Management strategic

Previzualizare documentație:

Cuprins documentație:

Introducere
Capitolul I Fundamentarea strategiei de firma
1.1. Profilul companiei
1.2. Obiectivele si procesul planificarii strategice
1.3. Misiunea si valorile firmei
Capitolul II Analizele in procesul de planificare strategica
2.1 Analiza actorilor interni si externi
2.2. Analiza S.W.O.T.
Capitolul III Elaborarea strategiei de firma
3.1. Identificarea problemelor strategice
3.2. Analiza problemelor strategice
3.3 Elaborarea planului de actiuni

Extras din documentație:

1.1. Profilul companiei

- Sediul companiei

- Anul fondarii

- Domeniile principale de activitate

- Lista lucrarilor indeplinite

- Lista lucrarilor in derulare

- Problemele majore cu care se confrunta firma

- Viziunea firmei pe viitor

- Cifra de afaceri

1.2. Obiectivele si procesul planificarii strategice

Obiectivul procesului de planificare strategica a fost elaborarea planului strategic de dezvoltare al firmei xxx

Principalele obiective propuse spre realizare sunt considerate a fi urmatoarele:

- Elaborarea misiunii companiei xxx

- Elaborarea listei de valori

- Determinarea si analiza actorilor interni si externi

- Efectuarea analizei SWOT

- Identificarea problemelor de ordin strategic

- Identificarea directiilor strategice

- Stabilirea obiectivelor pentru fiecare directie strategica

- Analiza obiectivelor propuse

- Elaborarea planului de actiuni.

Procesul de planificare strategica a decurs in cadrul studiului disciplinei de "Management strategic". In procesul de elaborare a planului strategic toti membrii au lucrat in comun, avind responsabilitati egal distribuite.

1.3. Misiunea si valorile firmei

Misiunea firmei costa in enuntarea cuprinzatoare a scopurilor fundamentale si a conceptiei privind evolutia si desfasurarea activitatilor firmei, prin care se diferentiaza de intreprinderile similare si din care decurge sfera sau domeniul de activitate si piata deservita. Din punct de vedere teoretic misiunea raspunde la urmatoarele intrebari:

- Unde se afla firma la momentul actual si ce face in prezent;

- Ce doreste firma sa realizeze pe viitor si de ce;

- Cum firma va realiza in practica obiectivele dorite.

Echipa de planificare a elaborat 3 variante de misiuni pentru firma xxx, tinind cont de specificul companiei si de planurile ei pe viitor.

Misiunea 1.

Misiunea 2.

Misiunea 3.

Varianta finala propusa a fost: Misiunea noastra este de a

Identificarea valorilor in cadrul firmei este un proces care scoate in evidenta elementele de valoare atit din punct de vedere material, cit si nematerial. Au fost identificate urmatoarele valori ale companiei xxx

- profesionalism. In cadrul echipei activeaza arhitecti cu o experienta vasta, cu premii nationale si internationale in domeniul proiectarii. Sunt responsabili. Exista tineri specialisti cu talent, dorinta de lucru si idei progresiste.

- experienta in domeniul proiectarii. Sunt persoane cu experienta de aproape 30 de ani.

- cutezanta. Echipa promoveaza directii noi de dezvoltare, apeleaza la diferite mecanisme moderne de gestionare a afacerii.

CAPITOLUL II

ANALIZELE IN PROCESUL DE PLANIFICARE STRATEGICA

2.1 Analiza actorilor interni si externi

Sursele de avantaj concurential la nivelul unei firme sunt greu de identificat daca analiza se realizeaza la nivelul global de activitate a acesteia. De aceea se impune o investigare sistematica a tuturor activitatilor exersate de catre o firma

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Management strategic.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
15 pagini
Imagini extrase:
16 imagini
Nr cuvinte:
1 979 cuvinte
Nr caractere:
12 932 caractere
Marime:
29.53KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Documentație
Domeniu:
Management
Tag-uri:
firma, management, organizare
Predat:
la facultate
Specializare:
Economie şi Management în Construcţii
Materie:
Management
Sus!