147 de cursuri pentru Facultate din domeniul Mass Media

Materie sau Domeniu

Mass Media147 Economie2607 Management2102 Drept1684 Contabilitate1315 Marketing1088 Medicină958 Finanțe938 Calculatoare828 Psihologie757

Forma de invatamant

Cursuri / Mass Media / Facultate

  • Imagine document Sinteză limbajul jurnalismului contemporan

    Sinteză limbajul jurnalismului contemporan

    Curs / Mass Media / Facultate

    Problematic. I. Domeniul de aplica.ie al jurnalismului: cuvant .i limbaj Spre deosebire de celelalte tipuri de comunicare, limbajul poate fi caracterizat drept un instrument complex de lucru, de.inand .i rolul de .interpreth al actelor de comunicare, indiferent de modalitatea...

    32 pagini pdf Cuprins
  • Imagine document Publicistica lui Eminescu

    Publicistica lui Eminescu

    Curs / Mass Media / Facultate

    I. Ziarul Timpul acuzat în parlament Argument ... La 13 martie 1881 s-a consumat, în Parlamentul român, una dintre cele mai interesante ºedinþe parlamentare, de a cãreianalizã se ocupã studiul de faþã. Prezenþã numeroasã, oratori celebri, public, ca la teatru: ºedinþele parlamentare...

    170 pagini pdf
  • Imagine document Mass-media și cultura - texte fundamentale

    Mass-media și cultura - texte fundamentale

    Curs / Mass Media / Facultate

    1-2. Trecutul ºi prezentul, deºertãciune a deºertãciunii ºi vânare de vânt Cel mai important lucru este capacitatea de a regândi textele pe care le discutãm. Aceasta ºi în funcþie de ceea ce s-a gândit pânã la noi, dar ºi în funcþie de propria noastrã formaþie intelectualã ºi de...

    21 pagini pdf
  • Imagine document Introducere în Sistemul mass-media

    Introducere în Sistemul mass-media

    Curs / Mass Media / Facultate

    1.Mass-media – vocaţie universalistă Suprapus adesea peste un alt concept (comunicare de masă) mass-media desemnează ansambluri de procedee, tehnici, instituţii, care generează mesaje pentru societatea de masă trăind în orizontul culturii de masă, specifică lumii moderne, care apelează...

    18 pagini doc
  • Imagine document Comunicarea de Masă

    Comunicarea de Masă

    Curs / Mass Media / Facultate

    Caracteristici ale comunicării de masă 1. Emiţătorul este un profesionist al comunicării, un jurnalist o „persoană instituţionalizată" sau o organizaţie de comunicare, un post de radio, un canal de televiziune, un ziar (grupuri sociale specializate - antrepenorii de presă şi personalul...

    4 pagini doc
  • Imagine document Imaginea organizațiilor

    Imaginea organizațiilor

    Curs / Mass Media / Facultate

    Implicarea imaginilor în orientarea manifestărilor oamenilor (manifestări atitudinale, comportamentale şi acţionale) sunt cele ce impun ca problematica să prezinte un interes deosebit. Ea este studiată nu doar de analişti ai comunicării; investigarea imaginii o realizează numeroase...

    17 pagini doc
  • Imagine document Deontologie

    Deontologie

    Curs / Mass Media / Facultate

    1. JURNALISTUL ŞI MASS-MEDIA 1.1 Jurnalistul este persoana care se ocupă de colectarea, fotografierea, înregistrarea, redactarea, editarea sau publicarea de informaţii referitoare la evenimente locale, naţionale, internaţionale de interes public, cu scopul diseminării publice,...

    18 pagini ppt
  • Imagine document Structura limbajului jurnalistic

    Structura limbajului jurnalistic

    Curs / Mass Media / Facultate

    Capitolul I : Aspecte introductive I.1. Comunicarea prin limbaj Din cele mai vechi timpuri, oamenii au dorit să se înţeleagă şi s-au preocupat de modul de comunicare ca fenomen lingvistic în strânsă legătură cu dezvoltarea socială. În Antichitate, învăţaţii au abordat fenomenele...

    72 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Specializare TV

    Specializare TV

    Curs / Mass Media / Facultate

    I. TELEVIZIUNEA - DEFINITIE SI CONCEPT Televiziunea este definită, în Dictionnaire de la Communication, drept „desemarea generică a ansamblului de procedee de transmitere la distanţă a imaginilor şi sunetelor, pe unde hertziene sau prin cablu“. Însă această definiţie este mult prea...

    54 pagini pdf Cuprins
  • Imagine document Introducerea în Sistemul Mass-Media

    Introducerea în Sistemul Mass-Media

    Curs / Mass Media / Facultate

    Ce este sistemul mass media Mass media (lat. Medium, pl. media) sunt suporturile tehnice care sunt folosite pentru transmiterea mesajelor, informaţiei, de la o serie de profesionişti în comunicare către un ansamblu de indivizi distincţi care formează o audienţă. Mass media pot fi...

    49 pagini docx
  • Imagine document Condiția jurnalistului

    Condiția jurnalistului

    Curs / Mass Media / Facultate

    O istorie recentă Născută la începutul anilor ’20, radiodifuziunea a devenit, cu excepţia câtorva zone dintre cele mai nedezvoltate, produsul industrial cel mai consumat. Televiziunea, începând de la sfârşitul anilor ’40, îşi continuă procesul de lărgire al pieţei sale. Cele mai...

    123 pagini pdf
  • Imagine document Genurile Presei Scrise

    Genurile Presei Scrise

    Curs / Mass Media / Facultate

    TEXTUL JURNALISTIC Limba se manifestă, la un moment dat, prin variante determinate geografic și socio-cultural. - geografic – dialecte, subdialelecte și graiuri - socio-cultural – stiluri funcționale Diasistemul este sistemul lingvistic care rezultă din analiza acestor sisteme care...

    81 pagini docx
  • Imagine document Agenție de Presă

    Agenție de Presă

    Curs / Mass Media / Facultate

    Evoluţia agenţiilor de presã Prima agenţie de presã a fost înfiinţatã în 1832 de francezul Charles Havas, sub titulatura de Birou de Ştiri. Serviciile biroului erau oferite îndeosebi abonaţilor particulari: diplomaţi, oameni de afaceri, negustori. Presa acelor ani era dominatã de...

    99 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Introducere în Științele Sociale

    Introducere în Științele Sociale

    Curs / Mass Media / Facultate

    Ştiinţe : Ştiinţele naturii ( fizica, matematica, chimia, biologia, geografia, astronomia etc. ) Ştiinţele sociale ( economice, politice, communicative, psihologice, sociologice, filosofia, aproximativ, istoria, religia, literature etc. ) Comparaţie : Ştiinţele naturii sunt mult mai...

    15 pagini doc
  • Imagine document Focus Grup

    Focus Grup

    Curs / Mass Media / Facultate

    FOCUS-GRUPUL Am surprins în capitolul rezervat tehnicii chestionarului faptul că putem face apel, în cercetarea publicului ţintă, la anchetă şi sondaj de opinie, ca metode cantitative. Am evidenţiat faptul că, în cercetările bazate pe chestionar, care urmăresc testarea şi validarea...

    31 pagini doc
Sus!