24 de documentații din domeniul Marketing

Materie sau Domeniu

Forma de invatamant

Documentații / Marketing

  • Imagine document Politica de distribuție - Un element cheie în marketing

    Politica de distribuție - Un element cheie în marketing

    Documentație / Marketing / Facultate

    Conceptul, continutul si rolul distributiei Politica de distributie cuprinde totalitatea deciziilor care se refera la o asigurare a treptelor de desfacere subordonate cu performantele intreprinderii.1 Conceptul de distributie poate fi definit drept totalitatea activitatilor economice...

    4 pagini doc
  • Imagine document Nike

    Nike

    Documentație / Marketing / Facultate

    Nu se poate spune exact momentul cand Nike Inc., odata o companie "fara obligatii", a inceput sa devina un stalp al comunitatii. E posibil ca aceasta transformare sa fi inceput in timpul unei sedinte, in 1998, in momentul in care compania fusese invinuita de exploatarea muncitorilor din...

    5 pagini doc
  • Imagine document Afaceri și consumatori

    Afaceri și consumatori

    Documentație / Marketing / Facultate

    Afacerile au nevoie de consumatori. Ce sens ar avea fabricarea unui produs daca nu ar avea cine sa il cumpere? Sau prestarea unui serviciu de care nimeni nu ar fi interesat? Afacerile si consumatorii sau clientii coexista intr o relatie simbiotica: publicul depinde de oferta de bunuri...

    17 pagini doc
  • Imagine document Introducere în publicitate

    Introducere în publicitate

    Documentație / Marketing / Facultate

    Noutatea pe care publicitatea o constituie in Romania alimenteaza numeroase confuzii. Cea mai importanta dintre ele priveste insasi realitatea acoperita de termenul publicitate si de alti termeni din aceeasi sfera semantica. Destui oameni spun: ,,Nu vorbesc despre acest lucru, nu vreau...

    24 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Campaniile de direct e-mail

    Campaniile de direct e-mail

    Documentație / Marketing / Facultate

    - Direct e-mail poate fi definit ca o "comunicatie adresata personal realizata prin intermediul serviciului de posta electronica" - Direct e-mail-ul este privit de catre utilizatorii sai ca o sursa importanta de informatii referitoare la produsele si serviciile organizatiei. Conform...

    10 pagini doc
  • Imagine document Marca

    Marca

    Documentație / Marketing / Facultate

    Ce este marca? Ce marci pot fi inregistrate? Ce tipuri de marci exista? Semnele care nu pot fi inregistrate ca marca. De ce trebuie inregistrata o marca? Cine poate inregistra o marca? Inregistrarea unei marci. Ce contine o cerere de inregistrare a marcii? Se limiteaza...

    5 pagini doc
  • Imagine document Marketing

    Marketing

    Documentație / Marketing / Facultate

    Promovarea produselor si serviciilor cunoaste, in perioada actuala, o mare varietate sub raportul continutului, rolului, formei de realizare etc. De aici si dificultatea clasificarii lor riguroase, fapt ce a condus la ultilizarea - in literatura de specialitate - a unor scheme diferite...

    24 pagini doc docx
  • Imagine document Mediul de Afaceri în UE

    Mediul de Afaceri în UE

    Documentație / Marketing / Facultate

    Ratiunea principala de a fi a politicii in domeniul concurentei (PDC) este determinata de faptul ca piata nu poate, in mod natural, sa functioneze normal, fiind necesare interventii din afara, care sa-i asigure o evolutie corespunzatoare. Este bine cunoscut rolul fundamental jucat de...

    21 pagini doc
  • Imagine document Cercetări de marketing

    Cercetări de marketing

    Documentație / Marketing / Facultate

    Analiza profitului prezinta un interes primordial atat pentru proprietarii si investitorii reali si potentiali ai intreprinderii, cat si pentru alti utilizatori ai informatiei din Rapoartele financiare. Astfel, proprietarii si investitorii sunt interesati sa maximizeze marimea...

    98 pagini doc
  • Imagine document Schimbările aduse de cea de a treia revoluție industrială

    Schimbările aduse de cea de a treia revoluție industrială

    Documentație / Marketing / Facultate

    Pe 21 nov 1999, primul ministru al Italiei, D'Alema, a invitat la Florenta pe presedintii Italiei, SUA si Braziliei ca si pe primii ministrii ai Frantei, Angliei si Germaniei, (considerati sefii de stat cei mai reformisti) la o intalnire avand ca scop discutarea evolutiilor spre secolul...

    34 pagini doc
  • Imagine document Calitatea - Succesul competiției

    Calitatea - Succesul competiției

    Documentație / Marketing / Facultate

    Ce face ca un produs sa se vanda? Factorii care determina succesul vanzarii sunt multi si variati. Ei includ conditiile de piata, natura produsului, imaginea creata prin reclama, particularitatile socio-culturale ale clientului si facilitatile de creditare. Un factor major care apare in...

    101 pagini doc
  • Imagine document Strategia promovării vânzărilor

    Strategia promovării vânzărilor

    Documentație / Marketing / Facultate

    Organizatiile cu viziune de marketing vor incerca intotdeauna sa gaseasca solutii pentru a cuceri "inimile si mintile consumatorilor". Problema care se pune este cea a gasirii unor mijloace, a unor instrumente capabile sa atraga consumatorii, sa-i cucereasca si sa-i fidelizeze. Odata...

    21 pagini pdf
  • Imagine document Managementul marketingului în turism servicii

    Managementul marketingului în turism servicii

    Documentație / Marketing / Facultate

    Modulul 2: Dotarile firmei de turism Dotarile firmei de turism se pot imparti in sectoare productive si sectoare neproductive. Sursele de informatii sunt cunostintele si observatiile personale. Informatiile privind sectoarele productive sunt: - Dimensiunea spatiilor destinate...

    14 pagini doc
  • Imagine document Mediul de marketing

    Mediul de marketing

    Documentație / Marketing / Facultate

    veti fi capabili sa: evaluati mediul in care sunt luate deciziile de marketing in scopul desfasurarii activitatii de marketing in cadrul firmei enumerati principalele forte necontrolabile ce alcatuiesc mediul de marketing si care pot afecta planul de marketing al unei intreprinderi...

    26 pagini ppt
  • Imagine document Reclama

    Reclama

    Documentație / Marketing / Facultate

    Istoria reclamei este una controversata. Criticile ce o vizeaza dateaza inca din anul 1630 cand Frenchman Theophraste Renadot a publicat primele impresii in La Gazette de France. Incet, incet acest concept de reclama a inceput sa prinda contur si sa se infiinteze chiar agentii de...

    15 pagini doc
  • 1(current)
  • 2
  • »
Sus!