26 de licențe din domeniul Marketing

Licențe / Marketing

  • Imagine document Căi de promovare în consum a produselor EUROPEAN DRINKS pe piața piteșteană

    Căi de promovare în consum a produselor EUROPEAN DRINKS pe piața piteșteană

    Licența / Marketing / Facultate

    Introducere Astazi, cand suntem martorii unor transformari extraordinare care au loc in societatea romaneasca, este important pentru dezvoltarea noastra economica sa invatam din exemplele oferite de marile firme straine, ce joaca un rol important pe piata mondiala. Trebuie sa invatam...

    55 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Rolul departamentului de resurse umane în cadrul unei societăți - studiu de caz la SC META BET CF SA

    Rolul departamentului de resurse umane în cadrul unei societăți - studiu de caz la SC META BET CF SA

    Licența / Marketing / Facultate

    Introducere Prezenta lucrare se intituleaza "Rolul departamentului de resurse umane in cadrul unei societati". Lucrarea este structurata pe un numar de trei capitole si are ca scop definirea si evidentierea aspectelor practice in cadrul departamentului de resurse umane, precum si...

    57 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Marketingul în lumea dinamică

    Marketingul în lumea dinamică

    Licența / Marketing / Facultate

    ARGUMENT Marketingul este o activitate extrem de importanta la nivel de firma, fiind acea functie a organizatiei care identifica nevoile si dorintele clientilor, determina pietele care pot fi deservite cel mai bine si concepe produse, servicii si programe adecvate deservirii acestor...

    46 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Marketingul sportiv într-un club de fotbal

    Marketingul sportiv într-un club de fotbal

    Licența / Marketing / Facultate

    Motivatia realizarii proiectului "Putini au sansa de a-si alege pasiunile de mici copii. Poate eu m-as fi jucat mai degraba cu masinute decat cu papusi, cu siguranta imi place mai mult culoarea albastra decat cea roz si totusi zambesc si acuma melancolic cand ma gandesc la prima mea...

    52 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Promovarea - Cale de Sporire a Vânzărilor

    Promovarea - Cale de Sporire a Vânzărilor

    Licența / Marketing / Facultate

    CAPITOLUL I. Promovarea - cale de sporire a volumului vanzarilor Promovarea: incadrarea in mix-ul de marketing si definirea ei Marketingul este acea functie a organizatiei care identifica nevoile si dorintele clientilor, determina pietele care pot fi deservite cel mai bine si concepe...

    163 pagini doc
  • Imagine document Distribuția Produselor Turistice pe Internet

    Distribuția Produselor Turistice pe Internet

    Licența / Marketing / Facultate

    Turismul este cunoscut ca fiind cea mai larga industrie. Veniturile sale au o proportie semnificativa in economia multor tari si este una din cele mai mari producatoare de locuri de munca. Contributia sa la PNN, angajarea si dezvoltarea regionala sunt bine documentate, spre deosebire de...

    157 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Tehnologia Fabricării Berii

    Tehnologia Fabricării Berii

    Licența / Marketing / Facultate

    Berea este o bautura slab alcoolica, nedistilata, obtinuta prin fermentare, cu ajutorul drojdiei, a mustului de malt si eventual a unor cereale nemaltificate fierte cu hamei. Dupa apa, cafea si lapte, berea este cea mfai populara bautura din lume, fiind privita ca un produs ce face...

    51 pagini docx
  • Imagine document Mixul de Marketing al SC Natural Paris SRL

    Mixul de Marketing al SC Natural Paris SRL

    Licența / Marketing / Facultate

    Introducere Mixul de marketing este o componenta fundamentala a marketingului, de aceea am ales ca tema de studiu pentru lucrarea de licenta "Mixul de Marketing al SC Natural Paris SRL". Am considerat ca este o tema interesanta care trebuie aprofundata. Primul capitol cuprinde...

    29 pagini docx Cuprins
  • Imagine document Analiza privind implicațiile imaginii de marcă asupra consumatorilor

    Analiza privind implicațiile imaginii de marcă asupra consumatorilor

    Licența / Marketing / Facultate

    Partea intai "BRANDUL- INTRE VIS SI REALITATE" Ce este un brand?- definitii ale brandului Etimologia cuvantului: "brand" vine din Old English "brond" = sabie (sword), care a intrat in limba din vechea norvegiana, "brandr", care insemna insa "lama/tais de sabie", dupa cum numele...

    43 pagini doc
  • Imagine document Marketing-ul Verde în Retail-ul Românesc

    Marketing-ul Verde în Retail-ul Românesc

    Licența / Marketing / Facultate

    Introducere Cunoasterea naturii fara intelepciune a adus ignoranta fata de riscurile alterarii ei si asupra careia se atrage astazi atentia. Echilibrul om-mediu a fost rupt de progresul tehnologic, de dezvoltarea economica si de explozia demografica. Al Gore vorbea, in acest sens, de...

    51 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Cecetarea concurenței pe piața tutunului din România

    Cecetarea concurenței pe piața tutunului din România

    Licența / Marketing / Facultate

    Orientarea de marketing a activitatii unei firme are drept scop cunoasterea si anticiparea mutatiilor care au loc in mediul ei ambiant si, in special in cadrul componentei esentiale a acestui mediu - piata. Marketingul permite orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile...

    38 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document SC Mol Retail Comerț SRL

    SC Mol Retail Comerț SRL

    Licența / Marketing / Facultate

    Introducere Lucrarea este structurată in 3 capitole, fiecare fiind bine așezat și evidențiind punctele esențiale ințelegerii temei propuse.Doresc să prezint detaliat indicatorii de eficiență economică care se aplica la o societate, pentru o exemplificare amănunțită a problematicii...

    55 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Comunicarea prin brand

    Comunicarea prin brand

    Licența / Marketing / Facultate

    INTRODUCERE „Într-o lume fără religie, brandurile sunt cele care ne oferă credințe. Brandurile definesc foarte clar cine suntem și de asemenea reprezintă un semnal al preferințelor noastre.” Wally Olin Omul este prin natura sa dependent de social, de comunicare, de actul de coexistență....

    57 pagini pdf Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Marketingul prin intermediul rețelelor sociale și pasiunea consumatorilor pentru branduri

    Marketingul prin intermediul rețelelor sociale și pasiunea consumatorilor pentru branduri

    Licența / Marketing / Facultate

    Introducere Odată cu evoluția rapidă a tehnologiei, internetul a avut parte de o expansiune uriașă, devenind cea mai mare sursă de informații și cel mai utilizat mijloc de comunicare din lume, schimbând felul cum oamenii trăiesc, învață și comunică în ziua de azi. În era vitezei,...

    39 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Strategia de marketing - Element esențial al comportamentului companiilor pe piața internațională

    Strategia de marketing - Element esențial al comportamentului companiilor pe piața internațională

    Licența / Marketing / Facultate

    INTRODUCERE Marketingul modern presupune mai mult decât dezvoltarea produsului, comunicarea cu clienții, stabilirea prețului produsului într-un mod atractiv și punerea lui la dispoziția consumatorilor. Viitorul se implică din ce în ce mai mult în viata întreprinderilor. De aceea apare...

    73 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • 1(current)
  • 2
  • »
Sus!