Ghid de studiu / Management / Facultate
1. Care este definitia intreprinderii 5 o Dpdv economic,ca agent economic,intreprinderea are ca obiectiv principal producerea de bunuri si servicii destinate vanzarii pe piata cu scopul obtinerii de profit. o Intreprinderea reprezinta o organizatie autonoma in care se realizeaza...
Ghid de studiu / Management / Facultate
1.Management,concept fundamentale 1.1 Definitie Managementul este un termen provenit din limba engleza si adoptat ca atare, cu o semantica foarte complexa, care desemneaza stiinta conducerii organizatiilor. Termenul management provine din latinescul maneo care inseamna a ramane de...
Ghid de studiu / Management / Facultate
TEMA 1 - Repere conceptuale și practice ale marketingului în sec. al XXI-lea (Conceptul - definiția; Ce este marketingul ? Entitățile marketingului; Cine face marketing ? - Marketerii și potențialii clienți; Marketingul astăzi) ÎNTREBĂRI: 1) Care sunt principalele două forțe care...