Scurta descriere a agentiei ...................................................................4

1.2 Misiunea firmei .....................................................................................6

1.3 Obiective generale.................................................................................6

CAPITOLUL II : Analiza mediului de marketing al firmei

2.1 Piata......................................................................................10

2.2 Concurenta.............................................................................11

2.3 Analiza PEST...........................................................................13

CAPITOLUL III : Analiza SWOT.......................................................................16

CAPITOLUL IV : Strategii de marketing propuse

4.1 Strategii de marketing .................................................................19
4.2 Dimensiunile bugetului......................................................................24

CAPITOLUL V : Realizarea programului de marketing

5.1 Bugetul alocat activitatilor din program..............................................29
5.2 Diagrama GANT..................................................................................30
5.3 Monitorizarea si controlul programului de marketing.....................32

Concluzii...................................................................................................33

BIBLIOGRAFIE..................................... ....................................................34

Extras din licența:

INTRODUCERE

Industria turismului si calatoriilor a cunoscut in ultimul deceniu o evolutie spectaculoasa si o diversificare continua in concordanta cu cererea tot mai variata de produse si servicii turistice. Profilul turistului de azi este mai complicat, mai greu de cuprins intr-un sablon, fiind in principiu mult mai experimentat, mai informat si nu in ultimul rand mai sofisticat, dornic sa isi extinda pretentiile de la produsele standard ( soare, mare, plaja ) la produse de nisa, produse atipice, in destinatii mai putin traditionale ( safari, explorare, yachting etc.).

Dezvoltarea turismului ca fenomen de masa a contribuit la aparitia turismului organizat, care se desfasoara doar pe baza de contracte intre prestatorii de servicii turistice si agentiile de turism. De aici se desprinde importanta agentiei de turism, ce reprezinta o unitate specializata in vanzarea de produse si servicii turistice ale touroperatorilor, caz in care poarta denumirea de agentie de turism detailista, dar care are dreptul de a vinde componente ale serviciilor turistice precum rezervari de bilete de avion, camere hoteliere etc. ale furnizorilor in baza unui comision de regula de 10% din valoarea produsului vandut, fara a fi nevoie de prezenta touroperatorilor ca veriga de legatura. De asemenea, agentia de turism are rol de a consilia si a asista clientul in legatura cu produsele turistice fie ele ale touroperatorilor sau ale altor furnizori.

Agentia de turism detine monopolul vanzarii, avand doua mari avantaje fata de alte forme de distributie: protectia aproape totala a consumatorului de turism si garantiile financiare acordate atat turistilor, cat si prestatorilor.

Cresterea circulatiei turistice, participarea la miscarea turistica a unor mase tot mai largi, diversificarea motivatiilor care genereaza cererea au condus la multiplicarea formelor de turism. Delimitarea formelor de turism, importanta din punct de vedere teoretic si practic, ofera elemente de fundamentare stiintifica a deciziilor privind dezvoltarea si diversificarea ofertei turistice, alinierea ei la modificarile intervenite in structura cererii.

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Program de marketing privind promovarea unei agentii.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
32 pagini
Imagini extrase:
32 imagini
Nr cuvinte:
8 220 cuvinte
Nr caractere:
44 781 caractere
Marime:
48.53KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Turism
Tag-uri:
Program de marketing privind promovarea unei agentii, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Turism
Sus!