Management-ul relațiilor tehnologiei informaționale externalizate

Previzualizare documentație:

Extras din documentație:

Studiile existente despre relatiile tehnologiei informationale externalizate au examinat tipic factorii de parteneriat care influenteaza eficacitatea IT-ului externalizat.Aceasta cercetare extinde atat studiile si desenele pe teoria relationala de schimb pentru a investiga cum elementele relationale din acordurile nivelului de munca (SLA)au impact supra relatiilor externe.Rezultatele arata ca efectele unui SLA bine structurat in conducerea relatiei IT sunt semnificative.Aceasta cercetare asigura perspicacitate in dezvoltarea guvernarii relationare printr-un mecanism contractual asupra intregului curs al unei obligatii externe.Sugestii pentru elementele SLA alocate sunt extinse de asemenea

Cuvinte Cheie : relatii IT externalizat , acorduri ale nivelului de munca , PLS

Introducere

Ca tehnologie informationala externalizatza include activitati semnificate IT care patrund in procesele organizationale , cele mai prezente practici au inceput sa puna mai mult accent pe conducerea relatiei externe in timpul intregului curs de parteneriat.Un exemplu care exemplifica tendintele actuale si nevoile industriei este acela Merrill Lynch , care a semnat o afacere de 1 miliar de dolari cu o echipa de prima mana de vanzatori si un contractor general care este responsabil pentru formarea si conducerea unui parteneriat de incredere.Un raport recent al lui Gartner , totusi , puncteaza faptul ca multe firme au esuat sa construiasca o baza de abilitati pentru a intalni o noua provocare de conducere o modului lor externalizat si sunt , prin urmare , la riscul unei intoarceri scazute in valoarea muncii (Scardino 2002).

O analiza literara arata interesele cercetarii in IT-ul externalizat care tocmai au inceput sa se concentreze pe rezultatele managementului relatiei.Cea mai importanta cercetare IT externzlizat a fost concentrata pe indentificarea determinantilor si pe calitatea parteneriatului la fel ca impactul lor asupra succesului externalizarii.Cele mai multe lucrari literare se concentreaza pe faptul ca un parteneriat favorabil , prezent la initierea unui angajament , creste tot timpul , dar a ignorat mult cum sa stimulze si sa conduca atributele necesare are relatiilor parteneriale care sa promoveze calitatea parteneriatului.Astfel managementului i se cere sa construiasca , mentina , si asigure relatii favorabile pe termen lung (Newman si Sabherwal 1996).Acesta ridica intrebarea fundamentala pe care o adresam in acest studiu : cum pot organizatiile sa stimuleze relatiile apropiat care sa caracterizeze conduite favorabile ale angajamentelor IT externalizat ? Intr-un efor de a completa acest interval, exploram mecanisme pentru dezvoltarea relatiilor favorabile de schimb dintre serviciul destinarat ( SR) si asigurarea serviciului muncii (SP) in IT-ul externalizat din perspectiva SR-ului.

(pag 325)

Cercetarea anterioara a relatiilor interorganizationale argumenteaza ca guvernarea relationala se poate dezvolta din contracte formale (Poppo Zenger 2002).Aceasta cercetare extinde cercetarea anterioara pt a explora rolurile acordurilor la nivelul muncii (SLA-urilor)jucate in acordurile IT-ului ca o cale de promovare a guvernarii relationale.Pe aceasta linie cu descoperirile cercetarii existente credem ca atributele apropiate ale guvernarii relationale pot avea impacturi prozitive asupra performantei totale a IT-ului externalizat.Urmatoarea parte descrie caracteristicile SLA-urilor in relatiile IT externalizat Apoi metodologia cercetarii incluzand colectionarea datelor si analiza statistica este descrisa in detaliu.Discutia si concluzia acestui studiu sunt prezentate.

Guvernarea relatiei IT-ului externalizat si Teoria schimbarii relationale

O revedere a literaturii IT-ului externalizat arata ca cele doua perspective predominante stau la baza celei mai mari cercetari din relatiile IT : o cercetare economica si o cercetare parteneriala.Cercetarea economica este apropiata folosind tranzactiile costurilor economice (TCE) sau teoria activitatii costului (Ang si Straub 1998).Sugereaza contracte complexe desenate care definesc remedii pt retineri evidente sau procese specifice pt rezolvarea efectelor neevidente sau procese specifice pt rezolvarea efectelor neclare sau achizitie specifica (Williamson 1991).Cercetarea parteneriatului demonstreaza ca imprejurarile incerte ale acordului IT cer o relatie care asigura beneficiu flexibil si colaborativ al unui parteneriat.Astfel,tinde sa se concentreze mai intai pe procesul si comportamentul in conducerea relatiilor banzate pe incredere si constrangerea sociala(Lee si Iam 1999).

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Management-ul relatiilor tehnologiei informationale externalizate.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
26 pagini
Imagini extrase:
26 imagini
Nr cuvinte:
5 811 cuvinte
Nr caractere:
38 826 caractere
Marime:
646.03KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Documentație
Domeniu:
Inteligența Artificială
Tag-uri:
relatii tehnologice, informatica, it
Predat:
la facultate
Materie:
Inteligența Artificială
Sus!