Curs / Științele Comunicării / Facultate
I. Consideraþii generale asupra Dreptului Internaþional Public Asemenea multora din ramurile ºtiinþei dreptului, Dreptul Internaþional Public a apãrut din nevoia creãrii unui cadru care sã normeze pentru relaþiile internaþionale. Întrucât primele reguli de conduitã cu specific...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
“Întâmplare importantă (din viaţa socială sau particulară), fapt remarcabil, fapt de mare însemnătate” – DEX (în domeniul managementului riscurilor) – incident (în domeniul economic) – fenomen din interiorul lumii afacerilor la care aceasta trebuie să răspundă (în domeniul economic)...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
MODULUL I: COMUNICAREA – NOŢIUNI INTRODUCTIVE Rezumat: Modulul I cuprinde 3 unităţi de învăţare ale căror conţinut se referă la conceptele fundamentale utilizate în teoria comunicării. Unităţile de învăţare şi duratele medii Unitate de învăţare Durată medie (ore) 1. Conceptul de...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
I. ORGANIZAREA ÎN VEDEREA GĂSIRII UNEI SLUJBE. PREGĂTIREA UNUI CURRICULUM VITAE Decizie şi dezvoltare personală Fiecare om îşi înţelege cel mai bine propria existenţă. Pe parcursul vieţii, evenimentele cu care ne confruntăm ne pun în situaţia de „a alege”, de cele mai multe ori,...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
CAPITOLUL1: PREGĂTIREA FORMĂRII 1.1 ÎNVĂŢARE ŞI INSTRUIRE Alvin Tofler: “Analfabetul de mâine nu va fi cel care nu ştie să citească, ci cel care nu a învaţat cum să înveţe” A. ÎNVĂŢAREA Prin învãtare înţelegem orice schimbare de durata a atitudinii sau a dispoziţiei care se naşte...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Obiective de referinţă Studiind acest modul, studentul va fi capabil: - Să definesscă conceptul de cultură organizaţională - Să analizeze modalităţile de manifestare a culturii organizaţională - Să evidenţieze valenţele formative ale culturii organizaţionale - Să analizeze...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Emitatorul este un individ, un grup sau o institutie care poseda o informatie mai bine structurata decat receptorul; presupune o stare de spirit (motivatie). Presupune un scop explicit si un scop implicit (motivul transmiterii mesajului). Raven si French au stabilit bazele puterii sau...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Elementele procesului de comunicare E-emitator R-receptor E → R; R → E => motiv, mesaj ( transmis la momentul potrivit ), cod … etc. E = Un individ, un grup, sau o instituţie care : - posedă o informaţie mai bine structurată decât R. - presupune o stare de spirit, adică o...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
“Dacă nu ai un plan al tău, alţii te vor include în planurile lor”. Anthony Robins Includeți în cadranele de mai jos tipuri de activități din viața dvs. pe care le desfășurați în mod obișnuit, în funcție de factorul URGENȚĂ și IMPORTANȚĂ. Ce sunt valorile? Fiecare dintre noi se...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Spune-ne un cuvânt care să definească starea ta în acest moment. Formarea şi dezvoltarea abilităţilor de comunicare pentru eficientizarea demersului didactic, pentru crearea relaţiilor interpersonale şi pentru dezvoltarea personală şi profesională a factorilor implicaţi în educaţie....
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Tăcerea organizațională – obstacol în calea schimbării? Organizațiile își desfășoară activitățile într-o lume care se află într-o continuă schimbare, motiv pentru care acestea devin din ce în ce mai exigente în ceea ce privește angajații, punând accent pe luarea de inițiativă,...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Curs 1 Politologia-stiinta care studiaza statul, organizarea si conducerea cetatii. Viata politica mai este studiata de unele discipline de ramura precum sociologia politica, psihologia politica, filozofia politica, istoria ideilor politice, relatiile international. Specificul sau este...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Aceasta lucrare isi propune sa prezinte elemente teoretice ale fotojurnalismului, ca parte a vastului domeniu al COMUNICARII, dar si, in general, ale celui al fotografiei devenite marfa sau doar ''ingredient'' al unui produs destinat comercializarii. Publicul tinta pe care l-am ales...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Python este un limbaj de programare dinamic multiparadigma, creat in 1989 de programatorul olandez Guido van Rossum. Van Rossum este si in ziua de astazi un lider al comunitatii de dezvoltatori de software care lucreaza la perfectionarea limbajul Python si implementarea de baza a...
Curs / Științele Comunicării / Facultate
Curs 1 Când avem de-a face cu afacerile internaționale? - cumpărăm un produs realizat de către o companie din străinătate, importat pe piața locală - ne angajăm la o companie cu sediul central în altă țară, care a făcut Investiții străine directe în economia locală - investim prin...