15 documentații din domeniul Limbaje de Programare

Materie sau Domeniu

Forma de invatamant

Documentații / Limbaje de Programare

  • Imagine document Programarea structurată

    Programarea structurată

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Blocurile unei scheme logice se pot imparti in doua categorii mari: - blocuri functionale de forma: ce reprezinta operatiile elementare asupra elementului x: blocuri de intrare/iesire si de prelucrare. - blocuri predicative de forma : care decid asupra urmatoarelor operatii ce...

    11 pagini doc
  • Imagine document Sisteme informaționale și sisteme informatice

    Sisteme informaționale și sisteme informatice

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Astazi, mai mult ca niciodata, desfasurarea oricarei activitati economice, financiare sau bancarenu se poate imagina fara utilizarea unui puternic suport informational care sa asigure avantajulconcurential in raport cu ceilalti competitori de pe piata. A dobandi cunoastere prin...

    28 pagini doc
  • Imagine document Ghid de inițiere în HTML

    Ghid de inițiere în HTML

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Am scris acest tutorial pentru ca stiu cat de mult va doriti unii dintre voi sa gasiti tutoriale in limba romana si desigur pentru a-mi reimprospata cunostintele. Nota:Acest ghid este destinat intregii clase de utilizatori,dar este special conceput pentru incepatori.Pe parcursul...

    42 pagini doc
  • Imagine document Inițiere în HTML

    Inițiere în HTML

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Unul din primele elemente fundamentale ale WWW ( World Wide Web ) este HTML ( Hypertext Markup Language ), care descrie formatul primar in care documentele sunt distribuite si vazute pe Web. Multe din trasaturile lui, cum ar fi independenta fata de platforma, structurarea formatarii si...

    43 pagini doc
  • Imagine document Programarea în C++

    Programarea în C++

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    In anul 1970, doi programatori, Brian Kerninghan si Dennis Ritchie, au creat limbajul C. Principalul scop pentru care a fost realizat acest limbaj este rescrierea sistemului de operare UNIX, pentru a-l face portabil pe toate platformele existente. Marele avantaj al limbajului C este...

    56 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Fundamentele algebrice ale informaticii

    Fundamentele algebrice ale informaticii

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    pentru anul I Informatica ( zi + ID) incepind cu anul universitar 2005/2006 CURSUL nr. 1 - 1. Multimi. Operatii cu multimi In cadrul acestei lucrari vom privi multimile in sensul in care ele au fost privite de catre GEORG CANTOR - primul matematician care a initiat studiul lor...

    90 pagini pdf
  • Imagine document Arhitectura calculatoarelor și sisteme de operare

    Arhitectura calculatoarelor și sisteme de operare

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Desi de-a lungul timpului au existat incercari de a realiza dispozitive capabile sa realizeze in mod automat operatii de calcul, abia incepand aproximativ cu perioada celui de-al doilea razboi mondial se poate vorbi de un efort concertat si directionat in acest sens. Calculatoarele,...

    69 pagini pdf Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Proiectarea algoritmilor

    Proiectarea algoritmilor

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Acest manual este dedicat in special studentilor de la formele de invatamant ID (invatamant la Distanta) si PU (Post universitare) de la Facultatea de Informatica a Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi. Cartea se doreste a fi un suport pentru disciplinele Proiectarea...

    123 pagini pdf Cuprins Bibliografie
  • Imagine document C++

    C++

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Atributele unei date utilizate in C++ sunt: - tipul care indica modul de memorare si operatiile permise; - clasa de memorie prin care se specifica locul unde este memorata data respectiva; - durata de existenta care reprezinta intervalul de timp in care exista acea data; -...

    32 pagini pdf
  • Imagine document Programare în Linux

    Programare în Linux

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Limbaje de programare: limbaje propriu-zise (C++) vs. scripting languages Scripting. Un script = set de instructiuni - task frecvent folosit. Conecteaza componente/programe deja existente pentru indeplinirea unei sarcini complexe. Aplicatii: Administrarea sistemului. Realizarea...

    8 pagini ppt
  • Imagine document Algoritmi de compresie

    Algoritmi de compresie

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Cresterea continua a volumului de date, intr-un raport inegal cu cel al cresterii capacitatilor de stocare, a generat o nevoie acuta de spatiu Acest spatiu este "acoperit" din ce in ce mai mult folosind compresia de date. Compresia poate fi definita astfel : " Tehnica de reducere a...

    30 pagini docx
  • Imagine document Run Length Encoding

    Run Length Encoding

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    RLE este un acronim pentru Run Length Encoding, sau RLC care vine de la Run Length Coding. Ideea in aceasta schema este sa recodezi datele care se refera la cadrele ce se repeta. Un cadru este unul sau mai multi biti care se repeta o data sau de mai multe ori. Exista mai multe feluri...

    7 pagini doc
  • Imagine document Crearea unei BD în limbaj SQL

    Crearea unei BD în limbaj SQL

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    In functie de volumul activitatilor implicate de administrarea unei baze de date Oracle, sarcinile de administrare pot fi repartizate pe mai multe categorii de utilizatori ai bazei de date. Administratorul bazei de date (DBA) este, in functie de complexitatea si marimea unei baze de...

    33 pagini pdf
  • Imagine document Algoritmul lui Kruskal

    Algoritmul lui Kruskal

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    Fie G = <X, V> un graf neorientat conex, unde X este multimea varfurilor si U este multimea muchiilor.Un arbore este un asemenea graf ce nu are cicluri. Fiecare muchie are un cost pozitiv (sau o lungime pozitiva). Pentru a gasi un arbore se pune problema sa gasim o submultime A inclusa...

    27 pagini docx
  • Imagine document Dezvoltarea aplicațiilor multimedia

    Dezvoltarea aplicațiilor multimedia

    Documentație / Limbaje de Programare / Facultate

    1. Prezentarea proiectului Proiectul in sine isi propune sa permita vizualizarea unui blender care se afla in bucatarie, situata intr-un cub. Obiectul a fost incarcat dintr-un fisier de tipul .X,. Mutarea camerei se face folosind urmatoarele taste: 1 -> rotire camera pe axa y in jurul...

    13 pagini docx
Sus!