Caracteristica Canalelor de Transmitere a Mesajului Publicitar din Industria Turistică

Previzualizare licența:

Extras din licența:

Introducere

Primul pas in a realiza o analiza pertinenta a ceea ce inseamna relatiile publice in turism este acela de a afla daca se cere necesitate sa fie practicate relatiile publice intr-un astfel de domeniu, care in cel mai bun caz presupune promovarea prin intermediul publicitatii.

Locul relatiilor publice pe piata turistica este din ce in ce mai conturat in ultima perioada. Dincolo de multitudinea de tehnici si strategii ale acestora , dincolo de avantajele fata de alte mijloace de promovare, intre care si publicitatea , relatiile publice presupun o consolidare a increderii reciproce (a publicului in companie, si a companiei in publicul sau ) Iar aceasta intarire a increderii reciproce duce fara indoiala la atingerea unuia dintre cele mai importante obiective ale promovarii turistice: intarirea fidelitatii clientilor. Acestia nu numai ca vor avea o relatie durabila si implinita cu ofertantul de turism, dar el va fi totodata un real promotor al serviciilor firmei respective printr-o promovare neplanificata si de cele mai multe ori involuntara a respectivului ofertant in cadru propriului cerc de cunoscuti. Acesta este unul din principalele motive pentru care relatiile publice in turism reprezinta o completare a mijloacelor de promovare axistente in mod traditional pe piata, si implicit este si un motiv pentru care un subiect precum relatiile publice in turism merita discutat.[8, p. 34]

Insa pentru a ajunge la acest consumator, mentionat mai devreme , care ne promoveaza din propria initiativa, trebuie parcursee numeroase etape si depasite bariere solide , de multe ori aproape imposibil de trecut. O prima astfel de bariera este insusi consumatorul, care este greu de convins, cu atit mai mult cu cit stie ca va fi persuadat.

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Caracteristica Canalelor de Transmitere a Mesajului Publicitar din Industria Turistica.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
51 pagini
Imagini extrase:
51 imagini
Nr cuvinte:
11 115 cuvinte
Nr caractere:
63 960 caractere
Marime:
62.16KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Turism
Tag-uri:
turism, publicitate
Predat:
la facultate
Materie:
Turism
Sus!