Relatiile Reciproc Avantajoase cu Furnizorii și Clienții

Previzualizare eseu:

Extras din eseu:

Orice organizatie interactioneaza pentru un mediu ,inconjurator , iar calitatea este reprezentata de ansamblul de proprietati si caracteristici ale unei entitati care ii confera acesteia aptitudinea de a satisface necesitatile exprimate si implicite pentru a satisface cerinte.

Principali factori care evidentiaza competitivitatea sunt evidentiati prin utilizarea capacitati de adaptare la cerintele pietei , exigentele clientilor , satisfacind cerintele consumatorilor printr-o structura sortimentala si specificatiile cerute produselor in cazul unor piete libere si a liberei concurente fiind cerinta fundamentala pentru succesul unei organizatii .

Competitivitatea unei organizatii sunt calitatea produsului,prin planificarea calitatii care duce la dezvoltarea de produse si procese care satisfac cerintele clientilor ,tinerea sub control a calitatii omologate in decursul unei fabricatii de serie .

Inbunatatirea calitatii produselor sunt influientate de factorii economici in contextul desfasurarii activitatii de realizarea unui produs au o influienta decisiva asupra constituiri si functionari a acestuia .Factorii economici pot fi considerati adevarate pirghii prin intermediul unei politici ale contextului macroeconomic prin ;

- politica fortei de munca

- politica gestionarii capitalului

- politica gestionari bunurilor economice

O organizatie de stat sau privata producatoare de bunuri sau prestatoare de servicii ,poate fi competitiva numai daca produce ,vinde sau cistiga in urma actului de vinzare , intimpinind o varietate de factori care perturba sau inpiedica activitatea ,incuzind in conditiile de piata , natura produsului , imaginea creata prin reclama etc. Calitatea produsului este factor major care apare in toate aceste conditii Managerii organizatiilor se confrunta astazi cu o problematica critica -profitabilitatea care poate fi obtinuta prin productivitate , costuri reduse de productie si calitatea serviciilor si a bunurilor oferite

Dintre acesti determinati ai profitabilitatii ,calitatea este factorul cel mai important in succesul pe termen lung al oricarei organizatii prin mentinerea performantei in vederea inbunatatirii competitivitatii in conditiile concurentei ale economiei de piata si ale mondializarii schimburilor

Conceptul de calitate este mentinerea proceselor si modul de ambalre si de livrare al produselor prin dimensionarea in raport cu toate aceste aspecte prin diferntierea calitatii proiectata o calitate fabricata si ocalitate livrata acesta ducind la definirea ei fara a se sjunge la un punct de vedere unitar In conformitate cu ISO 8402 calitatea reprezinta ansamblul de proprietati si caracteristici ale unei entitati care ii confera acesteia aptitudinea de a satisface necesitatile exprimate si implicite

Prin cerinta se intelege nevoia sau asteptarea care este declarata implicita sau obligatorie iar caracteristica este o trasatura distintiva de natura fizica , senzoriala , comportamentala , temporala sau functionala

Preocuparile caliticienilor pentru dezvoltarea sistemelor si a tehnicilor calitatii

Dupa 1950 in contextul numeroaselor redefiniri ale conceptelor despre calitate si in conditiile relansarii economiei mondiale care incepe sa isi revina dupa cel de -al doilea razboi mondial se disting figurile celor mai distinsi caliticieni " guru" ai calitatii dintre care amintim :

W.Edwards , Deming, Joseph M, Juran, Armand V.Feingenbaum

Descarcă eseu

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Relatiile Reciproc Avantajoase cu Furnizorii si Clientii.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
25 pagini
Imagini extrase:
25 imagini
Nr cuvinte:
4 858 cuvinte
Nr caractere:
32 203 caractere
Marime:
30.58KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Eseu
Domeniu:
Comerț
Tag-uri:
relatii, furnizori, comert, produse
Predat:
la facultate
Materie:
Comerț
Sus!