Documentație / Negociere / Master
Seful diviziei unei corporatii multinationale conducea o intalnire care urmarea evaluarea performantelor. Fiecare senior manager a prezentat persoanele din subordinea sa si le-a evaluat pentru promovare.Desi erau foarte multe femei in fiecare grup,nici una din ele nu a indeplinit...
Documentație / Negociere / Facultate
Sub raportul dominantei(puternica sau slaba) si al sociabilitatii(ridicata sau redusa) se pot distinge 5 atiluri de comunicare: Stilul emotive Caracteristic persoanelor cu dominanta si sociabilitate ridicata. Aceste persoane: - Sunt expressive - Vorbesc repede - Gesticuleaza...
Documentație / Negociere / Facultate
Promovarea este considerata cea mai pretioasa componenta a politicii de marketing tinand cont pe de o parte de complexitatea ei si pe de alta parte de investitiile pe care le necesita. Reprezinta o forma de comunicare, de exprimare a obiceiurilor, de informare si de educare. In...
Documentație / Negociere / Facultate
A stapani interactiunea vointelor implicate in negociere inseamna a nu cadea prada unor reactii spontane, adica a nu da curs unor porniri instinctuale si pulsionale, fara o determinare logica si rationala. "Alegerea" tacticii de negociere, este adesea, o optiune spontana, o reactie...
Documentație / Negociere / Facultate
- Cine are nevoie sa negocieze - Ce-i trebuie unui bun negociator - Rolul comunicarii(discutiilor) - Ce si cu cine negociem Negocierea este o comunicare specializata, care necesita invatare, experienta, talent si principialitate. Negocierea este forma de comunicare ce presupune un...