Branding-ul Politic

Previzualizare eseu:

Extras din eseu:

La fel ca si in marketing, in politica, pentru a supravietui, trebuie sa fii un brand. Brand-ul sau marca publica sau comerciala, asa cum este cunoscuta denumirea in limba romana, nealterata lingvistic, este o forma de identificare a unui produs sau serviciu pe o anumita piata.

Tom Blackett-Brands and Branding defineste brandul atat din punct de vedere al sensului pasiv al sintagmei engleze, ,,obiectul prin care se imprima", cat si din punct de vedere activ, ,,procesul de a imprima". Imprimarea se foloseste aici cu sensul de intiparire in mintea consumatorului a unei marci. In privinta elementelor ce compun brandul, Blackett afirma ca brandurile produc impact major, prin ,,unicitatea vizuala rezultata din combinatia oricarora dintre urmatoarele aspecte: nume, litere, numere, simbol, semnatura, forma, slogan, culoare." Blackett subliniaza insa faptul ca dintre toate aceste elemente, numele este cel mai important element al brandului dat fiind ca serveste drept punct universal de referinta, motiv pentru care este singurul element al brandului care nu ar trebui sa se schimbe niciodata. Schimbarile de nume pot aparea insa in urma fuziunilor si a uniformizarii marcii.

Descarcă eseu

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Branding-ul Politic.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 755 cuvinte
Nr caractere:
8 675 caractere
Marime:
16.08KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Eseu
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
politica, branding
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Dan C.Mihalache
Sus!