Documentație / Marketing / Facultate
Conceptul, continutul si rolul distributiei Politica de distributie cuprinde totalitatea deciziilor care se refera la o asigurare a treptelor de desfacere subordonate cu performantele intreprinderii.1 Conceptul de distributie poate fi definit drept totalitatea activitatilor economice...
Documentație / Marketing / Facultate
Nu se poate spune exact momentul cand Nike Inc., odata o companie "fara obligatii", a inceput sa devina un stalp al comunitatii. E posibil ca aceasta transformare sa fi inceput in timpul unei sedinte, in 1998, in momentul in care compania fusese invinuita de exploatarea muncitorilor din...
Documentație / Marketing / Facultate
Afacerile au nevoie de consumatori. Ce sens ar avea fabricarea unui produs daca nu ar avea cine sa il cumpere? Sau prestarea unui serviciu de care nimeni nu ar fi interesat? Afacerile si consumatorii sau clientii coexista intr o relatie simbiotica: publicul depinde de oferta de bunuri...
Documentație / Marketing / Facultate
Noutatea pe care publicitatea o constituie in Romania alimenteaza numeroase confuzii. Cea mai importanta dintre ele priveste insasi realitatea acoperita de termenul publicitate si de alti termeni din aceeasi sfera semantica. Destui oameni spun: ,,Nu vorbesc despre acest lucru, nu vreau...
Documentație / Marketing / Facultate
- Direct e-mail poate fi definit ca o "comunicatie adresata personal realizata prin intermediul serviciului de posta electronica" - Direct e-mail-ul este privit de catre utilizatorii sai ca o sursa importanta de informatii referitoare la produsele si serviciile organizatiei. Conform...
Documentație / Marketing / Facultate
Ce este marca? Ce marci pot fi inregistrate? Ce tipuri de marci exista? Semnele care nu pot fi inregistrate ca marca. De ce trebuie inregistrata o marca? Cine poate inregistra o marca? Inregistrarea unei marci. Ce contine o cerere de inregistrare a marcii? Se limiteaza...
Documentație / Marketing / Facultate
Promovarea produselor si serviciilor cunoaste, in perioada actuala, o mare varietate sub raportul continutului, rolului, formei de realizare etc. De aici si dificultatea clasificarii lor riguroase, fapt ce a condus la ultilizarea - in literatura de specialitate - a unor scheme diferite...
Documentație / Marketing / Facultate
Ratiunea principala de a fi a politicii in domeniul concurentei (PDC) este determinata de faptul ca piata nu poate, in mod natural, sa functioneze normal, fiind necesare interventii din afara, care sa-i asigure o evolutie corespunzatoare. Este bine cunoscut rolul fundamental jucat de...
Documentație / Marketing / Facultate
Analiza profitului prezinta un interes primordial atat pentru proprietarii si investitorii reali si potentiali ai intreprinderii, cat si pentru alti utilizatori ai informatiei din Rapoartele financiare. Astfel, proprietarii si investitorii sunt interesati sa maximizeze marimea...
Documentație / Marketing / Facultate
Pe 21 nov 1999, primul ministru al Italiei, D'Alema, a invitat la Florenta pe presedintii Italiei, SUA si Braziliei ca si pe primii ministrii ai Frantei, Angliei si Germaniei, (considerati sefii de stat cei mai reformisti) la o intalnire avand ca scop discutarea evolutiilor spre secolul...
Documentație / Marketing / Facultate
Ce face ca un produs sa se vanda? Factorii care determina succesul vanzarii sunt multi si variati. Ei includ conditiile de piata, natura produsului, imaginea creata prin reclama, particularitatile socio-culturale ale clientului si facilitatile de creditare. Un factor major care apare in...
Documentație / Marketing / Facultate
Organizatiile cu viziune de marketing vor incerca intotdeauna sa gaseasca solutii pentru a cuceri "inimile si mintile consumatorilor". Problema care se pune este cea a gasirii unor mijloace, a unor instrumente capabile sa atraga consumatorii, sa-i cucereasca si sa-i fidelizeze. Odata...
Documentație / Marketing / Facultate
Modulul 2: Dotarile firmei de turism Dotarile firmei de turism se pot imparti in sectoare productive si sectoare neproductive. Sursele de informatii sunt cunostintele si observatiile personale. Informatiile privind sectoarele productive sunt: - Dimensiunea spatiilor destinate...
Documentație / Marketing / Facultate
veti fi capabili sa: evaluati mediul in care sunt luate deciziile de marketing in scopul desfasurarii activitatii de marketing in cadrul firmei enumerati principalele forte necontrolabile ce alcatuiesc mediul de marketing si care pot afecta planul de marketing al unei intreprinderi...
Documentație / Marketing / Facultate
Istoria reclamei este una controversata. Criticile ce o vizeaza dateaza inca din anul 1630 cand Frenchman Theophraste Renadot a publicat primele impresii in La Gazette de France. Incet, incet acest concept de reclama a inceput sa prinda contur si sa se infiinteze chiar agentii de...