Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
Emisiile poluante ale motoarelor cu aprindere prin comprimare sunt influentate in mod direct de modul de formare al amestecului si de particularitatile procesului de ardere. Motorul Diesel cu injectie directa prezinta un consum de combustibil mai redus fata de motorul Diesel cu injectie...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
LUCRAREA 1 DETERMINAREA FUNCTIILOR DE REGRESIE 1. Obiectivele lucrarii Insusirea unor notiuni teoretice referitoare la domeniile de aplicabilitate si metodele utilizabile pentru determinarea functiilor de regresie. Initierea in utilizarea unui software dedicat determinarii unor...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
Inmultirea a doua matrici. Presupunem a si b de tip Mn*n . Declaram a, b si c de tip double si c=a*b. Algoritmul secvential de inmultire a doua matrici este: 1. for [ i = 0 to n-1 ] 2. for [j = 0 to n-1 ] 3. { c[i, j] = 0.0 ; 4. for [k = 0 to n-1] 5. c[i,j] = c[i, j] + a[i, k] *...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
LUCRAREA 3 SEMNALE SI SISTEME BIDIMENSIONALE Generarea imaginilor folosind functii bidimensionale Orice imagine digitala poate fi interpretata ca o functie de doua variabile. Reprezentand aceste functii matematice obtinem o serie de imagini spectaculoase si interesante. Pentru a...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
STUDIUL EXPERIMENTAL AL REPARTITIEI DE PRESIUNI PE UN PROFIL AERODINAMIC 1.Notatii si definitii: A -bordul de atac; F -bordul de fuga; I -coada profilului; ± -unghiul de incidenta; AEF -extrados; AIF -intrados; ASF -schelet; yf(x) -ordonata scheletului; (yf)max =f -sageata...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
1. Scopul lucrării Prin realizarea acestei lucrări se asigura experimentarea metodei barometrice de masurarea a altitudinii de zbor precum si cunoaşterea instalaţiilor utilizate in acest scop. Totodata, se asigura formarea deprinderilor practice privind mânuirea instalaţiilor precum si...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
2.1 Introducere Structurile mecanice de tip cornier – grindă sunt caracterizate prin rigiditate mărită, deformaţiile elastice ale acestora fiind reduse. Identificarea câmpurilor de tensiuni şi deformaţii pentru astfel de structuri se poate realiza fie prin realizarea modelului cu...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
1.1 Introducere Structurile mecanice de tip cornier – grindă sunt caracterizate prin rigiditate mărită, deformaţiile elastice ale acestora fiind reduse. Identificarea câmpurilor de tensiuni şi deformaţii pentru astfel de structuri se poate realiza fie prin realizarea modelului cu...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
Dorinta de a obtine aeronave cat mai usoare si in acelasi timp performante a dus la utilizarea materialelor compozite in detrimentul materialelor metalice.Rezistenta specifica inalta si rigiditatea impreuna cu pretul redus sunt atributele care au dus la utilizarea acestor materiale in...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
H¬mas[m] Pmas[mmHg] Padevarat=760-Pmas [mmHg] Hteoretic [m] ε=|Hteoretic-Hmas|/Hmas*100 [%] 0 0 760 0 0 200 19.6 740.4 220.565 10.283 400 36.5 723.5 417.789 4.447 600 53.3 706.7 608.28 1.38 800 69.7 690.3 800.719 0.09 1000 85.5 674.5 977.039 2.296 1200 101.8 658.2 1164 3 1400...
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
Definirea echilibrării Un mecanism este echilibrat dacă torsorul sistemului forţelor de inerţie ale tuturor elementelor mobile este nul la orice moment în timpul mişcării: 0Ri= (1) 0MOi= (2) Îndeplinirea de un mecanism a condiţiei dată de relaţia (1) corespunde echilibrării statice....
Laborator / Inginerie Aerospatială / Facultate
Data:5-XII-2007 Disciplina :Actionari pneumatice in mecatronica Clasa : a XII-a C Subiectul lecţiei:Supape pneumatice Unitatea de învăţare : U 26.Acţionari pneumatice în mecatronica Competente specifice vizate: 26.1:Caracterizează echipamentele pneumatice Valori şi atitudini...