Mix markeing , concurena , indicaori

Previzualizare documentație:

Extras din documentație:

Concurenti directi

MOBEX SA TARGU-MURES

BELLA CASA SA BUCURESTI

ROVERE CLUJ-NAPOCA

Concurentul pe care trebuie sa-l monitorizam constant este firma Bella Casa, deoarece aceasta ar putea in orice moment sa ne elimine de pe piata, datorita punctelor tari de care da dovada, printre care se numara : promovarea produselor lor, efecuata intr-un stil original, folosind afise imense pe blocuri in locuri publice, aproape de centrele oraselor mari, dar cel mai important e ca abordeaza ca materii prime si materiale ceva foarte diferit de produsele existente pe piata, cum ar fi cristale Swarowsky ,lemn de bambus si sticla de Murano.Usita de iesire scapare a firmei noastre o constituie faptul ca profitam de punctele lor slabe, adica oferim aceeasi calitate a mobilierului , dar la preturi mult mai scazute si folosim altfel de materiale.

Concurenti indirecti

MOBEXPERT

SIGMA DESIGN BUCURESTI

SAMOBIL SATU MARE

Aceste firme folosesc produse de substitutie pe sectorul pe care activam , folosind doar materiale vizibil de o calitate inferioara, cum ar fi pal melaminat, dar acest lucru se transforma intr-un punct tare in momentul in care mobilierul se executa la comanda si preturile sunt accesibile oricui. Spre deosebire de piesele de "duzina" a concurentilor indirecti, la mobilierul nostru calitatea persista, indiferent de vechime.

Produsele lor pot fi considerate moderne si de ultima ora, dar putem lua in calcul faptul ca moda se schimba mereu, chiar si in domeniul mobilierului, si de obicei ce "azi" e la moda, anul viitor sigur nu va mai fi.De accea noi am ales gama clasica de produse deoarece "clasicul nu se demodeaza niciodata".

MIXUL DE MARKETING

Din gama obiectelor de decoratiuni interioare, am ales mobilierul de arta , produse cu care vom intra pe piata , considerate produse foarte bune calitativ.Am refuzat sistematic sa aduc produse, asa-spuse economice si spun ca finisajul face diferenta si e cel care vinde piesele de mobilier.Aceasta deoarece oamenii se uita mai intai la felul general in care arata un produs.De accea, este pacat sa nu existe un loc unde sa se prezinte aceste secrete care pot face dintr-o banala bucata de lemn o mica opera de arta.

Produsul este rezultatul tehnologiei de ultima ora care se imbina armonios cu maiestria sculptorilor si preocuparea pentru cresterea comtinua a nivelului calitatii.

Mobilierul din lemn masiv in stil Renastere Italiana este din ce in ce mai cautat atat pe piata interna cat si pe cea externa, datorita calitatilor deosebite de executie cat si a pretului accesibil.

Piesele de mobilier de arta te inspira, iti creeaza o stare de meditatie profunda, iti transmit un mesaj se respect asupra ambientului pe care urmeaza sa-l creezi.Crearea unui interior presupune un proces elaborat in care designerul sau arhitectul au in minte imaginea finala inainte de a demara lucrarile propriu-zise.Crearea unui ambient ultra-morern, minimal,cu linii simple si drepte poate avea ca piesa de rezistenta o canapea in stil clasic produsa de noi.

Ornamentele sunt concepute in asa fel incat sa redea cat mai fidel stilul sec. XVII-lea, bineinteles adaptat prezentului in ceea ce priveste materialele si tehnologia existanta la nivelul actual de datorare.

Ornamentele sunt formate din tablii cu motive florale si elemente vegetale precum pot fi alcatuite din piele 100% naturala.

Toate elementele massive, normal vizibile se executa din cherestea de paltin. Panourile sunt furniruite cu furnir de paltin.

Romanii nu au prins inca gustul mobilierului de arta, in mare pentru ca astfel de preferinte sunt costisitoare, dar si pentru ca atentia este in continuare indreptata spre marile lanturi de magazine cu produse moderne.De accea daca doresc ca produsul meu sa reprezinte un nou concept, o investitie de succes pentru clienti, marketingul joaca un rol important.Elementul cheie este buna cunoastere a nevoilor,dorintelor si aste[tarile clentilor, iar toate acestea doar pentru a satisface nevoile lor.

Produsul e potrivit pietei decoratiunilor interioare, fiind un concept nou in sfera mobilierului de arta.Se poate achizitiona prin comenzi.

Observații:

Ad fost prezentat in cadrul FSEGA Cluj- Napoca, Sectia Finante -Banci

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Mix markeing , concurena , indicaori
    • Bilant2008.doc
    • Indicatori 2008.doc
    • planul de afaceri- Mix de Marketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
9 pagini
Imagini extrase:
9 imagini
Nr cuvinte:
2 013 cuvinte
Nr caractere:
12 385 caractere
Marime:
30.96KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Documentație
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
marketing, produse, distributie
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor , Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca
Specializare:
Finante banci
Materie:
Economie
Sus!