5 eseuri din Marketing

Eseuri / Marketing

  • Imagine document Studiu de caz - Dell Computer Corporation

    Studiu de caz - Dell Computer Corporation

    Eseu / Marketing / Master

    In anul 1983, in timpul primului sau semestru de facultate, Michael Dell (foto) a inceput sa cumpere modele invechite de calculatoare IMB de la comercianti locali, pentru a le imbunatati si a le revinde altor studenti, dar si firmelor de avocatura sau micilor afaceristi. Ideea s-a... citeste tot eseul

    6 pagini docx
  • Imagine document De ce marketing in firma mea

    De ce marketing in firma mea

    Eseu / Marketing / Facultate

    Conceptul de marketing s-a bucurat de un numar mare de definitii, fapt motivat de numeroase intelesuri atribuite termenului si de evolutia rapida a acestui domeniu de activitate umana. Profesorul Philip Kotler de la Universitatea Northwestern, SUA, unul dintre cei mai reputati... citeste tot eseul

    3 pagini doc
  • Imagine document Branding-ul Politic

    Branding-ul Politic

    Eseu / Marketing / Facultate

    La fel ca si in marketing, in politica, pentru a supravietui, trebuie sa fii un brand. Brand-ul sau marca publica sau comerciala, asa cum este cunoscuta denumirea in limba romana, nealterata lingvistic, este o forma de identificare a unui produs sau serviciu pe o anumita piata. Tom... citeste tot eseul

    5 pagini doc
  • Imagine document Case Study - Microsoft

    Case Study - Microsoft

    Eseu / Marketing / Facultate

    1.Evaluate Microsoft's strategy in good and poor economic times. Microsoft's marketing strategy focuses on keeping its image and being in a continuous growth. Microsoft makes strong advertising and communication efforts to attract customers, to overtake its competitors but mainly to... citeste tot eseul

    1 pagini docx
  • Imagine document Protectia Consumatorului

    Protectia Consumatorului

    Eseu / Marketing / Facultate

    Pentru toate tipurile de economii moderne, indiferent de gradul lor de centralizare, finalitatea lor, scopul pentru care functioneaza, uneori foarte complicatul mecanism este unul singur: Consumatorul. El este considerat "rege", de teoreticieni, de guvernanti, de firme. Cele... citeste tot eseul

    2 pagini doc
Sus!